Sitemizde şuan toplam 5507 film bulunmaktadır.

Karayip Korsanları 4 Gizemli Denizlerde izle Türkçe Dublaj

9
1.845
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Karayip Korsanları 4 Gizemli Denizlerde izle Türkçe Dublaj

Karayip Korsanları 4 izle, Karayip Korsanları 4 full izle, Karayip Korsanları 4 türkçe dublaj izle, Karayip Korsanları 4 hd izle, Yeni bölümde Jack sparrow geçmişte tanıdığı bir bayanla karşılaşıyor ve daha sonra bu bayanın Kara Sakal Ian McShane'in kızı olduğunu oğreniyor. Kızı da babası gibi, Jack Sparrow'u ölümsüzlüğün çeşmesini bulmak için durmak bilmeyen maceralara sürüklüyor. Karayip Korsanları 4 Filmini sitemizden full hd 720p kalitede mail.ru ve vk seçeneklerinde izleyebilirsiniz. internet hızınıza göre filmin kalitesini düşürebilir veya yükseltebilirsiniz. Bu işlemi playerin sağ alt bölümünden gerçekleştirebilirsiniz. www.hdizlefilmi.org Keyifli Seyirler Diler.

Tür: 2011 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Fantastik Filmler, Macera Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Etiketler:

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Karayip Korsanları 4 Gizemli Denizlerde izle Türkçe Dublaj” filminde 160 Yorum bulunuyor.
  1. Djabbar - 5 ay önce demiş ki:

    Karwisinda guzel bir kiz duran erkkeye sorulsaydi ” sen yeterki iste ” verilecek tek cevab ” beni affet ” olurmu yaaa !! )))

  2. berat - 8 ay önce demiş ki:

    dokunduğum yerden reklam çıkıyor. filmi başlatana kadar anam ağladı lanet gelsin böyle siteye ben gidiyom

  3. halil - 11 ay önce demiş ki:

    gençler tavsiye bunun gibi bisey ratatuy cok guzel

  4. Eray - 1 sene önce demiş ki:

    film kadınların gerçek yüzünü ortaya çıkarmış :P:P

  5. kristen - 1 sene önce demiş ki:

    arkadaslar denizkizi oglani neden cekeyor soyleyim cunki oglan yarali ve basta asoylemilerdi deniz kizinin icden opucugu insanlari iyledirir ve suyun altin nefes almayi

  6. ömür - 1 sene önce demiş ki:

    Her zamanki gibi süper 5 . merakla bekliyorum …?

  7. ege - 1 sene önce demiş ki:

    anlamadığım bir şey var neden bu filmde Elisabeth ve William yok onlarsız daha kötü olmuş böyle ama onun dışında film çok iyi

  8. jack sparrow - 1 sene önce demiş ki:

    en buyuk hayraniyim bu dizinin ve johnny depp,penelope cruzun eeeeeeeeeeeeennnnn buyuk hayraniyim

  9. GG WP HARDCORE - 1 sene önce demiş ki:

    GG WP HARDCORE FİLM İYİ GG GANGPLANK RESMEN SU KARASAKAL AQ

  10. Doğuş - 1 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bir film001

  11. Kerem - 1 sene önce demiş ki:

    müthiş ya angelica ile jack ne olacak acaba ? 🙂

  12. şakacı - 1 sene önce demiş ki:

    Annem Barış Akarsu’ yu çok seviyordu o ölünce Johnny Depp’ i sevmeye başladı bağımlısı oldu 😀 süper film

  13. hamza - 1 sene önce demiş ki:

    5. 2017 de çıkacak pff :/ neyse film gayet güzel Tavsiye ederim herkeze Zaman kaybı değildir 🙂

  14. sonsuz - 1 sene önce demiş ki:

    Çok hafif çok eğlenceli çok güzel bir filmdi teşekkürler

  15. Davut - 2 sene önce demiş ki:

    Ağşığım bu filme 5 ne zaman cikıcak ki

  16. horoz - 2 sene önce demiş ki:

    filmi baştan sona izledim çok güzel gizem filmi

  17. ALİ - 2 sene önce demiş ki:

    5. 2017 de çıkacak bekliyorum

  18. ALİ - 2 sene önce demiş ki:

    5. 2017 de çıkacak

  19. Jack Sparrow - 2 sene önce demiş ki:

    My name is Jack Sparrow. Şaka şaka çok güzel bir film bayıldım

  20. Sıla Korkmaz - 2 sene önce demiş ki:

    Mühteşem süper

  21. Sıla Korkmaz - 2 sene önce demiş ki:

    Bu film muhteşem halikulade bayıldım

  22. Furkan - 2 sene önce demiş ki:

    Manyak derecede süpeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  23. Fuad A-Off - 2 sene önce demiş ki:

    bu filmin en sonu yok , en sonda Angelica kuklayi aliyo sahilden :DD

  24. mehmet akif başoğlu - 2 sene önce demiş ki:

    manyak gibi güzel abi süper film 300000000 kere süper

  25. Özge Gürel. - 2 sene önce demiş ki:

    Yaaaaaa film muhteşem çok güzel tebrik ederim. 🙂 🙂 🙂

  26. buse - 2 sene önce demiş ki:

    Filme bayıldım zaten jhonny depp olmasaydı film hiç güzel olmazdın hayraninimmmmmmm JHONNY DEPP <3 <3 <3 <3

  27. Parrow - 2 sene önce demiş ki:

    cok guzel sen sevdıgım sınema fılmı ben daha devamını beklıyoruz

  28. Alp - 2 sene önce demiş ki:

    Ya film mütiş ama en sevdiğim filimlerden Harry Potter Hobbit Yüzükleir efendisi ve karayip korsanları

  29. EROL - 2 sene önce demiş ki:

    2017 5.filmi 2015 değil

  30. sado06 - 2 sene önce demiş ki:

    lan ilk sahned adam canlandı korktum

  31. emre - 2 sene önce demiş ki:

    bu filmin 5 çıkıyorrrr adııı karayip korsanları : ölü adamlar masal anlatmaz
    inanmayan yazsın baksın 2017 tarihinde vizyona girecek olan filmin çekimleri başlamıştır…

  32. Ozan - 2 sene önce demiş ki:

    Onun adı ne Yaratık ne de Deniz kızı Onun adı Serina… Jhonny Deepin Maskeli Süvari filmini de öneririm.

  33. ertuğrul - 2 sene önce demiş ki:

    ordaki denz kızları geçekmi

  34. esra - 2 sene önce demiş ki:

    ınanın bana bu fılm coooooooooooooooook guzel. bunu da bılınkı ben JACK SPARROWA sevdalandım

  35. arda - 2 sene önce demiş ki:

    mukemmel harika ben 5 i izleyin derim 4du de ne duronuz izleyin

  36. recep tayip erdoğan - 2 sene önce demiş ki:

    bu nasıl filim filme bile girmiyor bu filmi kaldırcam

  37. yağmur - 2 sene önce demiş ki:

    bu filmi çok beyeniyorum 🙂 1000 kere izlemişimdir

  38. Mrs. Depp - 2 sene önce demiş ki:

    Serinin en sevdiğim film’i diyebilirim. Penolope’de film’e ayrı bi güzellik katmış. Güzel bir ikili olmuşlar. Depp’e olan hayranlığım hiçbir zaman bitmeyecek. Bu film’e o kadar çok yakışmış ki… Hala adam gibi bi OSCAR almamana şaşıyorum. Gerçekten hakedenlerden birisisin. Seni çok seviyorum.

  39. xxadminnxx - 3 sene önce demiş ki:

    manyak film azdım kardesim ya.

  40. Egehan - 3 sene önce demiş ki:

    Gerçekten süper bir film 5. filmi 4 gözle bekliyorum.Harika!

  41. Egehan - 3 sene önce demiş ki:

    Bu site gerçekten çok iyi film de öyle Karayip Korsanları:Ölü Adamlar Masal Anlatmaz filmini sabırsızlıkla bekliyorum

  42. elif - 3 sene önce demiş ki:

    berbat bir film bence şok çakma efektle ypıldlğı çok beeli…bence sonu böyle bitmmemeliydi cvmfıghuıbudfhgbudvndfughtuyh hesabı yani

  43. zuhal - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film baayıldııım

  44. İS - 3 sene önce demiş ki:

    Deniz kızı adamı içeri çekince adam hemen çekiliyor. sonra denizciler saldırmaya başlıyor . Avutamaz kimse beni şu denizcimden başka 🙂

  45. Melisa E. - 3 sene önce demiş ki:

    Bu adama aşığım ya en büyük hayranıyım çok seviyorum filmide kendisinide <3
    Ayrıca en sevdiğim film ve film serisi karayip korsanları
    SENİ SEVİYORUM JACK SPARROW SENİ SEVİYORUM KAPTAN SENİ SEVİYORUM KORSAN SENİ SEVİYORUM JOOHNY DEEP

  46. merve - 3 sene önce demiş ki:

    jhonny deepin diğer filmlerini izleye oldumu çok değişik …

  47. SEMİH KARAYOLCU - 3 sene önce demiş ki:

    KAPTAN JACK SPARROW SUZ KARAYİP KORSANLARI OLMAZ

  48. pelin - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel hele ancehel

  49. yusuf - 3 sene önce demiş ki:

    genel evi arıyordum 😀

  50. kaptan ceyks parol - 3 sene önce demiş ki:

    her zaman oldugu kimi super hatda daha fazlasi bomba !!!karayip korsanlari 6 yi 5-6 yi 4 gozle bekliyorum !!

  51. zehra - 3 sene önce demiş ki:

    tikişe gotürdü ellam

  52. seda öztürk - 3 sene önce demiş ki:

    deniz kızı çok güzel

  53. burak - 3 sene önce demiş ki:

    o 1 dakikaların ordaki gemideki adam rick değilme the walking deaddeki rick mi acaba o 😀

  54. Ayşenur - 3 sene önce demiş ki:

    Mükemmel bir film nasıl güzel nasıl güzel bal bal. Yalnız dikkat ettim de maymuna hiç yer vermemişleeeer :(( o olmadanda filmin minnoş bi tarafı kalmıyor amaaaa neyse yinede ayakta alkışlanacak bir film…… 😀 <3

  55. Azerbaycan_Mehemmed - 3 sene önce demiş ki:

    super bir film turk-azeri kardesliki her zaman sursun

  56. isimsiz - 3 sene önce demiş ki:

    doğuş = deniz kızı adamı suyun dibine çekmeden önce öpmüştü, önceki sahnelerde denizkızının öpücüğü denizciği boğulmaktan kurtarır efsanesini söylemişlerdi .. 🙂

  57. Heja Hilal Sparrow - 3 sene önce demiş ki:

    Süperrrrrrrrrrrrrr ölürüm bu filme ben ya harika 5 i merakla bekliyorummm

  58. demet - 3 sene önce demiş ki:

    lan 5i de çıksa fena olmazdı aslında ve cok guzel bır fılm oldugunu hesaba katmak gerekir.;) 🙂

  59. jack sparowww - 3 sene önce demiş ki:

    Keske wilyım törnır ve elizabet olsa jack elizabetle sevgili olsa

  60. Mert - 3 sene önce demiş ki:

    süper bir film ama törnır ailesi yok onlarla daha iyiydi 😀

  61. deniz - 3 sene önce demiş ki:

    kadro harika milyon kez izledim ama gene izlerim

  62. ceren - 3 sene önce demiş ki:

    Var ya en güzel olan deniz kızlarının olduğu bölüm

  63. emin - 3 sene önce demiş ki:

    cok güzel müthişşş 10000000000000000000000000000000000000000000000000 kere bile izlerim

    5 merakla bekliyom şarkıda mütiş

  64. FFUUUUUUUUU - 3 sene önce demiş ki:

    Bir tek bendemi donup duruyor anlamadım.

  65. Demirkan - 3 sene önce demiş ki:

    En çok sorulan sorulardan biriside deniz kızı ile rahibe ne oldu filmi dikkatli izleyin filikada adamlar konuşurken: deniz kızı birini öperse o boğulmazmış dikkatinizi çekmişse deniz kızı adamı suya çekmeden öpüyorr..

  66. batuhan - 3 sene önce demiş ki:

    süüüüüüüüüüüüper filimiş okadar filim izledim 7defa sinemaya gitim böylefilim yok

  67. Cek Sparol - 3 sene önce demiş ki:

    vala 5 çkmadı giti be

  68. naz aslan - 3 sene önce demiş ki:

    deniz kızı gibi olcam
    cek kızı seviyor kız hamile kız ceke aşık

  69. Mustafa Kemal - 3 sene önce demiş ki:

    Hani yem oldukları zaman konuşuyolardı ya 2 tane efsaneden bahsettiler biri denizn dibine çekip diğeriyse deniz kızı öpücüğü denizde yaşatabiliyo.2. efsane yani deniz kızlarının insanları yemesi doğru çıktı bence 1. si yani deniz kızı öpücüğünün insanları suda yaşatabildiği de doğru.

  70. korsan ner - 3 sene önce demiş ki:

    Çok seviyorum bu filmi kaptan Jack Sparrow her zamanki gibi süper…

  71. azad - 3 sene önce demiş ki:

    cok iyi film men bu filmi en az 10 defe izlemisem

  72. enes - 3 sene önce demiş ki:

    Superrrr bir film deniz kizi o adam yarali oldugu icin iylestirmeye gitti filmin serisi super

  73. Deletelik - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film

  74. koray - 4 sene önce demiş ki:

    denizkızı adamı nereye götürdü acaba

  75. Utku - 4 sene önce demiş ki:

    Yine harika Yine muhteşem Yine Göz doldurucu Dostum bu seri bir harikaa!!! 🙂

  76. kardelen - 4 sene önce demiş ki:

    her zamanki gibiiii 😀 muthişşş halkulade coooooooooooooooooookkkkkkkkkk güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll oley ama varya bu filim kadar güzel olan bir film var ……………………………………………………………………….hızlı ve ofkeli
    ama en güzeli tabikii buuuuuuuu 😀

  77. Karanlık Fırtına - 4 sene önce demiş ki:

    Bunlarda Gemimi Ucan Hollandalı Yanında.:))

  78. roya - 4 sene önce demiş ki:

    hakikatan guzel film coooooooooooooooooook beyendim

  79. roya - 4 sene önce demiş ki:

    men bu filmi cok sevdim cok guzel en guzel yeri deniz kizlari olan yer

  80. flexy - 4 sene önce demiş ki:

    bence deniz kızı denizin iiçinde kalsın hep gercek hali okdr gzel değil 😀 jackk herzamanki gibi süper. bi insana korsanlık bu kadar yakışabilir 😀 serinin devamını bekliyorummmmm

  81. ananın amı - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film yanlız site çok kötü boktan beter

  82. berkay - 4 sene önce demiş ki:

    BU FİLM SÜPER

  83. jacksparrow - 4 sene önce demiş ki:

    amk filim değil film diye yazılıyo ya

  84. Murat - 4 sene önce demiş ki:

    Astrid Berges güzel cekici şu anda Paris’te yaşayan, (26 Mayıs 1986 doğumlu) İspanyol-Fransız bayan oyuncu.[1] İleri seviyede Fransızca, İspanyolca, İngilizce ve Katalanca bilmektedir.[2]

    Oyunculuk kariyerine Suzanne rölüyle 2008 yapımı The See Wall filmiyle başlamıştır. Daha sonraları La première étoile ve Bruc. El desafío fimlerinde oynayan oyuncu, asıl ününü ise Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides filmindeki Denizkızı Syrena rolü ile yakalamıştır.

  85. ömer şak şak - 4 sene önce demiş ki:

    çooooooooooookkkkk güüüzeeeeelllll yyyaaaaa en çook deniz kızı ve papazın aşkına yandım ;( ;( hep aşk ;( ;( keşke aşklar filimdekiler gibi olsa ne olurdu sanki ;(

  86. damla temel - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  87. süleyman - 4 sene önce demiş ki:

    gerçekten güzel bir film emeği geçen herkese tşkrlr

  88. ebru beyza - 4 sene önce demiş ki:

    çoooooooooooooooooooooooooook güzel

  89. sabriye - 4 sene önce demiş ki:

    jhonny depp’in oynadığı bütün filmler çok güzel .bayılıyorum onun oynadığı filmlere

  90. aqil - 4 sene önce demiş ki:

    cox gozel bir kinodun neced fedi baxiram cox gozledi

  91. kadir - 4 sene önce demiş ki:

    Çok Fenaaa 😀

  92. ismet nejat - 4 sene önce demiş ki:

    en güzel filim bence serilerini bekliyorum

  93. devrim - 4 sene önce demiş ki:

    harikalar diyarı demek istiyorum ve dedim gitti çoooooooook güzel bir filmmmmmmm

  94. abdullah - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel inşallah bütün bölümleri yeniden verirler

  95. gökhan - 4 sene önce demiş ki:

    harika bir film bunun 5 bölmü cıkcakmı admın

  96. nilsu - 4 sene önce demiş ki:

    harikaydı yaaa süperdi çok güzeldi

  97. cansu - 4 sene önce demiş ki:

    napacann mecbuuuuur izleyecen denizkızı olup adamları yiyeceeen

  98. caner - 4 sene önce demiş ki:

    sonu komik yaaa :))

  99. caner - 4 sene önce demiş ki:

    film güzel ama jack sparrow’a bu bölümde çok fazla ağırlık vermemişler genellikle karasakala ve deniz kızlarına ağırlık vermiiler. bide bu film diğer bölümlere göre biraz daha kısa sürdü. ayrıca eski tanıdığımız merhametsiz hector barbossa’yı bu fimde bulamadık. 5. filmin frangmanını izledim güzel gözüküyo inşaAllah jack sparrow’a o filmde ağırlık verilir

  100. cek sparov - 4 sene önce demiş ki:

    cok guzel

  101. DenizKızı - 4 sene önce demiş ki:

    Keşke beni denize çekseydi deniz kızı adamın yerinnde olmak isterdim optükten sonra yemeye götürüyo herhalde

  102. POLAT ALEMDAR - 4 sene önce demiş ki:

    BENCE ÇOK GÜZEL BİR FİLM (KAPTAN) JACK SPARROW…

  103. justin - 4 sene önce demiş ki:

    süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

  104. alperen - 4 sene önce demiş ki:

    deniz kızı adamı götürdükten sonra ne oldu

  105. alperen - 4 sene önce demiş ki:

    😀 güzel bi film

  106. axy - 4 sene önce demiş ki:

    gsl

  107. salih - 4 sene önce demiş ki:

    5 TE YINE AYNI ADAMLAR SIKMAYA BAŞLADI BU

  108. erdi - 4 sene önce demiş ki:

    deniz kızı adamı suyun altına çekince ne oldu diyen arkadaslar filmi nerenizle izlediniz 🙂 deniz kızları bir erkeği gerçekden öptüğünde öpülen kişi denizin altında nefes alabiliyor die bir replik var filmin içinde. !

  109. ömer - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel adamlara helaL OLSUN İYİ YAPMIŞLAR LA HELAL OLSUN

  110. hazal - 4 sene önce demiş ki:

    muhteşem tam anlamıyla

  111. tugbaxxxx - 4 sene önce demiş ki:

    süperdi 5.filmi merakla bekliyorum

  112. tugba - 4 sene önce demiş ki:

    süperdi 5. yi merakla bekliyorum

  113. tugba - 4 sene önce demiş ki:

    SÜPERDİ YA 5. ÇOK MERAK EDİYORUM..

  114. alex DAMARLISOKAN - 4 sene önce demiş ki:

    BEYLER DENİZ KIZI ADAMI DENİZE ÇEKİTİKTEN SONRA NE OLDU DİYE MERAK ETMİŞSİNİZ ADAMLA GÖMDÜLER BİRBİRİNE NOLCAK AMINA KOYİM YA 🙂 NEYSE FİLM GÜZEL AMA DENİZ KIZI VARYA AMINI YERİM ONUN 🙂 JACK SPARROW SİKSİN ONİ 🙂

  115. ilgin - 4 sene önce demiş ki:

    uf cok guzel ya . filmi sabirsizlikla bekliyorum

  116. nicat - 4 sene önce demiş ki:

    süper bir filimdi

  117. beşir - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel korsan filimleri hele dayv jonsunki

  118. eren - 4 sene önce demiş ki:

    super bir filim

  119. abulgani çeliker - 4 sene önce demiş ki:

    çatlak sarhoş (jonny deep) rolünü hakkıyla yapn ve filmi güzel yapan kişi yaaaa bu filde bvi tek o

  120. Öykü - 4 sene önce demiş ki:

    Ben 10 yaşımdayım ve bu filmi 1 yaşımdan beri izliyorum

  121. Kayıp denizci - 4 sene önce demiş ki:

    Ben bu adamı sevdim yaaa(jonny depp).bu filme çok yakışmış zaten böyle filmlerde çatlak sarhoş bir adam olması filme keyif katmak açısında zorunlu

  122. beren - 4 sene önce demiş ki:

    mütiş bir film

  123. NİHAHAHAhahahaha - 4 sene önce demiş ki:

    güzel bir film:ama denizkızı ile din adamına ne oldu?

  124. a - 4 sene önce demiş ki:

    jack sparol kızı sikseydi daha iyi olurdu

  125. hahahsashash - 4 sene önce demiş ki:

    deniz kızı adamı içeri cektıkten sonra noldu bılyonuzmu gıylastılar amk bu kadar basıt

  126. ppppp*p - 4 sene önce demiş ki:

    ahh bok gibi film lan jonny depp olmasa izlemzdimde neyse

  127. Melis - 4 sene önce demiş ki:

    Herzamanki gibi Johnny Depp filmi işte…Güzel olucak tabi ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  128. Belo - 4 sene önce demiş ki:

    Çok güzel Kaptan Jack Sparrow <3 adam işi biliyor. Johnny Depp Çok iyi bir oyuncu senaryoda çok güzel efektlerde bayıldım yani 😀

  129. derya - 4 sene önce demiş ki:

    bence harika bir filmmmmmmmm izlemelisiniz arakdaş!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😀 😀 😀

  130. beliz - 4 sene önce demiş ki:

    film zaten süperrrrrrrrr:))ama deniz kızı astrid berges gerçekten çok farklı ve güzel onunla tanışmak için herseyi yaparımmmmmm yaaa!!!!!!

  131. melis - 4 sene önce demiş ki:

    ççççççççokkkk güzeldi bir sey dha kaptan cek benim adamım kızda olsam bu tür film seviyorum

  132. muham - 4 sene önce demiş ki:

    mükemmel bir filim

  133. fusd - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  134. sanane - 4 sene önce demiş ki:

    Deniz Kızı Öpücügü DeniZ ve SU DA yaşatabiliyo

  135. Halil - 4 sene önce demiş ki:

    Çoq qüzel bi film herkeze önerebiLirim izlemek hoşuma gidior CexsperoL a bayıLiorum adamım o .d

  136. jack sparrw - 4 sene önce demiş ki:

    cok süper bir film

  137. muhammet kırmızı - 4 sene önce demiş ki:

    çooooooooooooookkkkk güzelllllllllllllllllll

  138. [email protected] - 4 sene önce demiş ki:

    deniz kızı adamı içeri çektikten sonra noldu çok merak editorum

  139. GURSEL - 4 sene önce demiş ki:

    Diğer deniz kızları da güzeldi fakat sen gerçekten farklısın o gözler,dudaklar,burun o bakış o masumiyet o tatlılık gerçekten çok güzelsin Je t’aime

  140. Gursel - 4 sene önce demiş ki:

    Diğer deniz kızları da güzeldi fakat sen gerçekten farklısın o gözler,dudaklar,burun o bakış o masumiyet o tatlılık gerçekten çok güzelsin Je t’aime ‘Astrid Berges-Frisbey’

  141. melek - 4 sene önce demiş ki:

    mükemmel bir film

  142. admin - 4 sene önce demiş ki:

    kız ölmedi başka adaya geçti…

  143. eren - 4 sene önce demiş ki:

    bu filim muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmm

  144. umut - 4 sene önce demiş ki:

    izlediğim en gzel 4. film

  145. israfıl - 4 sene önce demiş ki:

    super

  146. asdf - 4 sene önce demiş ki:

    bu film ii olabilir buda sana koyabilir

  147. ATAKAN - 4 sene önce demiş ki:

    süper filmmm 100 kere bile izlerim filmii

  148. umut - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  149. çağla - 4 sene önce demiş ki:

    çok süper bir film ya ama keske angle jack sevgili olsalardı sonuçta ikiside her ne kadar inkar etselerde biiribiirlerini ne deli gibi seviyorlar ve deli gibi aşıklar

  150. doğuş - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film

  151. doğuş - 4 sene önce demiş ki:

    kız çocuğu suyun içine çekince ne oldu g
    üzel bir flm

  152. doğuş - 4 sene önce demiş ki:

    deniz kızı adamı suyun dibine çekince noldu

  153. doğuş - 4 sene önce demiş ki:

    deniz kızı adamı suyun dibine çekip öldürdümü noldu orda 🙂

  154. erol - 4 sene önce demiş ki:

    süper

  155. irem - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film her zamanki gibi

  156. irem - 4 sene önce demiş ki:

    ben bu filme bayılıyorum çok güzel film

  157. ata - 4 sene önce demiş ki:

    çok guzel ama 5. 2015 de cıkçak

  158. J.O.K.E.R - 4 sene önce demiş ki:

    Her zamanki gibi süper 5 . merakla bekliyorum …?

  159. mert - 4 sene önce demiş ki:

    çok iyi

  160. berkay - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir filim