Sitemizde şuan toplam 6241 film bulunmaktadır.

Korku Kapanı 5: Kanlı Parti izle

159


Son Durak 1 izle
Korku Kapanı 3 Ölüme Terkediş izle

86.392
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
Korku Kapanı 5: Kanlı Parti izle

Korku Kapanı 5 izle, Korku Kapanı 5 full izle, Korku Kapanı 5 türkçe dublaj izle, Korku Kapanı 5 hd izle, 10 Mayıs 2012'de gösterime girdi. 90 dakika süreli korku gerilim içerikli korku kapanı 5 filminde yönetmen koltuğuna declan o´brien geçti. İmdb'den 6.7/10 puan alan korku kapanı 5'de Festival için gelen bir grup genç acımasız ve insan yiyen doğuştan yamyam olan mutant ailesinin kapanına kısılacak ve hayatta kalma mücadelesi başlayacaktır.

Tür: 2012 Filmleri, Gerilim Filmleri, Korku Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2012 - ABD

Yönetmen: Declan O'brien

Oyuncular: Roxanne McKee, Finn Jones, Doug Bradley, Kyle Redmond-jones, Peter Brooke

Etiketler:

BENZER FILMLER
Ferdinand izle
732 izlenme
1921 izle
480 izlenme
Zirve izle
414 izlenme
The Lullaby izle
646 izlenme
Alkışçı izle
309 izlenme
Dönme Dolap izle
889 izlenme
Aç Gezenler izle
545 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Korku Kapanı 5: Kanlı Parti izle” filminde 223 Yorum bulunuyor.
  1. Yunus - 3 ay önce demiş ki:

    Spoiler veren salaklar yorum yapmayi bilmiyosaniz yapmayin filmin sonunu bile soylemis bagzi gerizekalilar beyin yamyamlari

  2. selekrkr - 5 ay önce demiş ki:

    bu seri çok kötü olmuş yamyamlardan biri bile ölmemdi çok kötü olmuş bu parça 6 da çok fazla sex var 4 gerisi güzel olmuş ginede elinize sağlık 🙁

  3. mustafa - 6 ay önce demiş ki:

    film çok güzel ama kurtulan olmuyor ve ucubelere zarerda gelmiyor birir ölse bari yani sinir oldum

  4. Ahmet - 7 ay önce demiş ki:

    Serinin bu filmi olmamış bence. Sadece baştaki spiker kadını yiyorlar. Diğerlerini sadece vahşi şekilde öldürüyorlar. Yamyamlık teması bu filmde eksik kalmış ve konu da pek iyi değildi. Bakalım 6 nasıl

  5. jog in jog on - 11 ay önce demiş ki:

    it a fantastic good yani sevdim…

  6. Rana - 12 ay önce demiş ki:

    tek kelimeyle berbat .

  7. nur - 1 sene önce demiş ki:

    çoooooooooook sexs ama yani bir yandanda iğrenç

  8. Sennem - 1 sene önce demiş ki:

    Seri gittikçe igrenclesiyo

  9. Sahib - 1 sene önce demiş ki:

    Ya beyenmedim bu filmi hic kurtulan olmuyor

  10. onur - 1 sene önce demiş ki:

    bu filmin korkuyla alakası yok herşey iğrenç mk kendimden soğudum ne kadar malca polis bile sex başında

  11. Isa - 2 sene önce demiş ki:

    Guzel film sonu kötu bitti bari biri kurtulsaydi.

  12. sinan - 2 sene önce demiş ki:

    film çok güzel hepsini izledim donanlar izlesene.comdan izleyin donmuyor.

  13. Ali - 2 sene önce demiş ki:

    Güzel film ama korku kapanı serisinin en kötü 2. filmi olmuş.Korku kapanı serisi çok iyi seri

  14. mert - 2 sene önce demiş ki:

    mal gibi
    asdfghjklşi
    erotik
    seks

  15. sfs - 2 sene önce demiş ki:

    tam ekran olmuyormu mk 😀

  16. ahmet - 2 sene önce demiş ki:

    30:15 DEN SONRA İZLEYİN BEN HEP AÇIP İZLİYORUM BIŞALIYORUM LAN PORNO BİLDİĞİN FENA BAĞIRIYOR AHHH AHH OHUHHH FALAN

  17. celal - 2 sene önce demiş ki:

    30:15 saniyeden sonra izleyin harikaa

  18. anastasya - 2 sene önce demiş ki:

    çok korkunç çok korktum

  19. Mənsum - 2 sene önce demiş ki:

    Bu nasıl bitiş be arkadaş.

  20. petek - 2 sene önce demiş ki:

    2. Partın bası daha güzel ?

  21. Mustafa - 2 sene önce demiş ki:

    O dayının gülüşüne bayılıyom <3 <3

  22. Ahjdj - 2 sene önce demiş ki:

    sahneler güzel

  23. Burak - 2 sene önce demiş ki:

    Çok güzel izlenmeye değer fakat mide bulandırıcı

  24. metin - 2 sene önce demiş ki:

    ya filmde hiç korkmadım +18 leri çıkarın burada izleyen fakat küçük -13 lüler var
    film güzel görünüyor ama niye o adam kazandııı 😀

  25. nicat - 2 sene önce demiş ki:

    filmi yüklemek istedim nasıl yükleyim?

  26. Bi susun mk lar - 2 sene önce demiş ki:

    Yok alacakaranlik daha guzel korkunc flim iyi degilse izleme kapat orda hagisi guzel demiyo mklar gotunu silmeyi bilmez burda bebe yorumu yapiyo

  27. azad - 3 sene önce demiş ki:

    güzel

  28. sevim - 3 sene önce demiş ki:

    süperrrrr

  29. ali - 3 sene önce demiş ki:

    ln ben bi kişi kurtulur diyye umut ediyodum hiç kimse bi kişi bile kurtulamadı ln ne ibnelermiş amına koyım yaa

  30. muhammet - 3 sene önce demiş ki:

    iyi bir film dram ve korku tavan yapmış durumda

  31. Mistafa Kadir - 3 sene önce demiş ki:

    Guzel bir film

  32. Mistafa Kadir - 3 sene önce demiş ki:

    Harika bir fulm

  33. Hakañ - 3 sene önce demiş ki:

    Ben böyle filim görmedim
    Düñyanın
    en güzel filimi

  34. Hakañ - 3 sene önce demiş ki:

    Ben böyle filim görmedim

  35. Hakañ - 3 sene önce demiş ki:

    Çok güzel hir dizk

  36. cansu - 3 sene önce demiş ki:

    ben sabah bu filmi açtım izliyodum. küçük kuzenim geldi filmi kapattı. yarım saat sonra filmi tekrar açtım ama aynı film değildi.lan ben bi saattir ne izledim…

  37. deniz - 3 sene önce demiş ki:

    bi boka yaramaz film hiç korku yok adını bile haketmio bakın kankalar bunu 4 ü en iyisi tartışmasıs

  38. Mehmet Can Başol - 3 sene önce demiş ki:

    İlk defa Hd kalitesinde bir film 🙂

  39. aylin - 3 sene önce demiş ki:

    manyamış nu film yaaa

  40. Mehmed - 3 sene önce demiş ki:

    izlenmeye değmez! Zaman kaybı
    Serinin en kötüsü

  41. FilimKolik - 3 sene önce demiş ki:

    Bakın Arkadaşlar 3 tane Yamyam Gerçek Yüzleri Maske Deilğidir Ve Filim Grafikleri Biraz Daha İyi Ola Bilirdi Ve Çok Eğrotik Var Bu Film Bir Harika 😀

  42. nostaji - 3 sene önce demiş ki:

    bu kızı becerme sahmesini gösterseydi daha güzel olacaktı

  43. yam yam - 3 sene önce demiş ki:

    mükemmmmeeeeeeeel ötesi bir fillm bütün serilerini izlicem

  44. irembuse - 3 sene önce demiş ki:

    bence güzel ama bira sapıkca

  45. tansu - 3 sene önce demiş ki:

    ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy çok korkunç

  46. tansu - 3 sene önce demiş ki:

    çok korktum bu film de

  47. ali - 3 sene önce demiş ki:

    süperrrrrrrrrrrrrr

  48. zümra - 3 sene önce demiş ki:

    kafayı yemiş manyak herifler

  49. songül - 3 sene önce demiş ki:

    berbat ötesi kanlı

  50. selo - 3 sene önce demiş ki:

    Her şey YENİ başladı buna emin olun

  51. yasemin - 3 sene önce demiş ki:

    vala çok korkunç

  52. ümit karatütün - 3 sene önce demiş ki:

    Vay be filme bak korku diyolar sex filmi çıktı.(bu arada kıza kendi bağırsaklarını yedirişi mükemmeldi)

  53. ayşenur - 3 sene önce demiş ki:

    süper olmuş

  54. enes - 3 sene önce demiş ki:

    Bu film de fena değil ama Tepenin Gözleri serisi daha güzel. Bu filmi beğenen arkdaşlar kesin Tepenin gözleri 1 ve 2 yi de izlesin derim. Zaten yorumlarda nasıl bahsedilmemiş şaşırdım..

  55. gds - 3 sene önce demiş ki:

    bu ne be çok sapık allah hidayet versin

  56. okan - 3 sene önce demiş ki:

    o degilde ben encok sex sahnesini cok sevdim

  57. berat - 3 sene önce demiş ki:

    bokum gibi film

  58. mercan - 3 sene önce demiş ki:

    yaslı adamın söylediklerini de gösterse süper olur

  59. mercan - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel begendim ama biraz sapık 🙂

  60. ibrahim - 3 sene önce demiş ki:

    korku kapanı ama güzel film 😀

  61. gly - 4 sene önce demiş ki:

    çok uyuz oldum şu ucubelere ya :S

  62. necip - 4 sene önce demiş ki:

    Gerilim filmleri çok kanlı yaaa

  63. murat can - 4 sene önce demiş ki:

    HAYATTAN SOQUNDUM amq yaa ama qüzell film olmuş hakkını wermeklazımm…..

  64. serdar - 4 sene önce demiş ki:

    bu film hem çok güzel hem çok korkunç izledim ama hiç korkmadım vala

  65. mehmet sadık - 4 sene önce demiş ki:

    bu film izlediwgimde 2 gün oyuyamadım osman ise 5 gün uyumadı

  66. beren - 4 sene önce demiş ki:

    bencede alacakaranlık daha güzel onu çok ama çokseviyorum

  67. belgin - 4 sene önce demiş ki:

    1 2 3 serisi güzeldi saçma sapan ve iğrenç bir film

  68. yilmaz - 4 sene önce demiş ki:

    Cooooooooooooooooooook guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzelllllllllllllll

  69. caner - 4 sene önce demiş ki:

    hiç korkunç deyil

  70. remzi - 4 sene önce demiş ki:

    4 daha iyi 😀

  71. [email protected] - 4 sene önce demiş ki:

    4 üncüyü izleyin

  72. selin - 4 sene önce demiş ki:

    bok gibi film izlemeye değmez sonunda hiç kimse kurtulmuo hayla bu tarz senaryoda akılları

  73. Beguun - 4 sene önce demiş ki:

    Ya filmden anlamıyorsanız insanların kafasını karıştırmak için yorum yapmayın. Bu film tam bi KOMEDİ.Oyunculuk SIFIR. Rezalet ötesi olmuş. Seriye başlamak devam etmek zaman kaybı. O kadar film izledim bu kadar sinirlenmedim yarıda kapadım.

  74. rumeysa ve sami - 4 sene önce demiş ki:

    gerçekten çok iğrenç midem alt üst oldu insanın psikolojisi bozulur bu filmle yaa

  75. kemal - 4 sene önce demiş ki:

    ahvbgsdkjactg

  76. inci - 4 sene önce demiş ki:

    arkadaslar kimde donuyorsa bu film demekki internetiniz zayif ben izledim hic donmadi bilgisayarinizdaki virusleri yok ederseniz cox guzel izlersiniz

  77. murat - 4 sene önce demiş ki:

    walrider tek yeter hepsinee

  78. mesut - 4 sene önce demiş ki:

    vampir benim desem bana inanırmısın

  79. [email protected] - 4 sene önce demiş ki:

    bu ne amk hiç korkamadım

  80. ceren - 4 sene önce demiş ki:

    film harika ama en iyi seri korku kapanı 4

  81. mert - 4 sene önce demiş ki:

    ben bayıldım bunlaraya çok beyaz uznsaçlı olan çok tatlı negüzel gülüyo 😀

  82. Faruk - 4 sene önce demiş ki:

    okadar korkunç beğil ama güzel 🙂 🙂 🙂

  83. beyaz korku kapanı - 4 sene önce demiş ki:

    bence en korkuncu beayaz yaşlı saçlı…. doğrumu sizce??? on numara beş yıldız

  84. seda - 4 sene önce demiş ki:

    super ama reklam olmasa daha iyi olurdu

  85. CAn - 4 sene önce demiş ki:

    Super Bir Flim Hem Erotik Hem Korku 😀

  86. bıktık artık - 4 sene önce demiş ki:

    Senarist yazmadan önce beynini aldırmış:D

  87. sıla - 4 sene önce demiş ki:

    kuzenimde bende daha küçüğüz ama güle güle izledik

  88. DİLEK - 4 sene önce demiş ki:

    hiç korkunç değil ki iğrenç bütün serisi izl
    edim.:) 🙂

  89. görkem - 4 sene önce demiş ki:

    bu filmi sevdim ama ruyamda gelse tırsarım :D,

  90. saadet - 4 sene önce demiş ki:

    mamaaaaa, mamammm mama mamaaaaa ahh ahh gtguhgnbgvcxccxfbbbbbbbbbu evhtdbbt insan eti istiyorum
    ddf

  91. burakkk - 4 sene önce demiş ki:

    salak çim biçme makinası değil o biçerdöver o ama hakikaten o biçerdöverle kafasını kesmesine bende bayıldım gta sanandreasdada biçer döveri alıyom arkasından hep kan etleri çıkıyo 😀

  92. burak - 4 sene önce demiş ki:

    mal o çim biçme makinası değil biçer döver ama hakkattende biçer döverle kafasını biçtği sahne güzeldi

  93. nermin - 4 sene önce demiş ki:

    çok dehşet bir film :S

  94. baran - 4 sene önce demiş ki:

    çok dehşetçe

  95. ömer - 4 sene önce demiş ki:

    admincim filmin sonunda yazılar çıkıyo ya ordaki müziklerin adını söylermisin ? Şimdiden teşekkürler

  96. [email protected] - 4 sene önce demiş ki:

    çok çirkin

  97. [email protected] - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel olmuş am başta cok sexsi olmuş hiç kurtulan olmamış ve hep donuyo ama başı çok güzeldi

  98. Gizem - 4 sene önce demiş ki:

    Film süper 🙂 ama gençler güzel ve yakışıklıydı. Yazık oldu. En son o polise acıdım. Karnı kesildi. Allahım o neydi ya töbe töbe 😀 neyse siz izleyin ben bayıldım. Cinlsellik olmasa iyiydi.-_- işallah babam o sesleri duymamıştır.

  99. emre - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzelll

  100. Bekir - 4 sene önce demiş ki:

    keşke filmin sonunda ölseler

  101. [email protected] - 4 sene önce demiş ki:

    dtagsdfg

  102. süleyman - 4 sene önce demiş ki:

    bu film çok sexi o kızlara kıyılırmı

  103. hjasgd - 4 sene önce demiş ki:

    süper bir film

  104. ozan - 4 sene önce demiş ki:

    bü film çok güzle

  105. Cemresu - 4 sene önce demiş ki:

    güzel ama korkunç 😀

  106. Sanane - 4 sene önce demiş ki:

    6LI 7Lİ ŞAK ŞAK ŞKA :dASJD JKASDV 123123 ASŞLDMŞDAS!! !!!!1 ÜNLEM ÜNLEM !!!!!

  107. memet - 4 sene önce demiş ki:

    ulan izlemeye ayırdığım zamana yazık oldu. yapımda emeği geçen herkesin amk.

  108. hüseyin - 4 sene önce demiş ki:

    bu ney lan igrenc

  109. jsdjs - 4 sene önce demiş ki:

    başı harika beğendiim

  110. jsdjs - 4 sene önce demiş ki:

    başı çok zevkli

  111. mehmet - 4 sene önce demiş ki:

    cok sex var icin de ama güzel

  112. adem dilek - 4 sene önce demiş ki:

    cok korkunç gerçekten huylandım

  113. ahmet - 4 sene önce demiş ki:

    korkunç 1 film

  114. ahmet - 4 sene önce demiş ki:

    güzel

  115. Zaloğlu - 4 sene önce demiş ki:

    10 NUMARA FİLM ARKADAŞLAR EMEĞE SAYGI LÜTFEN ÇOK GÜZEL OLMUŞ

  116. IIzaCaklarIIkar - 4 sene önce demiş ki:

    varya ben filmi beğendim sarı saçlı canavarı çok beğendim rüymda görsem korkarım))):

  117. Burak - 4 sene önce demiş ki:

    Bu filim tam bi iştah açıcı görevde……

  118. melike - 4 sene önce demiş ki:

    çokkkkkkkkkk sapıktı

  119. hilal - 4 sene önce demiş ki:

    çok komikmiş 😀

  120. hasan - 4 sene önce demiş ki:

    korku kapanı 2 daha güzeldi

  121. rabia ilknur gökalp - 4 sene önce demiş ki:

    Harika süper bisey

  122. yiğit - 4 sene önce demiş ki:

    kotkunç deil ama çok iğrencccc

  123. idil - 4 sene önce demiş ki:

    bence hiç korkunç deyil ama mide bulantıcı.

  124. Murat - 4 sene önce demiş ki:

    Lan korku filmi izleim dedim dün bugün peş peşe 7 tane izledim, tepenin gözleri 1-2 ve korku kapanı 1 den 5 e kadar ,vazgeçtim daha izlemicem korku filmi diye bişe yokmuş hepsi saçmalık ki biraz mantıklı yapılsın artık şunlar ya , eline geçirmiş ucubeyi vurmuyor öldürmüyor böle mallık mı olur , mutasyonlar ztn malca bari insanlar biraz zeki olsun şu filmlerde , merak ettiğim koskoca kasabada niye kimse olmuyo , diğerleri olmasa koskoca kasaba bi şerif bide mahkum kalacaktı yani vay amq ne ilginç bi senaryo , az mantıklı yapılsın artık şu filmler ya kopuk kopuk yapıyorlar hep

  125. barış - 4 sene önce demiş ki:

    gerçekten çok güzel ve korkunç bir film’di 😀

  126. aslı - 4 sene önce demiş ki:

    bence bu film bir iğrenç

  127. FERHAT - 4 sene önce demiş ki:

    gulzfi

  128. Kadir Manisalı - 4 sene önce demiş ki:

    Diger Serilerini Fazlasıyla Aratan Bir Film Olmuş..İzlesende Olur İzlemesende Misali? ( Bu Arada, Emeginize Saglık )

  129. yaşar - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel ya

  130. japon filminden bi bok anlamıyan - 4 sene önce demiş ki:

    bende donmuyor ama film bok gibi

  131. adana01 - 4 sene önce demiş ki:

    ÇOK KORKUNÇ 12 YAŞINDAYIM AMA ATIMA ……. KARDESİM LE SEYRECEYİZ

  132. eda - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel 1part onun başı3 part ortası güzel

  133. metın - 4 sene önce demiş ki:

    bende bu fılm guzel ama yaşli oguları onu oldursun

  134. batuhan - 4 sene önce demiş ki:

    mütiş ötesi

  135. Ananzaa - 4 sene önce demiş ki:

    Bizimde En korkunç melo :D:D:

  136. mehmet ali - 4 sene önce demiş ki:

    YAV BU NASIL BİR FİLM.YARATIĞA VURUYON VURUYON ÖLMÜYA ANASINI SATIYIM

  137. xeyal - 4 sene önce demiş ki:

    qorxuludu amma axri pis qurtardi

  138. Muhammet - 4 sene önce demiş ki:

    Bu Filmin Neresi Korkunç Lan Mie Bulandırıcı Bunada Korkunç Diyosanız Siz Dabbe DulArs Cin Carpmasını İzlemeyin 1 Ay Tuvalete Gidemessiniz

  139. adem - 4 sene önce demiş ki:

    Bence süperdi ama midem alt üst oldu

  140. Ferat Can - 4 sene önce demiş ki:

    Cok Guzel Bir Film

  141. damla - 4 sene önce demiş ki:

    Bazi yerleri sapik ama guzel 6.da izledim.

  142. metin - 4 sene önce demiş ki:

    1-iyi 2-super 3-pek iyi 4-yaniiiiiii 5-guzel

  143. eray - 4 sene önce demiş ki:

    en başı çok güzel

  144. Hasoş Hanım - 4 sene önce demiş ki:

    Selam filmi izledim çok beğendim herkese tavsiye ederim
    Hasoş hanım

  145. ahmet - 4 sene önce demiş ki:

    film cok guzel bnce bu tarz fılmler varsa bıldıgınız bı sekılde ıletın 😀

  146. oya altınkaynak - 5 sene önce demiş ki:

    sadece mıyde bulantıcıydı korkkunc degıldıııııııııı

  147. seher ediş - 5 sene önce demiş ki:

    bu filmler güzel ama işin içinde cinsel ilişki olunca pek hoşuma gitmedi. hele o iki kız korkunuuuuunç

  148. burak.p - 5 sene önce demiş ki:

    filmi gerçekten komik bencede filmi çok ucuz yapmmışlar grafikler bok gibi bence filmin 4. serisi oldukça güzeldi grafikleride güzeldi bu nebiçim film arkadaş

  149. sümeyya - 5 sene önce demiş ki:

    korkudan çok iğrençlik

  150. sevilay - 5 sene önce demiş ki:

    amk ne biçim film miş korkmak için izledim gülmekten kendimi alamadım… 😀 😀 😀

  151. ALEX MUSTAFAYEV - 5 sene önce demiş ki:

    BEN AZERI IZLEICIM. VE BU FILMI SEVIYORUM. BURDA YALNIZ MANYAKIN GULUSU BANA HAZZ VERIOO

  152. ryan - 5 sene önce demiş ki:

    nihahahah pofuduk saçlı hayvanım benim 😀

  153. burak - 5 sene önce demiş ki:

    süper film :DSADSA

  154. mehmet - 5 sene önce demiş ki:

    seri olarak güzel bir film ama bence serinin en güzel filmi 4 🙂

  155. cavid - 5 sene önce demiş ki:

    BU NE YA ONCEKI FILMDEDE KURTULAN OLMAMISI SIMDIDE EN AZINDAN SERIF KURTULA BILIRDI

  156. cavid - 5 sene önce demiş ki:

    bu ne ya hic kimse kurtulmadi 4 de de boyle olmusdu cildirdim resmen

  157. semanur - 5 sene önce demiş ki:

    çok korkunç korkudan parmaklarımın arasından baktım 🙁

  158. Mali - 5 sene önce demiş ki:

    Amk bu korkunçdan çok miğde bulandırıcı beş para etmez bir film…

  159. serkan yigit - 5 sene önce demiş ki:

    cok güzel fakat cok donuyo
    izlenebilir b
    sinema

  160. cem - 5 sene önce demiş ki:

    of ya son bitişindeki kıza çok aıdım 🙁

  161. şnl - 5 sene önce demiş ki:

    çook güzel bir film byldımmmmmmmm 😀 😀 🙂 😀 😀 :* 😀 😀 :(:

  162. esra - 5 sene önce demiş ki:

    Polısın Yerınde Keske Ben Olsam Ya Ne Kadar Zevkli 😀

  163. fatih köçer - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel yapımcının ellerine sağlık

  164. kadir - 5 sene önce demiş ki:

    bence 1,2,3 daha güzzeldi

  165. kadir - 5 sene önce demiş ki:

    1,2,3, daha güzeel
    bence

  166. Admin - 5 sene önce demiş ki:

    GÜZEL BİR FİLM

  167. emre - 5 sene önce demiş ki:

    çok korkuç annneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  168. eşsi - 5 sene önce demiş ki:

    Korkunç bir film değil, iğrenç bir film. Çok kanlı olmuş. Ayrıca bu ucubelere de uyuz oldum artık. Ilk 3 filmin ucubeleri delikanlıca geberiyordu. Bu 3 ucube ise hem 4te, hem 5te hayatta kaldılar. Yetmezmiş gibi herkesi de öldürdüler. Şerifin ölmesine çok üzüldüm. En sonunda o kıza bittim zaten. Zavallıyı öldürseler daha iyi ama o ucubelerle birlikte olacak. =(

  169. Erdogan - 5 sene önce demiş ki:

    Film güzelde bide mutlu sonla bitirseniz bi tek bunun 3. cüsünde çook korktum.

  170. Mehmet Resul Mutlu - 5 sene önce demiş ki:

    adamın ayağını balyoz la kırıolar yha aklımda kaldı içim cız etti 🙂

  171. administrator - 5 sene önce demiş ki:

    3yıl düşünsem korku filminde sex çekeceğim aklıma gelmezdi

  172. ivan_swetkavicata - 5 sene önce demiş ki:

    guzel olmush bu film benim tipim dil benim tipim super ot 😉 😀

  173. behzat - 5 sene önce demiş ki:

    hııcc guzel degıl ızlemeyın bence berbat

  174. qudret - 5 sene önce demiş ki:

    cox pis bari biri qurtuolmadiki deyek yaxsidi cox qorxunc

  175. hayri - 5 sene önce demiş ki:

    film çok güzel ama tek merak ettiğim o 3 oyun cunun gerçek yüzünü görmek…!!!!

  176. Enes - 5 sene önce demiş ki:

    Çok güzel demek isterdim ama o kadar cok donuyoki izleyemedim bile

  177. neco - 5 sene önce demiş ki:

    güzel flim bu flim 6 serisi yokmu sseri devam etsin bence

  178. bufala - 5 sene önce demiş ki:

    bu film hiç korkunç değil ama yinede güzel ama en başı çıldırıyoooo

  179. arzız - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel ama hiç korkutucu değil

  180. sevda - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel kankalar bayıldım ama izlemedim daha zaaa xd 😀

  181. gamgam - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel 😀 .ok sapıkta

  182. bayram - 5 sene önce demiş ki:

    süper bir flim

  183. ergin - 5 sene önce demiş ki:

    flm gzl ama sürekli donuyor

  184. ALi - 5 sene önce demiş ki:

    Ben Cok ama Cok gözel güzel demiyorum Gözel 😀

  185. hanhun - 5 sene önce demiş ki:

    1 2 3 serisinde 1,2 kişi kurtuluyodu bunda kurtulan yok mk fena 🙂

  186. cansu - 5 sene önce demiş ki:

    bence çok gzl

  187. Velihan - 5 sene önce demiş ki:

    NE WAR BU ALACAKARANLIKTA ANLAMIYOM

  188. adil - 5 sene önce demiş ki:

    hemen

  189. BURAK - 5 sene önce demiş ki:

    YAKIYO BEN BÖYLE VAHŞİLİK GÖRMEDİM ADAM HEM İNSAN HEM DE MUTANTLARA YARDIM EDİYO

  190. emo - 5 sene önce demiş ki:

    korkunç deyil (o kızlara kıyılırmı beaa)

  191. emo - 5 sene önce demiş ki:

    ne si korkunç korku filmi izlemedinizmi hiç ama filmin kötü kısmı ( o kızlara kıyılırmı beee):…

  192. Berk - 5 sene önce demiş ki:

    Çok saçma bir bitiş oldu.En azından şerif kurtulabilirdi.Diğer tüm 1-2-3-4 ü güzel izledim birileri kurtuldu.Bu tek kelimeyle BERBAT

  193. uA - 5 sene önce demiş ki:

    HARİKAAAAAAAAAAAAAAAAA SAR SAR İZLE

  194. aaaliş - 5 sene önce demiş ki:

    en dehşet vericisi buydu böööğğğğ. çim biçme makinesiyle adamı biçmesine bayıldım :D:D

  195. Bircan - 5 sene önce demiş ki:

    elbete alacakaranlik daha guzel bu film de guzel ama ama si var 😀

  196. elvin - 5 sene önce demiş ki:

    hicde guzel degil bence cok igrenc ve kotu alacakaranliki seviyorum hatta ona bakinca vampir olasim geliyor ben vampir olmak istiyorum vampir olmayi bilen bana mesaj yassin lutfen.

  197. alişan - 5 sene önce demiş ki:

    çok sex var

  198. erhan - 5 sene önce demiş ki:

    yaw ma ğerı 2 de bir donuyo law admin bir çözüm bul

  199. servet - 5 sene önce demiş ki:

    dunyanin en korkunc filmi bu dabbed berbaet mk hicte korkunc deil

  200. emre - 5 sene önce demiş ki:

    sevdim valla çok sexsi bir film doya doya izleyin eliside sikim

  201. emre - 5 sene önce demiş ki:

    film hiç korkunç deil ddapbe daha korkunç

  202. elis - 5 sene önce demiş ki:

    guzel

  203. sıla - 5 sene önce demiş ki:

    çok korkuç ama 4 dü çok daha korkunç

  204. harun - 5 sene önce demiş ki:

    bu nasıl korkunç amk

  205. umut - 5 sene önce demiş ki:

    ya guzel film ama hep donuyoo admin sunun alttaki partı daha hızlı dolmasını saglayacak bişi varmı?

  206. BEBEK - 5 sene önce demiş ki:

    ayy çokk kötüü çok korktum

  207. aloş - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzl bir fil ayrıca korkunçç

  208. mazlum - 5 sene önce demiş ki:

    çk abarmışlar ama iyi çok erotik biraz korkunç

  209. emre - 5 sene önce demiş ki:

    Nasıl film valla insanın psiklogisini bozacak 😀

  210. emir - 5 sene önce demiş ki:

    süper

  211. gizem - 5 sene önce demiş ki:

    bence hem korku hem komik ama dahası mide bulandırıcı

  212. resul - 5 sene önce demiş ki:

    kız arkadaşımla biraz korkalım diye izledik ama gülmekten kendimizi alamadık ya nasıl filim bu

  213. aytaç - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel ama iğrenç

  214. Ulaş - 5 sene önce demiş ki:

    Şu yaşlı adamın ölmesini izlemek istiyorum 😀

  215. Mustafa - 5 sene önce demiş ki:

    Bizim çocuklar eti sever.. 🙂

  216. eva - 5 sene önce demiş ki:

    çok ucuz yapım olmuş.. diğer serileri çok daha iyiydi

  217. memo - 5 sene önce demiş ki:

    süper olmuş

  218. rıza - 5 sene önce demiş ki:

    iyiflimde açmıyo donuyor

  219. Grani Doğan - 5 sene önce demiş ki:

    Bu Filim Super Bence

  220. emrah - 5 sene önce demiş ki:

    hem erotik hemde korkunç

  221. rabia - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel ama çok donuyo bekelmekten uykum geldi ya ama alacakranlık olsa gözümü kırpmam 🙂 🙂 ama yie güzel

  222. ordak, sarı saçlı adam hihihi - 5 sene önce demiş ki:

    çokk güzel desem yalan olur 🙂 seviyorum yaa ben bu filmi alacakranlık olcak bize abi

  223. Fuat - 5 sene önce demiş ki:

    ıyı fılm.