Sitemizde şuan toplam 5962 film bulunmaktadır.

Madagaskar 2 izle

58


Dinozorlarla Yürümek izle
Alvin ve Sincaplar 1 izle

44.678
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
Madagaskar 2 izle

Madagaskar 2 izle, Madagaskar 2 full izle, Madagaskar 2 türkçe dublaj izle, Madagaskar 2 hd izle, New York hayvanat bahçesi sakinleri Aslan Alex, Zürafa Melman, Zebra Marty ve Suaygırı Gloria’nın maceraları “Madagascar 2” de ilk filmin sonunda kaldığı yerden devam ediyor. İlk filmde kahramanlarımız New York’tan Madagascar Adası’na gelmişti. “Madagascar 2” ise kahramanlarımızın Afrika macerasını konu alıyor.

Tür: Animasyon Filmleri

Yapım: 2008 - ABD

Yönetmen: Eric Darnell, Tom McGrath

Etiketler: ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Madagaskar 2 izle” filminde 80 Yorum bulunuyor.
  1. hasan - 6 ay önce demiş ki:

    inşAllah 4. bölümde çıkar güzel film

  2. Galatasaray - 10 ay önce demiş ki:

    Çok güzel keşke Alex’in bir sevdiği olsaydı ya da Melman ile Gloria evlenseydi:)

  3. fhrheahthtehahtaehae - 1 sene önce demiş ki:

    cok ama cok ama cok aqma cok

  4. fhrheahthtehahtaehae - 1 sene önce demiş ki:

    yesss

  5. tolga - 1 sene önce demiş ki:

    madagscarı küçüken çok izliyomuşum 4 yaşından beri 11 yaşına geldim hayla izliyom çok güzel film

  6. nil - 1 sene önce demiş ki:

    Fiiillllmmmmm çoooooooooooooooooooooooook güüüüzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllll
    Helaaaal olsuuuuuuuun yapaaaaaanlaaaaaaaaaarrrrraaaaaaaa
    Bayıııldııım

  7. nil - 1 sene önce demiş ki:

    Dünyanın eeeeeeeeeeennnnnnn ggggggggggüüüüüüüüüüzzzzzzzzeeeeeeelllllll fiiiiiiilllllmmmmmiiiiii
    Canım izlerken hiç sıkılmıyor helaaaaaaaaaalll olssssssssssuuun yapaaaaaaaaaanlaaaaraaaaa

  8. seymen - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel tavsiye ederim

  9. cafer - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  10. Sendurmen - 2 sene önce demiş ki:

    mutiş tek kelimeyle harika en sevdim film 100 tl veririm harikaaa 😀 🙂

  11. Messi - 2 sene önce demiş ki:

    mada qasqarin 1ri 2ni 3cu ve bunlari neteri youtubede baxmaq olar ve neteri yuklemek olar???????

  12. Messi - 2 sene önce demiş ki:

    mada qasqarin 1 ri 2ni 3 cu neteri yuklemek olare

  13. Revan - 2 sene önce demiş ki:

    Ela cok guzel

  14. Alper Emre - 2 sene önce demiş ki:

    kadınla kavga ediyorlardı ya işte o şarkı ne(ne yazcağımı bilemedim bunu yazdım)
    ve gerçekten bu filmi çok seviyorum

  15. BERKAY - 2 sene önce demiş ki:

    ACAIP GUZEL

  16. ♥Cool♥ - 2 sene önce demiş ki:

    Madagaskar 3 ü de izleyin çok güzel bi sirkle tanışçaklar fln filan 🙂 😀

  17. Uykucu - 2 sene önce demiş ki:

    Seviyor baldırlarımıda çok güzel yaaaaaaaaa çok komik 3 ünüde de izlicem

  18. asas - 3 sene önce demiş ki:

    harika ama neşeli madagaskar açılmıyor neden sizce

  19. Harun Uysal - 3 sene önce demiş ki:

    harika abi yaaaa

  20. admin - 3 sene önce demiş ki:

    güzel filmdir

  21. buse kesici - 3 sene önce demiş ki:

    Çok eğlennceli bir film izlerken hiç sıkılmadım

  22. *burhan5676* - 3 sene önce demiş ki:

    ççççççççççççççççççççççççççççççooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyycccccccccccccaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnlllllllllllllllllııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

  23. yiğit - 3 sene önce demiş ki:

    dünyanın en güzel filimi

  24. ......can..... - 3 sene önce demiş ki:

    çççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk….güzel!

  25. ardacan - 3 sene önce demiş ki:

    abi film çok guzel 😀 kim yatışsa ellerine sağlık D:

  26. can - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel ama şarkının adı ne arkdaşlar D:

  27. emircan - 3 sene önce demiş ki:

    oğlum bak git doğan al barin

  28. kotu yazanlar yalan soyluyolar klan alım vardır wolfteam karamelekler06 ıdım olumkurtu06

  29. buğrahan - 3 sene önce demiş ki:

    süperrr izledim yine izlicemmmmmmm!!!

  30. arya - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel süperrr bi film 🙂

  31. Naruto - 3 sene önce demiş ki:

    normal bi film

  32. ismail - 3 sene önce demiş ki:

    vgvhbjgyhvnbn bhgçömjkıkhjh

  33. serhat - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel ama yinede zaman kaybı

  34. asd - 3 sene önce demiş ki:

    bdbd

  35. alev - 3 sene önce demiş ki:

    film yarısına kadar geldi devamı yok

  36. hhahah - 3 sene önce demiş ki:

    Abi çok iyi yhaa

  37. mık mık - 3 sene önce demiş ki:

    mık daha açılmadıki izliimm

  38. begüm - 3 sene önce demiş ki:

    durmasınlar öldürün bizi bunun başka yolu yok sallamayın amk ya :DDDDD

  39. edishan - 3 sene önce demiş ki:

    çok iyi ve eğlenceliymiş yaa

  40. dsa - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel olmuş

  41. arda - 3 sene önce demiş ki:

    süper bi film çok komik

  42. ibrahim duman - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzelbir flim herkese tavsiye ederim

  43. sevim - 4 sene önce demiş ki:

    çok mütiiş

  44. Rumeysamm - 4 sene önce demiş ki:

    Yaw süperde 4ünün de türkçesi olsa daha süper olcakk 😀 😀

  45. Berat - 4 sene önce demiş ki:

    Hhaha

  46. vmvx - 4 sene önce demiş ki:

    dssrfsdtgvfdgv

  47. as - 4 sene önce demiş ki:

    he tamam güzel

  48. as - 4 sene önce demiş ki:

    yaa sik

  49. Nisanurrrr - 4 sene önce demiş ki:

    Gerçekten çok güzel bir animasyon hiç sıkılmadan izledim

  50. emirhan - 4 sene önce demiş ki:

    inşalah güzel

  51. hamza - 4 sene önce demiş ki:

    filimdeğil site güzel olum filimde güzelde

  52. hhhhaaaa - 4 sene önce demiş ki:

    güzel ama yavruyken hayvan gibi baba oluyo orası saçma ama eniyi yer uçağın düşmesi heee

  53. haliş - 4 sene önce demiş ki:

    süperrrrrrrr

  54. nigar - 4 sene önce demiş ki:

    Mükemmel çok beğendim ve çok komik
    ZAMAN KAYBİ.DEYER

  55. mevlüt demir - 4 sene önce demiş ki:

    EH İŞTE İDERE EDER 🙂 o.O

  56. nisncs - 4 sene önce demiş ki:

    SUPER

  57. zero - 4 sene önce demiş ki:

    izlicem bakim nasılmış 3ünü izledim ama 2. sini izlemedim güzeldir inşallah ya yoksa karlar ülkesinin sinemasına gitçem

  58. Yağmur - 4 sene önce demiş ki:

    Vaooooovvvvvvvvvvvvvvvv beybi

  59. Yağmur - 4 sene önce demiş ki:

    Arkadassssssssssssss!!!………..

  60. Güllüşan - 4 sene önce demiş ki:

    Sıkıcı

  61. Yağmur - 4 sene önce demiş ki:

    Bendede herzaman izlenir

  62. Yağmur - 4 sene önce demiş ki:

    Eğlenceli ve komik daha doğrusu mütiş bir fim

  63. seyidaqa - 4 sene önce demiş ki:

    cox ozeel bir film harika ben bu filmi azerbaycandan baxiram

  64. meliss - 4 sene önce demiş ki:

    😀

  65. efe - 4 sene önce demiş ki:

    ÇOK GÜZEL BİR FİLM HARZAMAN İZLENİR

  66. selçuk - 4 sene önce demiş ki:

    süper mükembel

  67. brain - 4 sene önce demiş ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrve ötesiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,

  68. tickey - 4 sene önce demiş ki:

    deli oldum mk başlaı saçmaa

  69. melek - 4 sene önce demiş ki:

    tgfhgffxrthfrhrthtr

  70. melek - 4 sene önce demiş ki:

    zaman kaybı ama komik

  71. hiloo - 4 sene önce demiş ki:

    çook ta komik degil amk iii işte

  72. ya - 4 sene önce demiş ki:

    :poop:

  73. ya - 4 sene önce demiş ki:

    :*

  74. asd - 4 sene önce demiş ki:

    😀 🙂 :* :DDDDDD

  75. asd - 4 sene önce demiş ki:

    olum bak git :DDDDDDDDDD

  76. asd - 4 sene önce demiş ki:

    çok üzücü ilk yeri

  77. henry - 4 sene önce demiş ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrötesi

  78. hh - 4 sene önce demiş ki:

    harika bir film

  79. bestami - 5 sene önce demiş ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrr

  80. lara - 5 sene önce demiş ki:

    bomba gibi.. çok güzel ve komik.