Sitemizde şuan toplam 5915 film bulunmaktadır.

Testere 2 izle

11
24.753
FILM BILGILERI 5 sene önce eklendi
Testere 2 izle

Testere 2 izle, Testere 2 full izle, Testere 2 türkçe dublaj izle, Testere 2 hd izle, Amanda’yla birlikte tuzağa düşmüş birçok kurbanlar vardır ve hepsi bir manyağın kanlarına verdiği ve 2 saat sonra ölümüne sebep olacak zehir için bir çözüm yolu aramaktadırlar. Kanlarına işleyen zehirin panzehirini aramak için deliye dönerler. Kendine bakmaktan aciz olan, dik kafalı Xavier (Franky G.) grubun lideri olmaya çabalayan, daha sağlıklı kararlar verme yeteneği olan Jonas (Glenn Plummer),verdiği kararlarda inat eden ise Addison (Emmanuelle Vaugier), arkadaşları arasında tipsizliğiyle anılan Obi (Tim Burd) ve aşırı duygusallıkta sınır tanımayan Laura (Beverley Mitchell) da onlara zarar vermek isteyen bir manyağın tarafından sabırları sınanmaktadır.

Tür: Gerilim Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2005 - ABD , Kanada

Yönetmen: Darren Lynn Bousman

Oyuncular: Tobin Bell, Shawnee Smith, Donnie Wahlberg, Emmanuelle Vaugier, Dina Meyer

BENZER FILMLER
Kristy izle
1.112 izlenme
Get Lucky İzle
1.730 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Testere 2 izle” filminde 50 Yorum bulunuyor.
  1. Reyyan Aklan - 4 ay önce demiş ki:

    ben şahsen bu filmi eğlenmek için izliyorum korkulacak bir yanı yok ama güzel <3

  2. mustafa - 7 ay önce demiş ki:

    testere 2 yuklenmesı kaldırılmış bılgınıze arz ederım sayın Admın =)

  3. mehmet - 1 sene önce demiş ki:

    16.09 saniyede dir yaşlı adam var işte o testere herkezle oyun oynuyor

  4. nezi- nuku - 1 sene önce demiş ki:

    8ve 11 yaslarinda cocuklar icin cok korkunc

  5. Oktay Jigsaw - 2 sene önce demiş ki:

    Bu film bi harika dostum 8 ne zaman gelecek

  6. Zeyno - 2 sene önce demiş ki:

    Ya sonunda polisin ölmesi çok kötü oluyor polisin cocugundan nedret ediyorum sumuklu keske o olseydi phic

  7. boşver - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel ama keşke fotocu abi orada kalmasaydı oda yaşasaydı bence silahla vurmalıydı anahtarı da adamın kafasına vurduğu şeyle kırıp alıp kaçmalıydı sonra mutlu son olmalıydı testere 2 de izleyeceğim bakalım nasıl :))

  8. rosso - 2 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar sizlere güveniyorum ve filme başlıyorum hadi hayırlısı

  9. Lycan - 2 sene önce demiş ki:

    Uzun zaman önce izlemiştim seriye tekrar başladım. İlk 2 bölüm gayet zekice kurgulanmış.

  10. anan - 2 sene önce demiş ki:

    anlamayanlar icin soyluyorum o amanda destereyi bastan beri taniyodu babam falan dedi ya sonra bu polis abimiz dogru eve gitti ekibinin aksine ama olan coktan olmustu o danielin oldurdugu herifin cesede bakarsaniz olusunden zaman gecmis gibi yani bu polisler onceden kaydedilmis bi kaseti izlediler aslinda ve cocukta basindan beri o kasanin icindeydi, en son sahnedeki ablada amanda iste

  11. korkunç deil kıyak film - 2 sene önce demiş ki:

    arkadalar ben 10 yaşındaım korkmıom ablam 18 yaiında korkuo

  12. Saw - 2 sene önce demiş ki:

    Adam cok zekiymis budda sonunu harika yapti admin 3 4 5 6 ve 7 yide burda izlicem

  13. SaW - 2 sene önce demiş ki:

    muhhhhhhhhteşeeeeşemmm bir filim bide amanda testete oluyoya filim süpeer

  14. hüseyin - 2 sene önce demiş ki:

    muhhhhhhhhteşeeeeşemmm bir filim bide amanda testete oluyoya filim süpeer

  15. Saw - 2 sene önce demiş ki:

    Dostum bu film bi harika super izledigim en iyi film

    Fakat anlamadigim tek yer cocugun o kasaya nasil girdigi

  16. olcay öztürk - 2 sene önce demiş ki:

    testerenin 2. filminde öldüğünümü düğşünuyonz 😀 asdfsdfasdfsdf lows

  17. lisarisa - 2 sene önce demiş ki:

    sonunu anlayanlar var mi. ben sahsen bisey anlamadim. amanda kim oluyor? polisin ogulu nasil kassadan cikabiliyor?
    en son sahnedeki kadin kim? allahim bisey anlamadim
    ben ya. lutfen anlayanlar bana da anlatgsin….. simdiden tesekurlesr

  18. emre sedefoglu - 3 sene önce demiş ki:

    memurun testereyi dövdüğü sahne varya çok güzeldi içimin yağları eridi resmen ohhh dedim

  19. Kadoli - 3 sene önce demiş ki:

    çok korkunç izlemeyin

  20. umut - 3 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar küfür etmeniz bana komik geliyo anlamışsınızdır

  21. limon - 3 sene önce demiş ki:

    1. filmini izledim çok beğendim inşallah buda süperdir.

  22. Rousdi mamoutoglou - 3 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bır film piskopatlik bayıldım

  23. saw8 - 3 sene önce demiş ki:

    abi lanet olsun heryerine igne batıooooooo

  24. saw8 - 3 sene önce demiş ki:

    ben saw8 sizzzzzzzzz öldünüzzzzz

  25. saw8 - 3 sene önce demiş ki:

    bu yorumu yazaanlar 2 dakka sonra öleceksiniz OYUN BAŞLASIN 😀 😀 😀 🙂

  26. irem - 3 sene önce demiş ki:

    Bu piskopat bi harika

  27. bedirhan - 3 sene önce demiş ki:

    1.13.55 te testere 1 in çekildiği stüdyoya giriyolar…

  28. zynep - 3 sene önce demiş ki:

    😀 bu psikopata bayılıyorm

  29. ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    daha güzeli de var dabbe5

  30. Elifff - 3 sene önce demiş ki:

    Testereyi daha serinin ikinci filminde öldürmeleri salakça olmuş bence. Filmler efsane orası ayrı. Bide o kız, filmin ilkinde kurtulan, onun testerenin yerine geçmesi dışında kötü bi yanı yok filmlerin. Bide eddison supernatural ın ilk sezonlarındaki bi bölümde oynayan madison değil mi? Kurt adamdı hani 😀

  31. muhammed - 3 sene önce demiş ki:

    filim iyi deil ya amp sikim

  32. adil - 3 sene önce demiş ki:

    1. bölümünde fazla bişey yok ama 2.yi daha izlemedim şimdi izliyorum

  33. qorodbaku - 3 sene önce demiş ki:

    super bir film

  34. Got sıkıcının arkadası - 3 sene önce demiş ki:

    Cok sexy bir diziydi bu adam resmen sikici ya sonraki bolumü iple çekiom ahahahahah

  35. ben - 3 sene önce demiş ki:

    ben hiç bir şey aanlamdım çocuk kurtuldu mu

  36. cemile - 3 sene önce demiş ki:

    super

  37. emin - 3 sene önce demiş ki:

    bu herif pisikopat yemin ederim

  38. kemal - 3 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar başarıyolar şimdi öldürüyo yinede saçma deilmi bi tane bölümde öle

  39. elif - 4 sene önce demiş ki:

    çk güzel yapmışlar ama korku değil testere dr golden mı amandamı kanser olan adammı değişiyor 😀

  40. scy - 4 sene önce demiş ki:

    arkadaşlarım seriyi öyle anlattı ki müthiş bi korku filmi serisi zannettim bildiğin polisiye lan bu 🙁 hayal kırklığına uğradım, umarım serinin devamı da böyle değildir 🙁

  41. GÖT SİKİCİ - 4 sene önce demiş ki:

    GÜZEL

  42. Efe - 4 sene önce demiş ki:

    Güzel

  43. melisa - 4 sene önce demiş ki:

    Sizden ricam, filmlerin sonunu buraya yazmamanız.

  44. Rumuz - 4 sene önce demiş ki:

    coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooox super bir kino elaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  45. furkan - 4 sene önce demiş ki:

    adamın tek günahı adam kaçırmak

  46. Yigit - 4 sene önce demiş ki:

    saçma buldum testere serisini hem yaşama şansın war diye hem de şans wermeden öldürüo bence testere öldürmekten zevk alan ve kendine ben insan öldürmüyorum diye yalan söyleyip sçma sapan şeylere dayandıran biri

  47. zeynep - 4 sene önce demiş ki:

    çoh güzel bgahhlhhldfflşi

  48. amanda - 4 sene önce demiş ki:

    very very well perfect 🙂 cherish your lıfe amanda young saw 😀

  49. sıtkıhan - 4 sene önce demiş ki:

    testere 15 bekliyoruz be gülüm

  50. sıtkı - 4 sene önce demiş ki:

    süper amq