Sitemizde şuan toplam 5962 film bulunmaktadır.

İlk Yenilmez Kaptan Amerika izle

24


Haylaz Öğrenci izle
Rodencia Y el Diente De La Princesa izle

33.637
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
İlk Yenilmez Kaptan Amerika izle

İlk Yenilmez Kaptan Amerika izle, İlk Yenilmez Kaptan Amerika full izle, İlk Yenilmez Kaptan Amerika türkçe dublaj izle, İlk Yenilmez Kaptan Amerika hd izle, Askere katılmak isteyen fakat uygun görülmeyen Steve Rogers, umudunu bir takım deneylere bağlamıştır. Captain Amerika adlı bu gizli deney sonunda başarılı olacak ve Steve Rogers artık Amerika’nın en güçlü ve yenilmez kahramanı olacaktır.

Tür: 2011 Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Macera Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2011 - ABD

Yönetmen: Joe Johnston

Oyuncular: Chris Evans , Hayley Atwell , Sebastian Stan , Tommy Lee Jones , Hugo Weaving

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“İlk Yenilmez Kaptan Amerika izle” filminde 80 Yorum bulunuyor.
  1. Mustafa - 5 gün önce demiş ki:

    Altyazı şeçeneği olsaydı daha iyi olurdu.

  2. Boşver - 4 ay önce demiş ki:

    Film mütiş ama izlemek için film kadr bekledim yaa

  3. feriha - 1 sene önce demiş ki:

    süper harika ve izleyin bence şekil film

  4. Ekrem - 2 sene önce demiş ki:

    Oman Tonrum dobbe inanamıyorum bek güzel

  5. Ferhat - 2 sene önce demiş ki:

    Harry potter serisi en iyisidir.

  6. cengizhan - 2 sene önce demiş ki:

    guzel filim

  7. Mehmet Ali - 2 sene önce demiş ki:

    ya bu filmin ironman la alakası varmı stark indisturies falan filan ?

  8. Hüseyin - 2 sene önce demiş ki:

    onnumara sağlam film yapıyosunuz artık full burda takılıcam film konusunda (y)

  9. egew4t - 2 sene önce demiş ki:

    harika adam çoooooooooooook yakışıklı

  10. batur - 2 sene önce demiş ki:

    ”Ama benim randevum vardı.” acayip süper bir son

  11. lady marvel - 2 sene önce demiş ki:

    Bu film cok iyidi simdi burda dogru konusun MARVEL’dan bahsediyoruz bütün serileri 10\10 ?

  12. doktor - 2 sene önce demiş ki:

    Allahm iğrençtii ya .berbattı .abartıli boş bi film kesinlikle zman kaybı berbat

  13. doktor - 2 sene önce demiş ki:

    Allahm yarbbm ömrü hayatımda böyle iğrenç saçma bir film görmedim .Bunu hangi kafayla çektiler acaba .sakin izlemeyin arkadaşlar zaman kaybına oturur ağlarsiniz…..

  14. Controlla Formatori 991 - 2 sene önce demiş ki:

    With havin so much content do you ever run into any issues of plagorism or copyright infringement? My website has a lot of exclusive content I’ve either written myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the web without my authorization. Do you know any methods to help protect against content from being ripped off? I’d genuinely appreciate it.

  15. Captan Azerbaycan - 2 sene önce demiş ki:

    Son sahneden bi bok anlamadm mk

  16. film sever - 2 sene önce demiş ki:

    ttnet bukadarmı kötü la iyiki almamışım 😀

  17. dasdas - 2 sene önce demiş ki:

    bu film muhteşem 😀

  18. ByNuri - 2 sene önce demiş ki:

    TTNET sayesinde izleyemedim 🙁 özet geçer misiniz ?

  19. ASİ ÇUDRA - 3 sene önce demiş ki:

    KAPTAN AMERİKANIN YANINDAKİ AJAN GÜZELDEMİ

  20. Engin - 3 sene önce demiş ki:

    3 saattir 2 partı izleyemedim allah belenı versin ttnet

  21. AliTalibzade - 3 sene önce demiş ki:

    bencede çok muhteşem değil ama yani ortalama iyi 6,8 puan bence tam olmuş

  22. hasan kural - 3 sene önce demiş ki:

    ıron man serilerinide izleyin mükkemmel

  23. arafat - 3 sene önce demiş ki:

    muhteşem

  24. mehemmed - 3 sene önce demiş ki:

    yenilmezler 2 ekleyin

  25. mehemmed - 3 sene önce demiş ki:

    yenilmezler 2 filmini ekle peysellllll!

  26. firdevs - 3 sene önce demiş ki:

    Macera türü filmleri severim.Ama bu hiç eğlenceli gelmedi bana.Hatta baya baya sıktı.70 sene geçmeside olmamış.Yani kız o kadar bekletilir mi? Ah marvel ah

  27. Elmar Heydarov - 3 sene önce demiş ki:

    cok iyi izleyin ben izlemedim henuz amma izliyicem tavsiyem mail ru izleyin

  28. name - 3 sene önce demiş ki:

    WHO FEED SON OF BATTALGAZİ

  29. demirtaş - 3 sene önce demiş ki:

    o serum keşke banada yapılsa:D:D:D

  30. fifi - 3 sene önce demiş ki:

    ulan amerikalının ıron mani var kaptan amerikası var hulk var süper man var örümcek adam var bizde ne vaR KARA MURAT :)))))

  31. ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    aslında film iyi ama out post daha iyi bifilm bence

  32. napcan oç - 3 sene önce demiş ki:

    d smart kere nasıl net lan bu 4 saate izledim aq

  33. Sinan - 3 sene önce demiş ki:

    Osixçii çok güZel

  34. wsqfdw - 3 sene önce demiş ki:

    süper filim lan siz okula gitmiyimonuzmu he

  35. Ali - 3 sene önce demiş ki:

    çok iyi

  36. mert - 3 sene önce demiş ki:

    ttnet sahipleri internet download manager programını indirip kurun nasıl kulanıldığına bakın filmleri indirip donmadan seyredin 100 kb lik hızı 500 kb ye çıkarıor

  37. Şaban - 3 sene önce demiş ki:

    ÇOK KÜZELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL:)HERKES İZLEMELİ:) :):):)

  38. sukru - 3 sene önce demiş ki:

    ttnet ta amına koyim

  39. as - 3 sene önce demiş ki:

    aaazzzzzzomoaplğasi
    zzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaanan

  40. ziyaretçi - 3 sene önce demiş ki:

    MARVEL varsa gerisi önemli değil güzel ama Kış Askerinin daha güzel olacağını umuyorum daha izlemedim

  41. izleyici - 3 sene önce demiş ki:

    Tütkler böyle bişey yapsında izleyelim yada yapmasınlar bir tane daha kopyalı film istemiyorum

  42. Samet - 3 sene önce demiş ki:

    Adam ölümden dönüyor hala karı kız peşinde pezevenk

  43. semih - 3 sene önce demiş ki:

    ABİİ ÇOK İYİİ YAA

  44. taha - 3 sene önce demiş ki:

    çok kötü bir film abartmışlar ama emeğe sayygı teşekkürler adminn 😀 😀

  45. arif - 3 sene önce demiş ki:

    İlk Yenilmez Kaptan Amerika izle, İlk Yenilmez Kaptan Amerika Filmini izle, İlk Yenilmez Kaptan Amerika Türkçe Dublaj izle, İlk Yenilmez Kaptan Amerika Full Hd izle, İlk Yenilmez Kaptan Amerika Tek Parça 720p izle, Askere katılmak isteyen fakat uygun görülmeyen Steve Rogers, umudunu bir takım deneylere bağlamıştır. Captain Amerika adlı bu gizli deney sonunda başarılı olacak ve Steve Rogers artık Amerika’nın en güçlü ve yenilmez kahramanı olacaktır.
    İzleme: 171.447 views
    Tarih: 19 Nisan 2013
    Ekleyen: admin
    Kategori: 2011 Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Macera Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler
    Etiketler:
    “İlk Yenilmez Kaptan Amerika izle Türkçe Dublaj” için 36 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  46. Oğuzhan Özdemir - 3 sene önce demiş ki:

    Bu Film Gercekten Güzel Bayılırım Böle Filmlere artık Ama yavaş yavaş bu Filmlerden Cıkmamaya başlıyor Ne üzücü :(( -_-

  47. muhammed ali aytas - 3 sene önce demiş ki:

    bir filmi izle ye medim

  48. oğuz kağan - 3 sene önce demiş ki:

    muhteşem bir filmdi

  49. veysel - 3 sene önce demiş ki:

    Mutsuz sonları hiç sevmem film muhteşemdi ama…70 sene biraz fazla olmuş keşke kadını tekrar görebilseydi.

  50. ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    ttnet sayesinde bir filmi 1 haftada izledim
    aynen bu filmi 2 saate değilde 4 buçuk saatte anca izleyebilidim sağol ttnet mdürlerin analarına bi güzel kaymak lazım

  51. admiN - 3 sene önce demiş ki:

    ttnet sayesinde bir filmi 1 haftada izledim

  52. Emre Bozkurt - 3 sene önce demiş ki:

    bu film bi harika dostuum

  53. 121211212 - 3 sene önce demiş ki:

    en sonda randevusunda sevisecekti amq

  54. bilinmeyen - 3 sene önce demiş ki:

    aman ya l4d2 oynucam

  55. bilinmeyen - 3 sene önce demiş ki:

    film güzel ama amerika altan altan biz güçlüyüz diyor. hani bi bölümünde bizdede en iyi silahlar var dedi ya bunun kanıtı.bunu izleyeceğinize gidin nefes ,150 gibi seyler izleyin yani gidin türk filmi izleyin

  56. musty0031 - 4 sene önce demiş ki:

    İnsan bi randevuya 70 yıl geç kalabilirmi amq =D :as.FSA.Fa:f.ASFSFF

  57. mert - 4 sene önce demiş ki:

    çkı gzel

  58. Mete - 4 sene önce demiş ki:

    Çok iyi gerçekten 😀 70 sene nasıl geçti anlamadımm 😀

  59. dılara - 4 sene önce demiş ki:

    hayatım da ızledıgım en guzel fılm…zorlu ınsanların dusuncelerını kımse degıstremz sekıl veremz ve ılk defa bır sey benım dusuncelerımı degıstırdı ve kendımı bır kez daha sorguladm bu yzden kıymetlı ve unutulmz oldu benım ıcın

  60. TheKiller - 4 sene önce demiş ki:

    Nihat aynen

  61. SeRHaT - 4 sene önce demiş ki:

    Çok GüzeL FiLmdi ama Sonu iyi oLmadı ya Dans sözü vardı.

  62. umut - 4 sene önce demiş ki:

    mükemmel bu filmi herkese tavsiye ederim

  63. mete - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzelllllll

  64. EsseksiknSaKiR - 4 sene önce demiş ki:

    KinqBabaCorh kimsin lan sen g.t milletin anasına söversin daha küçükken tuvaletini yaptıktan sonra annne bitti diyen bebe gelmis bize sövüyo awına dolmalık biber attıgım pıttıgını s.kt.ğ.m admin sunu banla bişi yap ayıptır 12 yaşındaki bebe gelmiş anlamını bilmediği şeyler diyor bune ülke…

  65. nihat - 4 sene önce demiş ki:

    süper bir film ama en güzel film marvel’den yenilmezler

  66. melih - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel ve mükemmel bir film

  67. Uçan Sovyet - 4 sene önce demiş ki:

    ben eskileri en çokta 1. 2. dünya savaşı filmlerini severim bunda hem eskilik var hemde heyecanlı. 🙂

  68. yağmur - 4 sene önce demiş ki:

    Kesinlikle bunları izzleyin :
    HARRY POTHER SERİSİ
    YENİLMEZLER
    SPİDER MAN SERİSİ
    AMAZİNG SPİDERMAN SERİSİ
    HULK
    THOR
    IRON MAN SERİSİ
    ALACAKARANLIK SERİSİ

  69. doğukan - 4 sene önce demiş ki:

    film iyide sonu hüzücü bitiyo

  70. ggdggdfdfffgfggd - 4 sene önce demiş ki:

    süper 😀

  71. Mehmet - 4 sene önce demiş ki:

    lan bizde türküz alayını alırız allah allah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  72. asdfgghjhjkkll - 4 sene önce demiş ki:

    biraz sıkıcı mesela ırıon men çok daha güzell ve çok daha tatlı adam off bal :S

  73. oğuzhan - 4 sene önce demiş ki:

    KinqBabacorh Seviyeli Beyler Söyleyebilecek ! Film marvel Şu Mükemmel

  74. Hüseyin - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzeL saoLun admin

  75. dsgffdh - 4 sene önce demiş ki:

    küfür etme kötü laf sahibinindir

  76. gasvfhjasbjfhk - 4 sene önce demiş ki:

    küfürlerin azına girsin

  77. KinqBabaCorh - 4 sene önce demiş ki:

    oguz mehmet özgur hep
    inizin ananız. sıkıyım dol akıttıra.rak yar.rak lar hahaha pic.. kurilari

  78. özgür - 4 sene önce demiş ki:

    hey dostumm fantastik

  79. mehmet - 4 sene önce demiş ki:

    Süper izleyin

  80. Oğuz - 4 sene önce demiş ki:

    Bu serileri çok seviyorum