Sitemizde şuan toplam 6025 film bulunmaktadır.

Korku Kapanı 2 izle

124


Korku Kapanı 3 Ölüme Terkediş izle
Korku Kapanı 1 izle

74.196
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
Korku Kapanı 2 izle

Korku Kapanı 2 izle, Korku Kapanı 2 full izle, Korku Kapanı 2 türkçe dublaj izle, Korku Kapanı 2 hd izle, Emekli deniz komutanı Albay Dale Murphy (Henry Rollins) tarafından yapılan reality şovun katılımcıları Batı Wirginia’nın uzak bir köşesinde yaşam savaşı vermektedir. Ama yaratılıştan yamyam olan ailenin onları akşam yemeğinde yemeyi planladıklarını anladıklarında şov kabusa dönüşür.

Tür: 2010 Filmleri, Gerilim Filmleri, Korku Filmleri

Yapım: 2007 - ABD , Kanada

Yönetmen: Joe Lynch

Oyuncular: Erica Leerhsen, Daniella Alonso, Crystal Lowe, Steve Braun, Henry Rollins

Etiketler:

BENZER FILMLER
Creep 2 izle
443 izlenme
O izle
876 izlenme
Goldstone izle
810 izlenme
Tik Tok izle
660 izlenme
Joshua izle
718 izlenme
Mars izle
1.034 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Korku Kapanı 2 izle” filminde 114 Yorum bulunuyor.
  1. Fuad - 2 ay önce demiş ki:

    Mükəmməl filmdi. bütün serialarına baxmışam bezmədən baxıram çox vaxt da. bir sözlə əla..

  2. feyzanurr - 5 ay önce demiş ki:

    film gayet başarılıydıı

  3. Maqsud - 5 ay önce demiş ki:

    SUPPPERR

  4. emircan - 7 ay önce demiş ki:

    bu film çok güzel 2 kişi hayatta kalıyor öbürleri ölüyor

  5. çağatay - 7 ay önce demiş ki:

    ben neden boyle film izledim ki

  6. Abdurrahmen - 10 ay önce demiş ki:

    ABI YARATIK 31 CEKIYORDU HAHAHAHAHAHAAHAHAH 😀 😀 😀 😀

  7. ulaş balcıoğlu - 1 sene önce demiş ki:

    10 kere izledim tüm seriyi gene izliyorum harika bana göre 😀

  8. batu - 1 sene önce demiş ki:

    güzel

  9. Ferid_Memmedov - 2 sene önce demiş ki:

    Film iyidi. bazi sahneler dışında.. Azerbaycandan selamlar..

  10. Balack_moon - 2 sene önce demiş ki:

    Bence izlemeyin

  11. Mənsum - 2 sene önce demiş ki:

    Selammm millet.Bu serinin sonuna çıkacam.Admin lütfen The Walking Dead ın bütün sexon ve bölümlerini türkce dublaj koyarmısın?

  12. Elçin - 2 sene önce demiş ki:

    Filim çox gözeldi baxmağa deyer.

  13. nurirettin - 2 sene önce demiş ki:

    ağbi puan verebilsem 20 verecem de veremiyom
    valla ağbi harika olmuş film
    ağbi şu beyaz saçlı adamın adı ney

  14. nurirettin - 2 sene önce demiş ki:

    ağbi bu beyaz saçlı adam korku kapanı 1,2,3,4,5,6 dada var daha farklı bir yam yam
    koysanız

  15. Oyku - 2 sene önce demiş ki:

    Hic de korkunc diyil siz korkunc gormemissiniz

  16. gf - 2 sene önce demiş ki:

    telefon şfresini kaldırın amk

  17. Burak - 2 sene önce demiş ki:

    oo benim adam gine var yeşil gölekli gülen hihihhhi 😀

    Filime gelrsek korkunç dieldi mide sağlam olduğu için sıkıtı çıkmadı 😀

  18. abdullah - 2 sene önce demiş ki:

    korku kapanı 7 cıkacak mı? arkadaşlar

  19. Berko - 2 sene önce demiş ki:

    Beyaz saçlı sürtük benim aşkım <33 seviyom veledi sjdjhs hiç ölmüyo şerro sndjsjjd

  20. İnkitam - 2 sene önce demiş ki:

    bune la 😀 agırdım 😀

  21. ömer - 2 sene önce demiş ki:

    TÜM SERİYİ İZLEDİM HARİKA ÖTESİ 6. SI BİRAZ …… NEYSE BİLGİ VERMİYİM BU 2. İZLEYŞİM OLUCAK HEREKESE İYİ SEYİRLER 🙂

  22. Emir karamanoğlu - 2 sene önce demiş ki:

    Bu beyaz saçlı yarısı kel olan yaratık benim adamımdır. bir türlü ölmüyor bide şu gülmesi var ya çok komik ihi hi hi hi hi

  23. ahmet - 2 sene önce demiş ki:

    beyaz saçlı piç gene ölmedi

  24. [email protected] 02071994r - 3 sene önce demiş ki:

    Çox bəyəndim əladı

  25. hayat - 3 sene önce demiş ki:

    oooo en sevdiğm fil türleri korkunç

  26. kavaklı - 3 sene önce demiş ki:

    yaa hepsinde zaman aşmını dio

  27. enes - 3 sene önce demiş ki:

    biraz daha güzel olabilirdi bence yaratıklart biraz daha korkunç olsa da ha iyi olurdu en küçüklerine bayıldım abi ya

  28. deniz - 3 sene önce demiş ki:

    güzelfilm bunu yapan yonetmenin kızsa dudagından erkekse yanağından öperim

  29. özge - 3 sene önce demiş ki:

    hayatımda gördüğüm en KOMİK KORKU filmi hele yaratıkların tipi beni benden aldı özellikle dişi yaratıklar oldukça kıskançlar 😀 😀

  30. cpk guzel - 3 sene önce demiş ki:

    cok iyi mede bulandiraci

  31. Elshad Ehedli - 3 sene önce demiş ki:

    korku kapaninin tum serileri super 6 haric tabii

  32. hasan - 3 sene önce demiş ki:

    miğdem bulandı

  33. hasansanabasan - 3 sene önce demiş ki:

    seriler arasında en beğendiğim bu oldu çünkü sonunda 2 insanın kurtulması güzel olmuş 😀 hep böyle kurtulsunlar kötü çirkinler ölsün istiyodum bide ben seriye 6 5 4 3 2 1 olarak gittiğim için pek anlamlı olmasada süper bir seri 😀 eğer yorumlara bakığ izliycekler varsa mutlaka izlesinler sex falanda var yaratık 31 çekiyo garısı geliyo dövüyo falan süper amk 😀

  34. Mihriban - 3 sene önce demiş ki:

    ya bu ne kadar mide bulandırıcı ayıp bir film ama süper korku sahneleri 😀

  35. mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    karıla memeleri va rya 😀

  36. vhjvjhövjvv - 3 sene önce demiş ki:

    TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL

  37. qasim - 3 sene önce demiş ki:

    cok supoer film koprku filmi bilen varsa yazsin bakalim

  38. EmRe - 3 sene önce demiş ki:

    AySu ÇoK İqRenÇsin ßi MiDemiz warDı oNuDa sen aLDın

  39. NİSAN - 3 sene önce demiş ki:

    FİLM ÇOK İĞRENÇTİ BETERDEN BETER KÖTÜ VALLA SÖYLEYECEK LAFIM YOK

  40. NİSAN - 3 sene önce demiş ki:

    ÇOK İĞRENÇTİ BETERDEN BETER KÖTÜ VALLA SÖYLEYECEK LAFIM YOK

  41. NİSAN - 3 sene önce demiş ki:

    ÇOK İĞRENÇTİ HİÇ BEĞENMEDİM BU NE BİÇİM FİLM YA BETERDEN BETER İĞRENÇ VALLA SÖYLEYECEK LAFIM YOK

  42. Mali - 3 sene önce demiş ki:

    yeah şak şak tü şak şak şak şışank şak 😀 Sex 😀

  43. FILMS - 3 sene önce demiş ki:

    aslinda film iyi yapilmis ama film içinde film çekiyo o kiz çiplak oldu yerde sinemda 3 milyar insan bakiyo hiç utanmiyomu kiz

  44. orxan - 3 sene önce demiş ki:

    ela ela

  45. Cavansir - 3 sene önce demiş ki:

    off ya bu ne film cok korkulu

  46. Ruslan - 3 sene önce demiş ki:

    yaxwi filimdi sen ol xexexe

  47. Ruslan - 3 sene önce demiş ki:

    filimi izlemedim ama yorumlari okuyorum adamda hic zevk falan brakmiyorsunuz sacma sacma yorumlar yazmayin Allah awkina beyenmeyen Gitsin Bawka Gerilim filime baksin anladiniz mi knk lar sorunu olanlar +078417045

  48. KingStyl - 3 sene önce demiş ki:

    abi o albay king ya amk yaratıkları

  49. mina - 3 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar film güzeldi ama sonu bence çok saçma olmuş.Üstelik film miğde bulantıcıydı 🙂 🙂

  50. batuhan - 3 sene önce demiş ki:

    buneya adam görse bu ucubeleri korkar :Dcvxcvxvvvvvvvvvvvv
    fdfdf

  51. batuhan - 3 sene önce demiş ki:

    buneya adam görse bu ucubeleri korkar 😀

  52. emir - 3 sene önce demiş ki:

    point blank diyorum…

  53. kadir - 3 sene önce demiş ki:

    ıng g g ohhh se dsel r i

  54. mert - 3 sene önce demiş ki:

    bukadar boyayı nerden bulmuşlar acaba

  55. baran - 3 sene önce demiş ki:

    üye olmak istiyorum

  56. aslı - 3 sene önce demiş ki:

    siz hele testereye bakın altınıza yaparsınız 1 dk bile izleyemesseniz )))

  57. Yusif - 3 sene önce demiş ki:

    korkunc degil sadece igrenc kizlar korkunc film istiyorsaniz ve erkeklerde izlesin ruhlar bolgesi 2 gorun omu korkunc bumu

  58. ziyaretci - 3 sene önce demiş ki:

    yhhha ne korkuncu iyrenç bu filmin tüm seri leri igrenç ama kan sevenler için ideal yani phheeennn 😀 😀 😀 😀

  59. ayşegül - 4 sene önce demiş ki:

    filim korkunç degil digen arkadaslar korku filimi sölesinlerde bilelim?

  60. yağmur - 4 sene önce demiş ki:

    filim güzel ama allahtan gercek deyil bu filimdeki yaratıklar manyak embesinin teki

    midem bulandı hiç insan insanın etini yermi irenç

  61. ahmet - 4 sene önce demiş ki:

    siz dabbe cin çarpması izleyin

  62. murat - 4 sene önce demiş ki:

    filim çok güzel hele ikinci part kadın çok sexsi ama kadını sikesim geldi

  63. ahmet - 4 sene önce demiş ki:

    iğrenç 😀

  64. Films - 4 sene önce demiş ki:

    Bence Harika bir film ama hiç korkunç diyil annem babam pazara gitti korkmadim yani film okadarda korkunç diyil…

  65. Films - 4 sene önce demiş ki:

    Bence Harika bir film ama hiç korkunç diyil annem babam pazara gitti korkmadim yani film okadarda korkunç diyil

  66. Nihat - 4 sene önce demiş ki:

    Film korkunc diyil igrencdi fuu[Video.az]da hem turk hem rus hemde azerbaycan filmleri bula bilirsiniz orda reklam koymuyorlar ve site den film indirme yetkisi kimsede yoktur!

  67. aysu ayaz - 4 sene önce demiş ki:

    ben yiğe bilirmiyim acaba insan hemde tek başıma 2 ye ayırarak ve çoooooooooooooooook güzel

  68. yusuf - 4 sene önce demiş ki:

    bidemi bulandırdı

  69. selin - 4 sene önce demiş ki:

    😀

  70. osman - 4 sene önce demiş ki:

    sonunda emziriyo emmiyo pramagı görünce pramagı yiyo midem bulandı ya

  71. dsgtdf - 4 sene önce demiş ki:

    biraz daha sex eklensin 😀

  72. umut - 4 sene önce demiş ki:

    lan neresi korkunç amk

    ama filim fenaa

  73. selen - 4 sene önce demiş ki:

    part 4 yaratıkların sevişme sahnesi ıyykk

  74. bloooooooooooooooodd (kan) - 4 sene önce demiş ki:

    mükemmel lan film.korku filminden çok komedi ve filmi gibi

  75. firdevs - 4 sene önce demiş ki:

    hayatımda izlediğim en iğrenç filmdi

  76. seleddin - 4 sene önce demiş ki:

    bu filimde en cox soz bu deyildi lanet olsun

  77. Onur - 4 sene önce demiş ki:

    mide bulandırıcı bi filim:(

  78. kemal - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  79. ömer - 4 sene önce demiş ki:

    LA FİLİM OKADAR İYİ DEYİL BUZ DEVRİNİ TAVSİYE EDERİM

  80. muhammed - 4 sene önce demiş ki:

    iğrenç film

  81. galipefe - 4 sene önce demiş ki:

    abi filim cok güzel öyle bayıldım ki şeyimi yalayasım geldi cok güzel yalıyo

  82. enes - 4 sene önce demiş ki:

    tavsiye ederim ama 2. bölüm çok sex

  83. enes - 4 sene önce demiş ki:

    tavsiye ederim ama 2. bölümün 7. dakkasında çok kötü kadın adamın pipisini emior

  84. yusuf - 4 sene önce demiş ki:

    olum filim çok sex

  85. ENES - 4 sene önce demiş ki:

    OLUM BU FİLİMDE SAPIKLIK VAR

  86. ceylan - 4 sene önce demiş ki:

    tek izledigim çok güzel bir filim harika tafsiye ederim herkes izlesin yani

  87. sana ne - 4 sene önce demiş ki:

    ben izlemedim ama kotu bi film olacaini dusunuyorum.neden mi?yorumlardan gordum

  88. dilayyy - 4 sene önce demiş ki:

    midem bulandı hele o canavarlar 3. bölümde ıhlıyolardı ya ne güldüm orda

  89. kemal - 4 sene önce demiş ki:

    cok güzel bir film ama cok igrenç ve mide bulandırıcı bir film adamlar insan eti yiyolar bu fılmı yapanın allah belasını versın ne dıyım testereyı gectı neyse 😀

  90. seher ediş - 4 sene önce demiş ki:

    bütün bölümleri izledim ama en çok bu bölüm beni etkiledi hele o kısa saçlı kızın ölümü miğdemi bulandırdı

  91. alper - 4 sene önce demiş ki:

    kızı 2 ye bölüp sürüklüyor ama sürüklendiği yerde 1 damla kan yok. heee cok guzel film.

  92. mirac - 4 sene önce demiş ki:

    fena film 😀

  93. şeyhmus - 4 sene önce demiş ki:

    cok Muhteşemdi ama cok Midem bulandı o ne be öle yemek yiyemedim.d ıyyyyy

  94. Emre - 4 sene önce demiş ki:

    Keyifli korku filmi 🙂

  95. enes - 4 sene önce demiş ki:

    sexy di bea 😀

  96. melisa nur - 4 sene önce demiş ki:

    amk anlamadım gitti hay şu beyaz saçlı bi ölse piç oğlu piç her seride o var diğerleri hep değişiyo amk hala o beyaz saçlı ölmdi yhaa

  97. nur - 4 sene önce demiş ki:

    3 kuruşluk midem var o da gitti

  98. funda - 4 sene önce demiş ki:

    Aynen, içim dişima çikti… örğhhhh

  99. seren - 4 sene önce demiş ki:

    iğrençççç bir filmmdiiii korkunç değildi mide bulandırıcı 🙁

  100. irem - 4 sene önce demiş ki:

    ben annemi istiyorum saten bütün serisi korkunçtu >:(

  101. aziz - 4 sene önce demiş ki:

    ulan bu filim korkunç değil ama çok sexsi bayıldım doğrusu bunu kızlar izlemesini öneriyorum cak tınmı

  102. seleddin - 4 sene önce demiş ki:

    bu nasil filim ulan ne korkunc bir filim lan coq korqdum gece yata bilmiyecem korkudan altima kaciracam

  103. elçin srk - 4 sene önce demiş ki:

    mk korku filmi diyo aksiyon ve heyecan gibi geldi az cok korktuğum saneler oldu yalan değil ama süper filim 😀 😀 😀 😀 :d : D

  104. yakup - 4 sene önce demiş ki:

    aynn amk beyaz saçlı piç hiç ölmüo

  105. ahmet - 5 sene önce demiş ki:

    lan bu filmin serisini izledimo küçük yaratık yokmu beyaz saçlı o her bölümde var bi ölmedi amk 🙂 🙂 🙂 🙂

  106. aykut - 5 sene önce demiş ki:

    çok komik asıl bu filimi korkunç
    😀
    :poop:

  107. ece - 5 sene önce demiş ki:

    atmayın beeee neresi korknç
    siz bunu diyosanız korku görmemişsiniz
    D:
    😀

  108. melisa - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel ve korkunç bir filmdi tek kelimeyle BAYILDIM 🙂

  109. esra - 5 sene önce demiş ki:

    bayıldımmm

  110. manolya - 5 sene önce demiş ki:

    hayatımda gordugum en en en korkunç film

  111. asas - 5 sene önce demiş ki:

    flim vaya kızlar vayo ooooo

  112. filmdeki yeni doğan yaratık çoçuk - 5 sene önce demiş ki:

    part 2 dakika 20 yaratık 31 çekiyordu farkeden veya anlayan varmı 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  113. crazy girl - 5 sene önce demiş ki:

    serinin en müthiş filmi

  114. asdasd - 5 sene önce demiş ki:

    sex