Sitemizde şuan toplam 5800 film bulunmaktadır.

Romantik Komedi 2 izle

0
7.078
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
Romantik Komedi 2 izle

Romantik Komedi 2 izle, Romantik Komedi 2 full izle, Romantik Komedi 2 türkçe dublaj izle, Romantik Komedi 2 hd izle, Tüm arkadaşları evllik hazırlığı içinde olan didem arkadaş grubu içinde tek bekar kalan kişidir. Artık oda evlilik için kolları sıvayarak erkek arkadaşını ikna etme yollarını aramaya başlar.

Tür: 2013 Filmleri, Romantik Komedi Filmleri, Yerli Filmler

Etiketler:

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Romantik Komedi 2 izle” filminde 89 Yorum bulunuyor.
  1. nezo - 2 sene önce demiş ki:

    çok beğendim devamı olmalı…mümkünse yiğitin bol çocuklu bir aile olmasını istiyorum.zamparalıktan kurtulsun

  2. Joker - 2 sene önce demiş ki:

    MUHTESEMMMM…..

  3. misafir - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir filim harika hayran kaldım inşallah 3’ü çıkar <3

  4. emirem - 3 sene önce demiş ki:

    bu filimi 100 defa izledim üçünü bekliyoruz

  5. bızmar - 3 sene önce demiş ki:

    sakın 3 çekmeyin bunlara nazar değer ben böyle saçma bir filim görmedim.

  6. almeda - 3 sene önce demiş ki:

    film muhteşem

  7. yusuf - 3 sene önce demiş ki:

    cok cok kızlar güzel

  8. derin defne kobal - 3 sene önce demiş ki:

    valla çok sevdim kuzenimin olduğu filimlere bayılıyorum sinem koballll

  9. Efsane - 3 sene önce demiş ki:

    very good i realy love that thats great tanks im from Irain.Tabriz
    cok guzaaal taskor laaar

  10. gamze - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel ve romantik bi komedi 3 bir an çıksın yaaaaaa

  11. Şeker kiz - 3 sene önce demiş ki:

    Super

  12. Uğur - 3 sene önce demiş ki:

    Cok bos, halbuki begendigim yetenekli oyuncular var, saygisizlik olmasin, ama filmin konusu iceriksiz, zaman doldurmak icin izlemek isteyenler icin uygun bir film. Sacma sapan, daha henuz 1 yillik beraberligi olan, evlilik teklifi saplantisi olan, kiskanc bir genc bayanin takinti haline getirdigi hastalikli kiskancliklarini on planda agirlikli olarak ele aldiklari konu.

  13. gggggggggggggggggggggg - 3 sene önce demiş ki:

    film süpe

  14. sude - 3 sene önce demiş ki:

    ENGİN ALTAN DÜZYATAN OYNARDA GÜZEL OLMAZ MI YA <3

  15. vildan - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film yaaaaaaa

  16. Buse - 3 sene önce demiş ki:

    Cok guzell 3 u heycanla bekliyorumm

  17. beyza - 3 sene önce demiş ki:

    ya 3de çıksın süper nir filim hatta 5 kadar çekilsin

  18. cansu - 3 sene önce demiş ki:

    düper film ya rekorlar kırar bi film izlene izlene

  19. damla - 3 sene önce demiş ki:

    tek kelimeyle süper olmuş yapımcıya ve yönetmene çok teşekür ederim.

  20. defne - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel filim ceme aşık oldum resmen sikse beni çok iyi olcak cem aşkım benim

  21. Hazal - 3 sene önce demiş ki:

    off yüklenirse izlicem hanyy

  22. polen - 3 sene önce demiş ki:

    çoooooook güzel bir film

  23. ketty - 4 sene önce demiş ki:

    süper bir film herkezin izlemesini tavsiye ederim 🙂

  24. eslem - 4 sene önce demiş ki:

    mutiş 100 kerre izlemişimdir >3

  25. ecem - 4 sene önce demiş ki:

    🙂 🙂 super 100 kere izledim

  26. ecem - 4 sene önce demiş ki:

    süper filim şidedle taksiye ederim. 🙂

  27. ecem - 4 sene önce demiş ki:

    SÜPER 100 KERE İZLEYİN DERİM

  28. buse - 4 sene önce demiş ki:

    süper herkese tavsiye ederim

  29. selena - 4 sene önce demiş ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  30. sudenaz - 4 sene önce demiş ki:

    baya sapık komik ve güzel

  31. hanifi - 4 sene önce demiş ki:

    Süperrrrrrrr bir film gerçekten çok başarılı tebriklerrrrrrrrrr

  32. su perisi - 4 sene önce demiş ki:

    gerçekten çok güzel bir film. öncelikle yapımcı yönetmen ve film setindeki tüm oyunculara selamlar….

  33. asya - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel işallah 3 gelir

  34. gamze - 4 sene önce demiş ki:

    Abi süper yha -Cem Didem Yiğit

  35. sinem kobal - 4 sene önce demiş ki:

    slm
    canlarım 3.yü çıkartmayı düşünüyoruz bakalım artık önetmenimiz çıkarırsa
    baybay:)

  36. diloş - 4 sene önce demiş ki:

    Bir çok güzeldi, umarım bu da öyledir.

  37. yusuf - 4 sene önce demiş ki:

    enes niye sen topmusun 😀

  38. nazar - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bi filim izlemenizi tercih ediyorum süperrrr

  39. Cinare - 4 sene önce demiş ki:

    Cok guzel herkese iyi seyirler

  40. berfin - 4 sene önce demiş ki:

    haaaaaarikaydı izlemekten duramıyorum yani süper bir film hergün izliyorum

  41. berfin - 4 sene önce demiş ki:

    haaaaaarika bir film izlemekten duramıyorummmmmmm ahhh çok güüüüüzelllllllllll

  42. ahmet - 4 sene önce demiş ki:

    harika bi filmdi biz mustafayla koptuk resmen

  43. Sahra - 4 sene önce demiş ki:

    İzlenilmeye Değer :))))

  44. ersoy - 4 sene önce demiş ki:

    film bazi yerlerinde kapanıyo dog duzgun izliyemedim çözerseniz sevinirim

  45. melike - 4 sene önce demiş ki:

    didem aynı benim gibi kafadan çatlak uçuk kaçık

  46. maa - 4 sene önce demiş ki:

    romantık komedi 3 de ciksin

  47. Aylin Önük - 4 sene önce demiş ki:

    Super bi film herkes izlemeli:-)

  48. Melis - 4 sene önce demiş ki:

    Süperrrrr herkese tavsiye ederim Lütfen 3 çıksın

  49. dilek - 4 sene önce demiş ki:

    güzelllllllllll

  50. meliisssaaaaaam - 4 sene önce demiş ki:

    yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa süper olmuş

  51. kfkfkfkfkfkf - 4 sene önce demiş ki:

    :P:P

  52. retgwehutkgw - 4 sene önce demiş ki:

    vayy çok güzrl almuşşşş ellerinize sağlıkk 😀

  53. Rumeysa - 4 sene önce demiş ki:

    engin altan burda çok yakışıklı herkez rolünü çok güzel oynuyor süper

  54. betül - 4 sene önce demiş ki:

    süper bayıldım herkes izlesin 3 isterimmmmm ondada didem evlenir zatennn

  55. emir - 4 sene önce demiş ki:

    fenaaaa

  56. azra - 4 sene önce demiş ki:

    Süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr herkese tavsiye ederim çirkin diyenlere bakmayın didemle cem çok yakışıyor bu arad

  57. prenses 41 - 4 sene önce demiş ki:

    film süper gülmekten öldüm biraz terbiyesiz ama çok iyi bir film.

  58. aşkkk - 4 sene önce demiş ki:

    buu filmmm çokk güzel birr filmm ve mutlaka izlenmelii

  59. ceren - 4 sene önce demiş ki:

    süper izle bence tavsiye ederim

  60. selin - 4 sene önce demiş ki:

    çoook güzel bir filimm ama sonlarda açılmıyor inşallah romantik komedi3 te gelir

  61. zeynep - 4 sene önce demiş ki:

    süper süper çok begendim yaaa kesin izlenilmeli:)

  62. pınar - 4 sene önce demiş ki:

    harika bir dizi

  63. Enes - 4 sene önce demiş ki:

    baylar bayanlar size uyarak izliyorum bakalım 😀 😀 😀

  64. Tugce - 4 sene önce demiş ki:

    hakikaten türkiyede bu kategoride çekilmiş en başarılı filmlerden. çok güzel ve kadın-erkek ilişkilerimi gerçekçi yansıtmışlar. umarım böyle filmler yapılmaya devam eder 🙂

  65. gökhan - 4 sene önce demiş ki:

    yiğitle hande barda votka içerken çalan yabancı müziği kim biliyorsa bana ulasabılır mı çok önemli
    sanırım bulunması zor ama bilen mutlaka vardır
    5546146221

  66. ela - 4 sene önce demiş ki:

    süper ya 3 te çıksın lütfen sinem kobal a bakınça kendimi görüyorum 🙂 sinem kobal seni seviruz<3

  67. Ayça - 4 sene önce demiş ki:

    tuğçe ve ılgın napaakkk

  68. selin - 4 sene önce demiş ki:

    başından sonununa kadar bir harikaydı..

  69. selin - 4 sene önce demiş ki:

    son zamanlarda izlediğim en harika bfilm bayıldım müthiş emeği geçen herkezi tebrik ediyorum şahanesiniz oyuncular bir harika ….

  70. selin - 4 sene önce demiş ki:

    site çok donuyor bir el atın…..

  71. 05412129932 - 4 sene önce demiş ki:

    gerçekten son zamanlarda izlediğim en güzel komedi filmi emeklerinize sağlık inş 3 de gelir.

  72. soappera - 4 sene önce demiş ki:

    müthiş bi filmdi her saniyesini sıkılmadan izlediğim ve devamını merakla beklediğim filmler arasında emeginize sağlık

  73. aydın - 4 sene önce demiş ki:

    bir deki kadar güzel değil ama genede izlenir

  74. özgün - 4 sene önce demiş ki:

    beğenmedim tavsiye etmem.

  75. adem - 4 sene önce demiş ki:

    flım super arkadaslar herkese tavsıye ederım

  76. admin - 4 sene önce demiş ki:

    arkadashlar batildigina sevindim sikmishim aminizi yaaa mizlar kim yatar benimle ?

  77. berivan - 4 sene önce demiş ki:

    muhteşem bir filim bayıldım

  78. şeyy - 4 sene önce demiş ki:

    yüklenirse izliycem :p

  79. derya - 4 sene önce demiş ki:

    Bayildm hany super 3 te ciksn nollur uaa

  80. Tuğçe - 4 sene önce demiş ki:

    Cok güzel bir film ben sinemle tanıştım

  81. kaan - 4 sene önce demiş ki:

    cok guzel bir film herkezin izlemesini dilerim elinize saglik

  82. merve - 4 sene önce demiş ki:

    film süper ya.herkesin izlemesini tavsiye ederim
    :))))

  83. beyza - 4 sene önce demiş ki:

    super filmdi emeklerine saglik . mutlaka izlenilmeli. insallah 3 gelir

  84. edwrd - 4 sene önce demiş ki:

    cooooooooooooooooooooookkkkkk güzel

  85. zülal - 4 sene önce demiş ki:

    iğrenç iğrenç iğreççççç sakın izlemeyin

  86. buse - 4 sene önce demiş ki:

    çokkkkkkkkkkkkk güzellll film yaaa 😀

  87. İlgin - 4 sene önce demiş ki:

    Beb Sinem koballa tanıştım

  88. Hama - 4 sene önce demiş ki:

    Baya güzel bır fılım ,kaçırmayın derım

  89. GÖKÇE - 4 sene önce demiş ki:

    ENGİN ALTAN DÜZYATAN DİZİNİN YAKIŞIKLISI

Film izle

Aksiyon Filmleri

Komedi Filmleri

Korku Filmleri