Sitemizde şuan toplam 5600 film bulunmaktadır.

Wanted izle Türkçe Dublaj

22
19.310
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
Wanted izle Türkçe Dublaj

Wanted izle, Wanted full izle, Wanted türkçe dublaj izle, Wanted hd izle, Babası acımasızca öldürülen Wesley Gibson’a babasının öcünü alması için önüne bir seçenek sunulur. Öldüren babası, acımasız adamları ortalıktan silen bir suikastçı olarak nam salan babası, kendi yaptığı gibi bir suikasta kurban gitmiştir. Babasının yarım bıraktığı işi devam ettirmeye kararlı olan Gibson, babasının ortağı Sloan’dan eğitim-öğretim almaya başlar.

Tür: Aksiyon Filmleri, Macera Filmleri, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Wanted izle Türkçe Dublaj” filminde 76 Yorum bulunuyor.
  1. şehadt - 4 hafta önce demiş ki:

    sondaki bizi yerme dışında her şeyiyle süperdi bitmesini istemediğim sayılı filmlerden biriydi.İzlemeyen kalmayana dek herkese paylaşılmalı bu yapıt 🙂

  2. wolfian - 6 ay önce demiş ki:

    Kim kimin babası belli değil 😀 sjsjs ama güzeldi film 🙂

  3. KesKin31 - 7 ay önce demiş ki:

    Etkileyici bi flim

  4. WanteD - 7 ay önce demiş ki:

    ÇOK GÜZEL BİR FİLM HERKEZ İZLEMELİ

  5. Ulaş - 12 ay önce demiş ki:

    Arkadaşlar filmi 8 defa izledim herşeyi anladım ve şunu söylüyorum en iyi karakter kesinlikle Cross. İzleyin yeniden hikayesini anlamaya çalışın bana hak vereceksiniz en iyisi Cross

  6. mustafa - 1 sene önce demiş ki:

    film baslıyor bu reklam neden bitmiyor yapcağınz sitenin amk.

  7. Smoke - 1 sene önce demiş ki:

    yaw abi 19:24 te arabada çalan şarkının adını bilen varsa lütfen yazabilirmi

  8. halil - 1 sene önce demiş ki:

    böyle bişey yok hiçbir filme yorum yapmamama ragmen elde degil hakedene hakkını vercen demişler..)şiddetle tavsiye ediyorum bu arada saat sabahın 4 dü

  9. memo - 1 sene önce demiş ki:

    sex sahnesi var idye demi uyanıklar

  10. nuri - 2 sene önce demiş ki:

    Aksiyon dalında en iyi ilk 5’e girer o derece müthiş bi film

  11. ugur - 2 sene önce demiş ki:

    Izlenmesi gereken bi film mükemmel; )

  12. yusuf - 2 sene önce demiş ki:

    tek kelimeyle muhteşem….

  13. Nilay - 2 sene önce demiş ki:

    bittikken sonra bir süre ekranla baıkıştığım film.
    her an bi mermi kafamı delip geçecekmiş gibi hissediyorum.

  14. emre can - 2 sene önce demiş ki:

    film çok güzel izlenmesi
    gereken bir film

  15. yusuf mert - 2 sene önce demiş ki:

    katreimatem şarkısını dinleyin

  16. nejdet - 2 sene önce demiş ki:

    abi fil bi harika yorumları boşverin izleyin süper ötesi 😀 ama jennifer lopez ölmeseydi iyidi

  17. watet - 2 sene önce demiş ki:

    harıka

  18. M. Taylan Kaya - 2 sene önce demiş ki:

    Muhteşem bir film. İzlemeyenlere şiddetle tavsiye ediyorum.

  19. Feride - 2 sene önce demiş ki:

    Seni seviyorum welise gercekden cok iyi bir film

  20. ayşe - 2 sene önce demiş ki:

    beninle yapan varmı??????????????????????????????????????????

  21. deniz özcan - 2 sene önce demiş ki:

    mükemmmmmmmeeeeel arkadaşımın tavsiyesiyle izledim mükemmel film cidden hayatımda izlediğim en iyi filmlerden ilk 3 de <3 <3 <3 <3 <3

  22. Deniz - 2 sene önce demiş ki:

    yha manyk bişi buu acayip sürükleyicii ama angelina nın ölmesine çook üzüldümm :((

  23. mangaka:3 - 2 sene önce demiş ki:

    film’in oyunuda var (bu wanted bi’ havika dostum)

  24. Mustafa - 2 sene önce demiş ki:

    olm hala yorum mu okuyon ya git izle be

  25. hasan - 2 sene önce demiş ki:

    bncede çok güzel

  26. türkiye - 2 sene önce demiş ki:

    fim okdar güzelki 89 kere izledim halada izliyorum şarkısına bile izlenir hayatımda izledim fimlerde tilyolarca daha sevdim sise tavsiye ederim ve düyanın en güzel filmi olmalı mükemel

  27. Eray - 2 sene önce demiş ki:

    ÇOK GÜZEL OLMUŞ BEĞENDİM

  28. nihad.900 - 2 sene önce demiş ki:

    super ya

  29. mnk - 2 sene önce demiş ki:

    KIYAK FİLM YAPANLARIN ELINE SAGLIK :d

  30. Emre - 2 sene önce demiş ki:

    Bu filmin 2 si cıkmaz kesin alayı öldüü

  31. asdasd - 2 sene önce demiş ki:

    ulan bu assasins creede benzior kardesler kısmı ama bu filmi beğenmeyini dövülarmış 😀

  32. tarıkçıkıyo - 2 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar film süper ama 2.sinin fragmanında hep filmlerden alıntı ve 2 haziran 27 de Türkçeye çevrilmesi beklenirsee ekimde anca izleriz sinemalarda

  33. ali - 2 sene önce demiş ki:

    Gülümse hayır silahı attı çünkü kurtarmasını istemediği için onu oyaladı slha bakarken de vuruldu zaten

  34. wanted - 3 sene önce demiş ki:

    Film çok çok güzel; Fakat Gülümse Sana Katılmıyorum Çünki wesley Elinden vurulmuştu farkındaysan ben çok isterdim ölmemesini en çokta ona üzüldümya zaten film harika

  35. aykut - 3 sene önce demiş ki:

    FİLM BÖYLE OLUR

  36. cumhur - 3 sene önce demiş ki:

    güzel film izlenebilir

  37. emre - 3 sene önce demiş ki:

    wanted 2 mükemmel fragmanını kesinlikle bakın ayrıca Angelina Jolie ölmemiş 2. Film de oda var.

  38. Alper - 3 sene önce demiş ki:

    keşke Ancelina ölmeseydi ama onun rolleride müthiş çok süper bir aksiyon

  39. Alper - 3 sene önce demiş ki:

    lan bu kadar manyak film olmaz süper

  40. :) - 3 sene önce demiş ki:

    bıkmadan izlediğim tek film

  41. furkan - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film tavsiye ederim 😀

  42. samet - 3 sene önce demiş ki:

    süperötesi

  43. 0000000 - 3 sene önce demiş ki:

    bu film harika hele hele o sahneleri bayanlar izlemesin bukadar deil

  44. melis - 3 sene önce demiş ki:

    sonda iki kere laf soktular ama sağlam film

  45. efecan - 3 sene önce demiş ki:

    filmi tekrardan sunuma verebilirmisiniz acaba 🙁

  46. sadık - 3 sene önce demiş ki:

    saçmalık ötesi bir film…

  47. ceyhun - 3 sene önce demiş ki:

    bana bu filmi arkadaşım önerdi müthiş bir film tam kıvamındabırakmışlar

  48. angelina jolie - 3 sene önce demiş ki:

    filim aslinda nasil bitmeliydi\ angelina jolie olmeyecekti basroldeki adamla sevgili olacakti ve birlikte yine kotu adamlari odurecekti abi filmlerin nerdeyse hepsi uzucu geciyo of ya olmeseydi iste angelina jolie olmazmiydi filimde angelina jolie yioldurenen te amina 🙁

  49. CAVİT - 3 sene önce demiş ki:

    ÇOK SÜPER FİLM ABİ YA

  50. CEVO - 3 sene önce demiş ki:

    SÜPERMİŞ ABİ YA

  51. BAHTSIZ BEDEVİ - 3 sene önce demiş ki:

    GÜZEL BİR FLİM

  52. BAHTSIZ BEDEVİ - 3 sene önce demiş ki:

    ÇOK SÜPER FİLM

  53. ayşenur - 3 sene önce demiş ki:

    100lerce film izlemiş biri olarak filmin ilk kaçış sahnesi izlediğim en iyi sahnelerin arasına RAHATLIKLA girdi.

  54. ayşenur - 3 sene önce demiş ki:

    100lerce film izlemiş biri olarak ilk sahneler izlediğim en iyi sahnelerin arasına RAHATLIKLA girdi.

  55. ITCISlayers - 3 sene önce demiş ki:

    arkadaslar super bir film tereddut etmeyin wolfteam oynarken izle tamam

  56. batuhan - 3 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar bn bu sitedeki veya başka bi film sitesinde filmleri izlerken filmlerin bi kısmından sonra sürekli yeşil ekran çıkıyor ve film sürüyor filmi izleyemiyorum partı değiştirmek zorundan kalıyorum bana yardımcı olusanız sevinirim

  57. elif - 3 sene önce demiş ki:

    finaldeki şarkı için bile izlenir.

  58. ali - 3 sene önce demiş ki:

    cok feci parcala dehset

  59. gulumse - 3 sene önce demiş ki:

    angelina jolie ölmezdi aslında… Wesley Gibson’ a o öldüğü sahnede silahını ateşleyip fırlatmıştı, beni kurtar anlamı taşıyan bir mesajdı, kararı Wesley’e bırakmıştı, ancak o an aklında ne gibi bir karışıklık olduğu ile ilgili düşünceler geçen Wesley bu mesaja dikkat edememiş angelina’yı kurtaramamıştı, oysa angelina nın isteği silahı ateşledikten sonra mermi tüm alanı çember biçimde dönene kadar son kişi olarak kendisinin de öleceğini bildirip kendisini kurtarması için mermiyi vurmayı istemesiydi, tabikide seçimi Wesley e bırakmak büyük bi hata oldu, çünki angelina nın silahı fırlattıktan sonra tekrar doğrulup mermiye yetişip hizaya geçebileceğini düşünmemişti ve angelina da ortamdaki bu karışıklığın anlamını çözemediği için Wesleyin geç kalacağını hesaba katmamıştı… kısacası yok yere öldürdüler fıstık gibi hatunu =)))

  60. Çakır - 3 sene önce demiş ki:

    Süper film tavsiye ederim ikinci kez seyredişim ve yine zevk aldım teşekkürler Bilgin arkadaşlar reklamlara sizde tıklayın ki adamda biraz kazansın bişey kaybetmessiniz :))

  61. Recep - 3 sene önce demiş ki:

    Abi şu reklamdaki karıdan soğudum verse sikmem yani o derece bunedir

  62. Ayşe - 3 sene önce demiş ki:

    Bi an film hiç bitmesin istedim 🙂 sonunda bizimle dalga geçti ama neyse

  63. eren - 3 sene önce demiş ki:

    Komedi filmimi ne bu ?

  64. umut - 3 sene önce demiş ki:

    metrix e benzetim siz benzetinizmi

  65. mustafa - 3 sene önce demiş ki:

    wanted 2 ne zaman çıkar sizce

  66. gizemli - 3 sene önce demiş ki:

    ben bu filmi 5 6 kez izledim harika bir filim!!!! zehra arkadasima katliyoru ancelina olmeseydi iydi

  67. :D:D:D:D - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel benim abiminde tofaşı var bende yarişlara katılcam

  68. zehra - 3 sene önce demiş ki:

    ancelicacığım ölmeseydi iyidi 😀 😀

  69. ddd - 3 sene önce demiş ki:

    dsadas

  70. demet - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzeld bır fılım süper tavsıye edıyorum

  71. ipek - 3 sene önce demiş ki:

    süper süper süper

  72. ere-ncan - 3 sene önce demiş ki:

    sabahın cige beşinde izlidem mukkemmmell

  73. selçuk - 3 sene önce demiş ki:

    izlemek için neyi bekliyosunuz çok sağlam bi film

  74. selçuk - 3 sene önce demiş ki:

    ulan mükemmel be kesinlikle izleyin

  75. İremÖ. - 3 sene önce demiş ki:

    Harika!! ***İZLEYİN*** 10/10 !!

  76. ilayda - 3 sene önce demiş ki:

    çok cix bir film