Sitemizde şuan toplam 5794 film bulunmaktadır.

Guguk Kuşu izle

4
20.875
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Guguk Kuşu izle

Guguk Kuşu izle, Guguk Kuşu full izle, Guguk Kuşu türkçe dublaj izle, Guguk Kuşu hd izle, Imdb puanı 8.4/10 olan Guguk Kuşu - One Flew Over the Cuckoo's Nest 133 dakika süreli bir yapımdır. Yönetmenliği Milos Forman tarafından üstlenilen Guguk Kuşu'nun senaryosu Bo Goldman, Lawrence Hauben’e aittir. Dram ve komedi filmleri kategorilerinde bulunan Guguk Kuşu'nun oyuncu kadrosundaki isimlerden bazıları Jack Nicholson,Christopher Lloyd,Danny DeVito,Brad Dourif,Louise Fletcher’dir. Tutuklu olduğu cezaevinden kurtulmak için deli taklidi yapan Randle P. McMurphy adlı kişinin dramı müthiş bir duyguyla sahnelere aktarılmıştır. Aykırı mahkûmun değişik olan tavırları cezaevi otoritesinin gözüne batmaya başlayınca bir süre sonra teşhis için akıl hastanesine gönderilir. Sonuç olarak deli olduğu kanaatine varılır. Artık yeni evi, tımarhanedir. Randle hastanede de kurumun kurallarına uymaması ve arkadaşları ile olan ilişkileri ile dikkatleri üzerine çeker. Kısa süre içinde soğuk tavırlı, suratsız, otoriter bir görevli olan hemşire Ratched, Randle’ı yakın takibe alır ve her hareketini izlemeye başlar. Rathced ve Randle gibi birbirlerine son derece zıt iki karakterin arasındaki gerilim Randle’ın yakın arkadaşları için planladığı çeşitli faaliyetlerle onların iyileşmesine yardımcı olmaya başlamasıyla daha da artacaktır.

Tür: Dram Filmleri, Komedi Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 1975

Yönetmen: Milos Forman

Oyuncular: Jack Nicholson , Christopher Lloyd , Danny DeVito , Brad Dourif , Louise Fletcher

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Guguk Kuşu izle” filminde 54 Yorum bulunuyor.
  1. Şevval Esra Toprak - 1 ay önce demiş ki:

    Baştan sona efsane bir film , 2. Kez izleyeceğinizden emin olabilirsiniz 🤗👍🏻👌🏻

  2. Filmadan - 10 ay önce demiş ki:

    O kadar mükemmel bir film ki hiç izlememiş olmak isteyeceksiniz.Muhtemelen ikinci kerede izlersiniz.Sonu üzücü biraz :/

  3. Filiz - 10 ay önce demiş ki:

    Mutlaka izlenilmesi gereken bir film.Olumsuz yorum yapanların beyni filmi algılayamadığı içindir.Siz onlardan etkilenmeyin izleyince hak vereceksiniz.

  4. Xxx - 10 ay önce demiş ki:

    O niye boğdu adamı onu anlamadım kucaklayıp götürseydi ya. Birde gece içki içtiler kaçmadılar uykuyamı daldılar naptılar orası çok saçmaydı

  5. Mrs.X - 10 ay önce demiş ki:

    Ya izlemiyorsanız izlemeyin. Gereksiz yorumlar da yapmayın. Jack Nicholsonun oyunculuğu olsun filmin türü olsun mükemmel. Anlayamayan beyinsizler için bu film fazla gelir.

  6. ahmet atalar - 1 sene önce demiş ki:

    mükemmel bir film,defalarca izledim izlemekten bıkmayacağım her sahnesi dantel gibi işlenmiş,teşekkürler….

  7. soner - 1 sene önce demiş ki:

    güzel film sonu beklenmedik ve çarpıcı oyunculuklar kaliteli filmi saçma bulanlar gidip fox star dizileri izlesin

  8. elif - 1 sene önce demiş ki:

    Henüz beynin tek parçayken, kimsenin hazır olmasını bekleme; zira düşüncene yandaş araman, hep kurtulmak istediğin yere çakar seni… güzel senaryo

  9. FDMerve - 1 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar film şöyle karakterimiz Randle hapishaneden kaçamayacağından dolayı deli taklidiyle akıl hastanesine giriyor.Hastanede farklı diyaloglar geçiyor özgürlüğüne kavuşmak amacıyla Randle planlar yapıyor 1975 yapımı bir film olduğu için bu film gerçekten altın gibidir akıl hastanesi konsepti olarak listemin birincisi o zamanların oscarınıda ustalıkla hak etmiş izlemekten zarar gelmez dediğim bir film ben beğendim ağır bir film her yiğidin harcı değil aman sıkılırım diyorsanız gidin mavi en sıcak renktir gibi sağmalıklar izleyin zaten beğenmiyenlerin çoğuda bundan oluğuyor 😉

  10. özkan - 2 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar olağanüstü bi film 5 oskar bile az bu filme jack nicholson oyunculuğun kitabını yazmış filme kötü diyenler tam kendini verememiştir bence onlarında filmden anladığını sanıyorum tavsiyem sakin kafayla tekrar izlesinler boş yorumda yapılmasın çok komik oluyo film ortada 🙂

  11. batuhan - 2 sene önce demiş ki:

    bu filmi anlamaynlar türkiyenin iq ortalmasını 90 a düşürenler olsa gerek bu fil tek bir filmdir ve anlamı özgüzlük bir insanın bir şeyler yapmaya çalışması oturan düzene karşı gelmek saçma şeylere uymmaktır eğer insanlar kurulu düzene karşı gelmeselerdi hiçbirşey oluşamayacaktı dünyanın tepsi olduğuna günbeşin dünya etrafında döndüğünü sanmaya devam edicektik kurulu düzene karşı gelen özgürlüğünü savunmayı anlatan bir film bu sonu hiçte saçma değil bu ara gayet duygusal bir senaryoyla bitirmişler

  12. Özgür - 2 sene önce demiş ki:

    Başyapıt.

  13. osmanlı tokadı - 2 sene önce demiş ki:

    bu filme güzel diyenleri kınıyorum ayıp yaptığınız tamamen zaman kaybı

  14. Enes - 2 sene önce demiş ki:

    Abi tmm guzel film de bi olay yok . bence izlenmese de olur yani.

  15. gurub4 - 2 sene önce demiş ki:

    evin içerisinde film hakkında çelişkiye düştük emeğe saygı

  16. EMRE - 2 sene önce demiş ki:

    Ölmeden Önce İzlemeniz Gereken bir film. yorum budalası olmayın . çayınızı biranızı çerezinizi alın mantığınızla izleyin

  17. Rüzgar - 2 sene önce demiş ki:

    film kötü degil ama bu kadar abartmanıza anlam veremyirum yorumları okuyan insan işini gücünü bırakıp filmi izlyor cok abartıyorsunuz izledgim filmler arasında sıralmaya girer tabi ama cok cok cok iyi degil gidin zindan adası nı izleyin pskolji filmi görün

  18. velev ki ciddiyim - 2 sene önce demiş ki:

    bu filmi saçma bulup puanını küçümseyenler lüften film izlemesin

  19. Könül - 2 sene önce demiş ki:

    Harika bir film..

  20. serkan - 2 sene önce demiş ki:

    Filmi izleyecek arkadaşlar eğer mesaj almak istemiyorsa bulaşmasın filme ticari film izlemelerini öneririm filmi izlemeden gerçek nedir normal nedir doğru-yanlış neye göre hatta kendi kişiliğini bile düşünüp sorguladıktan sonra izleyin filmi anlıyacaksınız zaten film neyi anlatıyor salt rasyonel mantıkla izlerseniz ne yapmaya çalışmış bu adam dersiniz son derece realist bir film olmuş hayat gibi…

  21. orhan canoğlu - 3 sene önce demiş ki:

    güzel ve sürükleyeci dizi.

  22. UFUK - 3 sene önce demiş ki:

    etkıleyıcı,hep duymus gormus ama ızleme fırsatım olmamıstı,bır basyapıt

  23. sa - 3 sene önce demiş ki:

    zevksiz bir film

  24. zibidi - 3 sene önce demiş ki:

    hoşlanmadım olmasa da olur

  25. destan - 3 sene önce demiş ki:

    guguk kuşu neyi temsil ediyor bilen var mı ? birkaç tahminim var ama emin değilim merak ettim?

  26. rıdvan - 3 sene önce demiş ki:

    harika bir film herkeze tavsiye ederim

  27. ayşe - 3 sene önce demiş ki:

    film çok güzel di bu filmi salman khan çekmişti adı kyonki olarak geçiyodu ikisi de aynı film ama salmanın çektiği daha güzeldi sanki salman daha güzel daha masum oynamışti ama yinede ikiside güzel

  28. Berna - 3 sene önce demiş ki:

    Unutulmaz filmlerden biri gerçekten çok güzel, o kadar oscarı boşa vermemişler..

  29. Mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    Arkadaslar ızleyenlere bı kac sorum olcak yardımcı olabılecek bırılerı varmı acaba ?

  30. Ömer - 3 sene önce demiş ki:

    5 oskar almis filme sacma diyolar ya..

  31. Burcu - 3 sene önce demiş ki:

    Bu film psikiyatri ruh sağlığı hastalıkları üzerine uyarlanmış bit film dir hatta bi sağlıkçı olarak söylüyorum bunu dwrs konusu olarak izletiyoruz anlamayanlarım dikkatine..

  32. Lord - 3 sene önce demiş ki:

    2.defa izledim yeter mi

  33. serdar - 3 sene önce demiş ki:

    Bu filme saçma diyebilen, tipik, sıradan, düşünebilme yetisinin farkına varamamış bazıları midemi bulandırıyor. Film baştan sona anlam yüklü, anlayabilene.

  34. YORUMCU - 3 sene önce demiş ki:

    saatlerce etkısınden çıkamadığım bır fılm

  35. yunusemiz - 3 sene önce demiş ki:

    herşey olması gerektiği gibi . kaçmayı planlayan bir adamın başından geçen, kimine göre enterasan olaylar ve son . kategorisinin en iyi filmlerinden..

  36. ebru - 3 sene önce demiş ki:

    bu filim oscar akademi ödüllerinde 5 büyük ödülü alan 3 filim arasındadır.en iyi film en iyi yönetmen en iyi senaryo en iyi kadın ve erkek oyuncu önce filimle ilgili bilgi sahibi olup sonra yorum yapın.

  37. AntiCahilist - 3 sene önce demiş ki:

    filmi begenmeyenler ask-i memnu ve kurtlar vadisini izlemeye devam edin bu film ileri IQ seviyesine hitap eden bir film, sizi asar 😀

  38. ayhan - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  39. tarki - 3 sene önce demiş ki:

    olağan üstü bir film tavsiye ediyorum

  40. mehmettan - 3 sene önce demiş ki:

    İĞRENÇ. 2 SAATİN BOŞA GEÇMESİ……

  41. ömer - 3 sene önce demiş ki:

    ben bu filmin neden bu kadar ımdb puanı ve 5 dalda oscar aldığını filmi izleyerek anlayaMAdım. Anlayan varsa anlatabılır mı fılmın ne anlattıgını? Sorun bende olamaz cunku bu ızledığım 700. filmdi. ve IMDB top 250 dekı fılmlerın hepsini izledim ama bunun kadar begenMEdiğim olmadı.

  42. caner yalçın - 4 sene önce demiş ki:

    Çok fazla yorum yapmam ama bu film baş yapıt..

  43. Andy - 4 sene önce demiş ki:

    Bu filmi beğenmeyen kişi gitsin çocuk filmi izlesin. Ağır film olsa tamam neyse yaşlarından dolayı kötü yorum yapmış olabilirler derdim. Mükemmel bi filmdi. Baş rol Jose Mourinho’yu andırıyordu bana. Chef doğru olanı yaptı. Filmin sonu mükemmeldi. Ama parti verdikleri gün sızmasaydı Chef ile birlikte gitselerdi. Filmin 2. si ise 2 sinin Kanada’da kaçmalarını anlatsaydı. Baya bi devam ederdi ve film yapımcısı tarafından kazanç 3-4’e katlanabilirdi. Film çok fazla kitleye ulaşmış diye düşünüyorum bu yüzden böyle söyledim. İMDB’si yüksek çünkü. Bilgin’e teşekkür ediyorum. Emeğinize sağlık.

  44. ibrahimC.. - 4 sene önce demiş ki:

    bu adamın her filmini izlerim
    yanılmıyorsam 3 oscarlıdır kendisi
    bu filme kötü diyenler rambo arnold izleyen sanattan anlamayan insanlar
    bunlara heryer patlayacak,
    devamlı kan akacak,düzen bozulacak,
    insanlar feryat figan bağırıp kaçacaklar
    işte amerikanın ırak a gönderipde işkence yapan
    ruh hastası cahil askerlerinin türkiye uzantısıdır bu adamlar
    100 senedir sinema olan ülkemizde bu konuda
    kayda değer ne yapılmış nasıl bir ilerleme yapılmıştır
    hatta Fatihin istanbulu almasından sonra bu ülkede önemli ne yapılmıştır,
    OSSURURKKKKKK……

  45. Drogba - 4 sene önce demiş ki:

    Jack başkan varmı ötesi.Zorlamak lazım hep hakkımız olanı almak için başka türlü olmuyor .

  46. adilcan - 4 sene önce demiş ki:

    Bu filme saçma diyenlerin beyinlerinde birere problem olduğuna adım gibi emiim

  47. hasan - 4 sene önce demiş ki:

    seda terket burayı

  48. tarkan - 4 sene önce demiş ki:

    film başlangıçta iyi ama senaryosu çok saçma ilerlemiş…zaman kaybı;aklı başında bir adamın delirme kendini öldürtme çabası:))

  49. seda - 4 sene önce demiş ki:

    iğrenç saçma sapan bir film..

  50. denizn - 4 sene önce demiş ki:

    sakın izlemeyin

  51. Hüseyin Kıran - 4 sene önce demiş ki:

    aga film büyük Milos Forman büyük Jack Nicholson büyük!

  52. sedatt - 4 sene önce demiş ki:

    bir gülüş ancak bu kadar ürkütücü olabilir…..

  53. neslihan - 4 sene önce demiş ki:

    bu filmi çok sevdim izlemenizi öneririm

  54. neslihan - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel

Film izle

Aksiyon Filmleri

Komedi Filmleri

Korku Filmleri

Yerli Filmler