Sitemizde şuan toplam 5603 film bulunmaktadır.

Karabasan izle

2
1.748
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Karabasan izle

Karabasan izle, Karabasan full izle, Karabasan türkçe dublaj izle, Karabasan hd izle, Amelia’nın eşi öleli altı yıl olmuştu. Çok ama çok yaramaz olan oğlu Samuel’e babası öldüğünde doğmuştu. Artık yaramaz oğlunu bir düzene sokmak gerekiyordu. Amelia oğlu Samuel’le baş edemez duruma gelmişti. Samuel rüyalarında, sürekli annesiyle ikisini de öldürmeye gelen bir canavar görmektedir. Evde bir gün birlikte Babadook adında çok korkunç bir masal kitabı okurlar. O andan itibaren Samuel, rüyasında gördüğü canavarın Babadook olduğuna inanır.

Tür: 2014 Filmleri, Korku Filmleri, Türkçe Altyazılı Filmler, Türkçe Dublaj Filmler

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Karabasan izle” filminde 16 Yorum bulunuyor.
  1. Yıldız ALBAY - 8 ay önce demiş ki:

    Karabasan gerçekte çok zararsızdır bende çok korkardım artık hiç korkmuyorum biliyorum size basıntı yapıyor nefesiniz daralıyor ama siz kendinizi kasarsanız yani korkarsanız nefesiniz daralır. Karabasan benimle çok uğraşıyor hergün, yani hergün bana bakıyor ben hiç korkmuyorum. ALLAH yardımcımız olsunda karabasan zararlı değildir.

  2. Name - 2 sene önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğim en saçma filmm evcilleştirdiler resmen

  3. Name - 2 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar film nasıl bi yorum yaparmısınız??

  4. umut - 2 sene önce demiş ki:

    bu filmi yapanın amacıne bildiğin uslu durdu yemeğini aldı gitti bi aferin benim oğluma demedi karı amk vakit boşa gitti ya

  5. visitor - 2 sene önce demiş ki:

    beyler korku filmi arıyorsanız the conjuring falan izleyin bu tam bir saçmalık korkutmayı bırak film bile değil

  6. SanAne - 2 sene önce demiş ki:

    bokbokbooooooooooook gibi

  7. TuzRuhu - 2 sene önce demiş ki:

    saçma-sapan bir film. çok şaçma. hiç begenmedim. sizde izlemeyin olur mu? sakın izlemeyin. sakın. rüyanıza girer mirer Allah mufaza. aynı zmanda o kadın harbi delii bence tımarhaneye gitsin. köpeğn boynunu kırdı oğlunu öldürdü harbi manyak psikobat önde gideni…

  8. mert - 2 sene önce demiş ki:

    cok korkunc lan

  9. Servet - 2 sene önce demiş ki:

    Çok saçma resmen karabasını evcileştirio daha iyi bir son beklerdim beyenmedim zamanınıza yazık

  10. İzleyici - 2 sene önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğim berbat filmlere bir film daha ekledim. Harcadığım vakte acıyorum.. Şimdiye kadar baktığım filmlerde yapılan yorumlar kötü olduğunda film iyi çıkıyordu. Bu sefer yazdıklarınız doğru çıktı. Büyük hata etmişim. Böyle saçma bir film olamaz!

  11. uğur - 2 sene önce demiş ki:

    la karı resmen kara basanı evcilleştirdi ya la

  12. mervekarademir - 2 sene önce demiş ki:

    Cok kotu film asiri sacma sonunda karabasani evcil kopek gibi besliyolar irenc

  13. namık - 2 sene önce demiş ki:

    sevgili arkadaşlar . bu filme güzel diyen korku filmi diyen bütün arkadaşlara sevgilerimi iletiyorum topunuzn amk saygılar yazan onurcan

  14. nur - 2 sene önce demiş ki:

    tamamen zaman kaybı izlemeyın

  15. veli - 2 sene önce demiş ki:

    cok kotu bi filim !

  16. desperado - 2 sene önce demiş ki:

    ilk yorum bnden