Sitemizde şuan toplam 5915 film bulunmaktadır.

Şrek 1 izle

75
62.096
FILM BILGILERI 5 sene önce eklendi
Şrek 1 izle

Shrek 1 izle, Shrek 1 full izle, Shrek 1 türkçe dublaj izle, Shrek 1 hd izle, Pis kokusuyla etrafındakileri rahatsız eden çirkin görünümlü yeşil bir canavar olan Shrek, etrafındakilerin ondan rahatsız olmasına aldırmadan son derece mutlu bir yaşam sürer. Etrafındakiler hatta anne ve babası bile onun bu pis kokusuna dayanamazlar. Shrek, kimsenin ne düşündüğüne aldırmadığı gibi bir de kendine aşırı derecede güveni olan biridir. Prenses Fiona hiç beklenmedik bir şekilde korkunç bir ejderha tarafından kaçırılmıştır.Duloc ülkesinin yakışıklı prensi Lord Furquad ise aşık olduğu kadını o korkunç ejderhaya bırakmaya niyetli değildir.Prensesi kurtarmak için ise Shrek’ten yardım ister.

Tür: Animasyon Filmleri, Komedi Filmleri, Macera Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2001 - ABD

Yönetmen: Andrew Adamson, Vicky Jenson

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Şrek 1 izle” filminde 84 Yorum bulunuyor.
  1. Murat Duran - 3 ay önce demiş ki:

    Vallahi ben hiç beğenmedim video indiriyorum korku filmi inende bir baktım banka reklamı “Parayamı ihtiyaç var” olmazki böyle

  2. Murat tomay - 6 ay önce demiş ki:

    Süper film bu 3. Izleyişim tavsiye ederim

  3. Nuriş - 8 ay önce demiş ki:

    Abi bunlar Nasıl yorumlar böyle gece gece yarıldımm vallahi filmi zaten 2005 de VCD de izlemiştim 7 yaşındaydım

  4. Dilara - 10 ay önce demiş ki:

    Film fevkalâde ama açıklama kısmını hic izlememis birinin yazdığı çok belli?

  5. dddddd - 1 sene önce demiş ki:

    edddddddddddddddsssssssssssssssssssssssssssssssffffffffffffffffffffffff

  6. irem - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzel tafsiye edeim

  7. exp142 - 1 sene önce demiş ki:

    Panik atak geçirmesem 😀 izleyecegim Şahane bir film

  8. Nisa - 2 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar film güzel ama filmin ilk başında shrek tuvalete giriyor ve tuvalet kapısını üstünde ay işareti var ve ay İslamın simgesidir

  9. elçin - 2 sene önce demiş ki:

    ya yarım saattir açamadım yaa nasıl açılıyo ki ama eminim güzeldir instagramda tarzelcin i takip edin süper fotolarım vaaarr…tabii lütfenn

  10. elçin - 2 sene önce demiş ki:

    henüz açamadım bile nasıl açılıyor ki…her mneyse güzel olduğunu umuyorum herkese iyi seğirler.instangramda elçintarz ı takip edin please…

  11. ahmet efe - 2 sene önce demiş ki:

    abi süper ilk başları iğrenç ama sonradan iyi oluyo

  12. Gizem - 2 sene önce demiş ki:

    Shrek serisini 50 kere falan izlemişizdir, çok seviyoruz. İnsanlara çok güzel mesajalr veriyor. Ön yargılarımızdaan kurtulmamız gerektiği , baştakilerin insanları nasıl kandırdığı gibi. Prensesi kurtarmaya gidecek olan kişiyi seçerken kendisi fedakarlık yapıyormuş gibi göstermesi… 🙂 🙂

  13. prensesötesi - 2 sene önce demiş ki:

    harika ötesi hep izliyorum 🙂

  14. THFHFTH - 2 sene önce demiş ki:

    BENDE ÇOK SEVDİM KUÇUKTEN ENİZLEDİM ÇİZG,FİLİM Dİ BEN CE HER KEZ İZLESİN ONERİYORUM ÇOK GUZEL ÇİZGİFİLİM HERKEZE ONERİRİM 14 714719 YAINDAKİDE İZLESİN DEİM SEV İLİERİN E AYRICA YETİŞİKİN NER LE İZLERE BİLİR ÇUK KU BERDE KUCUKERN İZLEREDİM SEVGİLİRLE . BENİM ADIM ADNAN

  15. Ali - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel kardeşime izlettim çok sevdi

  16. ışıl - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel ben galiba şreke aşık oldummmmmmmmmmmm

  17. Melisa ve niyazi - 2 sene önce demiş ki:

    Ellerinizle emeklerinize sağlık.

  18. adanalıııı - 2 sene önce demiş ki:

    çoook güzeel

  19. HUSEYIN - 2 sene önce demiş ki:

    güzel film teşekkürler

  20. nihad - 2 sene önce demiş ki:

    ccccccccccccccccccccccccccccccccoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  21. NİDA - 3 sene önce demiş ki:

    saçama pıııııııf 😛

  22. cemrenur - 3 sene önce demiş ki:

    bu nebiçim bir dev. çamurla yıkanıyor.

  23. merdan - 3 sene önce demiş ki:

    shrekin 4 bolmu var ve bunlarin hepsi guzel. amma benim takildigim sadece dorduncusu. anlamadigim sey bu:
    shrek eger bebekliyinden bir gun verirse bu onun kecmis bir gunudur ve nasil oluyo da fiona ayni yaşda kaliyo

  24. yusuf - 3 sene önce demiş ki:

    bu ne ya çok güzel ya ::::::))))))))))))))))))))))

  25. yusuf - 3 sene önce demiş ki:

    bence süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüper bune ya çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel

  26. ali - 3 sene önce demiş ki:

    çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzek

  27. emel - 3 sene önce demiş ki:

    bok yada cirkin diyen odur once bir kendine baksın belki kendisi bok tur yada cirkin dir bence bu film harikaaaaaaaa cok begendim

  28. emel - 3 sene önce demiş ki:

    bence muhtessem bir film bok deyen ya da cirkin digen odur bence harkulade bu sozum herkese

  29. sami - 3 sene önce demiş ki:

    Eşşeği seslendiren ne güzel seslendirme adamdan tam eşek sesi var.

  30. aşk - 3 sene önce demiş ki:

    çok saçma

  31. alihan - 3 sene önce demiş ki:

    baştaki şarkıya hayran kaldım shrekin tuvaletten çıktıı şarkıya 😀

  32. jlkjjhfgvchxcfgv - 4 sene önce demiş ki:

    sürer yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  33. nihal - 4 sene önce demiş ki:

    cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllbirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr filmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  34. birgül - 4 sene önce demiş ki:

    BAYILDIM NERDEYSEE AMA EJDERHAYA ÇOK ACIDIM VE ŞREKE ÇOK ÖN YARGILI DAVRANIYORLARDI.

  35. samet - 4 sene önce demiş ki:

    slm cok guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllll

  36. kıraç - 4 sene önce demiş ki:

    süperrrrrrr film herkese tafsiye ederim

  37. azra - 4 sene önce demiş ki:

    ççççççççççççççççççççççoooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkktttttttttttttttttttttaaaaaaaaaaaaaaattttttttttttttttttttlllllllllllllllllllllllllllllııııııııııııııııııııııııııııçççççççççççççççççççççiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeddddddddddddiiiiiiiiiiii

  38. ela - 4 sene önce demiş ki:

    bence bok gibi abi çok kötü yaaaaaaa 😀

  39. ela - 4 sene önce demiş ki:

    bence bok gibi abi çok kötü yaaaaaaa

  40. *melisa - 4 sene önce demiş ki:

    beeencede çok guzel

  41. elisa - 4 sene önce demiş ki:

    bune berbat bir film bn hayatımda bu kadar kotu bir film gormedim ikide bir donuo diğer sitelerin hiçbirinde boyle olmuo amacım filmi kotulemek deil bunlar benim gorusum

  42. salih123 - 4 sene önce demiş ki:

    abbbbbbbbbbiiiiii çook iyi yaaaaaaa

  43. şule - 4 sene önce demiş ki:

    bence çooooooooooooooooooook güzel

  44. şule - 4 sene önce demiş ki:

    bence çooooooooooooooooooook güzel bi flim diğer bölümlerini de tavsiye ederim

  45. SHREK - 4 sene önce demiş ki:

    ÇOK GÜZEL BEE BU FİLİM küşükken çoook izledim bee

  46. sadasads - 4 sene önce demiş ki:

    24555677

  47. ela - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bende tüm serisi var 1 2 3 4 5 ama en güzeli 4 ve 5

  48. Melek - 4 sene önce demiş ki:

    1. bölümde ilk 5 dakika iğrençti ama geri kalanları har-kula-de ! =)

  49. sezen - 4 sene önce demiş ki:

    bence çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel bir animasyon bence eşek çok komik…

  50. Anonymus - 4 sene önce demiş ki:

    Yahu arkadaşlar, burada önemli olan “devin eşeğe bağırması” değil. İnsanların ön yargılarının aramıza görünmeyen duvar örmesidir. Bunu anlamadığınıza göre bu animasyona “çocuksu” demeyin bence. Gidip Caillou izleyin.

  51. yok - 4 sene önce demiş ki:

    kuşa yazık oldu hem yumurtalarıda yediler :(((

  52. Adem - 4 sene önce demiş ki:

    Bence güzel ama dev hep eşşeğe bağırıyor?

  53. Hasan - 4 sene önce demiş ki:

    Berkant herkesin Başka bir zevki var

  54. merii - 4 sene önce demiş ki:

    slm bn ce çok kesilio ve sesi çok kısık 😀 ama genel olarak ii

  55. kiraz - 4 sene önce demiş ki:

    güzel film .

  56. ipek - 4 sene önce demiş ki:

    çok guzel ama çok takıldı yaaa

  57. serdar akçay - 4 sene önce demiş ki:

    Şirekin bütün filmlerini izledim hepsi harikaydı

  58. serdar akçay - 4 sene önce demiş ki:

    Şirekin bütün bölümlerini izledim hepsi harika

  59. fatma kübra hülya nazlı - 4 sene önce demiş ki:

    ilk bölümünü ilk defa izliyoruz

  60. yusuf - 4 sene önce demiş ki:

    çok süferrrr fil herkeze tavsiye edrim

  61. cihan - 4 sene önce demiş ki:

    çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel

  62. zilan - 4 sene önce demiş ki:

    umut eşek oldugun için eşgi seviyonnnn 🙂

  63. zilan - 4 sene önce demiş ki:

    beni sinirlendirmeyin laaannn:)

  64. zilan - 4 sene önce demiş ki:

    muhittin agzına sıçayım he

  65. zilan - 4 sene önce demiş ki:

    süper lannn

  66. kudret - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzelllllllllllllllllllllll

  67. kudret - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  68. umut jeff hardy - 4 sene önce demiş ki:

    bnce çok güzel eşeğe bayılıyorum

  69. muhittin - 4 sene önce demiş ki:

    bokum daha güzel

  70. dilara burcu - 4 sene önce demiş ki:

    bence fazlada güzerl bir animasyaon değil cok cocuksa bşe film

  71. boyoğöt - 4 sene önce demiş ki:

    ben süperrrrrrrrrrrrrrrrrr bayıldimmm ama şırek ğötü iyi biri ymiş

  72. alişan - 4 sene önce demiş ki:

    çok iyi bir filim değil ha hi ho

  73. betul - 4 sene önce demiş ki:

    cokkkkkkkkk guzeldi en guzlidir be

  74. köestebebekgilergeçektenvarmı - 4 sene önce demiş ki:

    yşfen şirejk açık-lsıni

  75. medya - 4 sene önce demiş ki:

    çok huş bir animasyon

  76. irem atasert - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bütün çocukların izlemesini tavsiye ederim

  77. zelis - 4 sene önce demiş ki:

    iyi ya idaaaaare eder

  78. ESMANUR - 4 sene önce demiş ki:

    ben100 ü aşan sayıda izledim serisi var bende

  79. kjh - 4 sene önce demiş ki:

    çokk güzel

  80. batuhan - 4 sene önce demiş ki:

    çocukken ne izlerdim be bunları 10 kere 15 kere izlemişimdir çocukken

  81. berkant - 4 sene önce demiş ki:

    çok duruya ama şrek in totosuna ok giriyo çıkartıyo bişey olmuyo ben ce oyerini koymasalardı daha iyi olurdu arkadaşlar bunun yerine başka filimlerde izlene bilir

  82. efecan - 4 sene önce demiş ki:

    Kötü bir Film Pislik Devvv! Seni hiç sevmiyorm sen kötü kalpli birisin zavallı eşeğe neden bağırıyorsun?

  83. esra - 4 sene önce demiş ki:

    iyi

  84. emine - 5 sene önce demiş ki:

    bence çooook güzel bir film bayıldımmm prensessss <3