Sitemizde şuan toplam 5566 film bulunmaktadır.

Dövüş Kulübü izle Türkçe Dublaj

3
( Yüksek Kalite ) 1.Part 2.Part 3.Part 4.Part 5.Part Tek Part HDYorum yap
5.012
FILM BILGILERI 1 sene önce eklendi
Dövüş Kulübü izle Türkçe Dublaj

Dövüş Kulübü izle, Dövüş Kulübü full izle, Dövüş Kulübü türkçe dublaj izle, Dövüş Kulübü hd izle, Oregon Üniversitesinde yüksek lisansını yapan Chuck Palanhiuk'un uzak olmayan bir gelecekte geçen ve kafası karışık genç bir erkeği konu alan romanından yola çıkılarak çekilen Fight Club'da filmi anlatan, ünlü bir otomobil firmasında iyi bir işe sahiptir. Tek düze yaşamı kronik uykusuzluk sorunuyla çekilmez bir hale gelmiştir. Ailesi ve yakın bir arkadaşı olmayan Jack doktorunun tavsiyesi üzerine kanserli hastaların terapi grubuna katılır. Bu toplantılar esnasında Marla'yla tanışır o da genç adam gibi hasta olmadığı halde grubun toplantılarına katılmaktadır. Jack'in ve Marla'nın çabaları tüketici kültürünün anlamsızlığına karşı bir duruştur adeta kariyer sahibi ama yanlız insanların bir tepkisi. Jack'ın jenerasyonu ölü bir jenerasyondur. Bir yolculuk sonrası evinin yanmış olduğunu gördüğünde arayabileceği tek kişinin yolculuk sırasında tanıştığı sabun satıcısı Tyler Durden olmasıda adeta bunun bir kanıtıdır. İçilen birkaç biranın ardından park yerinde Tyler, kahramanımızı kendine vurması için kışırtacaktır. Aralarında başlayan bu kavga Jack'in hayatını değiştirecektir. Bir süre sonra Jack Tyler'ın yanına taşınır. Tyler'ın liderliğinde bir dövüş kulübünün kuruluşuyla bu kulübde sayıları elliyi aşmamak kaydıyla genç erkekler birbirleriyle dövüşmeye başlayacaklardır. Kısa sürede popüler hale gelen kulüp ve Tyler Durden hızlı bir şekilde bu ölü jenerasyonun mesihi haline gelir.

Tür: Dram Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Etiketler: ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Dövüş Kulübü izle Türkçe Dublaj” filminde 49 Yorum bulunuyor.
  1. spartan - 3 ay önce demiş ki:

    siz kötü yorum yapanlara ınanmayın film efsane bı fılm herkeze tavsiye ederım

  2. Ceset - 9 ay önce demiş ki:

    Bu filme kötğ diyenin sinama anlayışına sıçam. İzleywceğinşz film dünyanın görüp görebileceği en güzel filmdir. Bu filmi beğenmeyenler gidip anime izlesin amq her izleyişimde bir başka güzel

  3. Reyiz - 9 ay önce demiş ki:

    Film gerçekten güzel sonlara doğru net gitti özürlünün teki filmin sonunu yazmıs ulan sana suan pis sövücem film sonunu yaptıgın yorum yüzünden öğrenince böyle ana bacı düz gittim sana haberin olsun sıctın zevkimize filmin güzel olduğu kabülüm ama filmi başyapıt yapmanızı harbiden anlayamadım o kadar büyütülecek bi film değilmiş

  4. as - 11 ay önce demiş ki:

    hoş..

  5. cenk - 11 ay önce demiş ki:

    30 yaşındayım bu filmi çok merak ediyordum ciddi bir film bekliyordum çok güldüm yahu ..çok farklı bir filmdi .aslında iyi ki izlemişim diyorum ..sonuçta bir film ve kötüye teşvik eden yanları da var .ama gerçekten where is my mind oldum şuan 🙂

  6. Mutaassıp - 1 sene önce demiş ki:

    Film full illimunati aşırı subliminal mesajlar var genç yaştaki çocuk ve ergenlere sakın izletmeyin sakınn !!!

  7. Jon snow - 1 sene önce demiş ki:

    Ne filmdi be guzeldi ama biraz degisikti

  8. Ewre31 - 1 sene önce demiş ki:

    bana hayatında izlediğin en iyi en harika en unutulmaz film hangisiydi diye sorsalar hiç kuşkusuz FIGHT CLUB derim

  9. abidin cıl - 1 sene önce demiş ki:

    vakit kaybı saçama sapan ben beğenmedim

  10. Mehmet Talha - 1 sene önce demiş ki:

    10/6.5 verdim bazı şeyleri anlamak gerçekten güç.

  11. hzn - 2 sene önce demiş ki:

    hayatımda böyle sacma bısı ızlemedım

  12. polat - 2 sene önce demiş ki:

    film sübliminal manyağı 25.karenin ırzına geçmişler hayatımda bu kadar subliminal mesaj içeren bir şey görmedim ve gerçekten izledikten sonra insanda duygu değişimi yaşanıyor böyle şeyler çok ters ve gerçekten bu filmin büyümesinin ve hepimizde merak uyandırmasının arkasında filmin güzelliği değil herkese fight club yazdıran yerler var bu filme ödül verenler büyütenler zaten filmi yapanlarla aynı milletle dalga daşak geçiyorlar resmen böyle bu tür filmlerden kesinlikle uzak durun

  13. Quentin - 2 sene önce demiş ki:

    Allahin geri zekalisinin biri filmin sonunu soylemis.Editorler su yorumlari kontrol etmiyorlar mi ? Bu arkadas gibi beyinsiz insanlar sacma salak yorum yapiyorlar,bu izleyici icin oldugu kadar sizin icinde kotu,sitenin kalitesini goz gore gore asagiya cekiyorlar.Su yorumlarin guzel bir temizlenmesini temenni ediyorum…

  14. hakan - 2 sene önce demiş ki:

    film… konu içinde konu, açılan konunun içinde de konu var.. kimse yanlış anlamasın!.. ıq gerektiren bir film. dinden esinlenecek şeyler de içeriyor aslında, anlayana

  15. Güldar - 2 sene önce demiş ki:

    Sonu iyi, başı biraz sıkıcı gelebilir.

  16. Fayt - 2 sene önce demiş ki:

    Anladım filmide cok güzel bir film ama ole abartilcak bisey yok adam şizofren tylor da onu kontrol ediyo hakim olamiyo falan güzelde abartilcak bisey degil

  17. enver - 2 sene önce demiş ki:

    filmin başında ve sonun da 25 kare tekngi kulanılmıs hayırlı işler

  18. berkay - 2 sene önce demiş ki:

    bu adam şizofren arkadaşlar ve taylır onu yönetiyor gibi bişey kafasındakilere hakim olamıyor film çok garip anlamamanız normal . kişiden kişiye değişir ben şahsen sevdim

  19. Salihdilek - 2 sene önce demiş ki:

    mal mal konuşmayın filmi izlemeyi bilenler hiçbir filme zaman kaybı veya kötü film demez film izlemeyi bilmiyorsunuz

  20. fentygillerden - 2 sene önce demiş ki:

    yok sapık sahnesi çok yok kötü diyenlere aldırmayın film cidden etkiliyo sıkıcı bi konusuda yok izlemenizi tavsiye ederim

  21. asd - 2 sene önce demiş ki:

    sonda kendini vurduktan sonra içindeki adam ölüyo ama kendisi ölmüyo nası bişey bu biri açıklayabilirmi? NOT:böyle bir soru sormam filmi sevmediğim anlamına gelmez..

  22. lazarus - 2 sene önce demiş ki:

    hayat felsefem !!!

  23. fahri - 2 sene önce demiş ki:

    flim 10 numara herkes anlayamaz

  24. hayran - 2 sene önce demiş ki:

    bu filme kötü diyenler bu filmi anlayamayacak kadar beyinsiz insanlardır.

  25. mustafa - 2 sene önce demiş ki:

    Bu filmi mümkünse olumsuz yorum yapan sarı çizmeli mehmet agalar izlemesin onlar recep ivedik falan izlesin. Biriside çıkmış filmin sonunu anlayamadım demiş birisi fiyasko demiş abi lütfen gidin ya valla bak

  26. sss - 2 sene önce demiş ki:

    bu filmi herkes anlayamaz anlayanlar begendi zaten izlemeyenler sadece izleyin diorum

  27. Anıl - 2 sene önce demiş ki:

    Yeni izleyecek olanların fikriyle oynamak istemem ama sadece kendi yorumum olarak söylemek gerekirse tam bir fiyaskoydu. Teşekkür ederim.

  28. Eyyub - 2 sene önce demiş ki:

    Süper. Emek için sağ olun…

  29. Metin - 2 sene önce demiş ki:

    Film acayip birşey izlemeyen sakın kaçırmasın

  30. ugur - 2 sene önce demiş ki:

    o gördükleriniz subliminal mesaj değil kitabını okursanız anlarsınız; film makinist olarak çalışan tyler ın çalıştığı şirkete kendince darbe vurmak istemesi üzerine filmlerin arasına serpiştirdiği xxx sahneler..

  31. gökçe - 2 sene önce demiş ki:

    harbiden sübliminalı basmışlar ama çok güzel film

  32. şeyda - 3 sene önce demiş ki:

    çok iyi çook

  33. murat - 3 sene önce demiş ki:

    sübliminalı basmışlar 😀

  34. ibrahim - 3 sene önce demiş ki:

    Beyler kişiden kişiye değişir görecelidir. Lütfen yorumlarınızı düzgün yapın izleyecek olanlara etki yapmayın.

  35. decator - 3 sene önce demiş ki:

    Kült film dedik izledik Allah müstehakını versin böyle film yapanların.
    VAKİT KAYBI KESİNLİKLE!!

  36. gizem - 3 sene önce demiş ki:

    filmi izlerken çok sıkıldım. Sonradan merak uyandırmaya başladı. Aslında çok başarılı bir film ama herkezin beğenebileceği türden değil.

  37. fatih pehlivattt - 3 sene önce demiş ki:

    amerikanın oyunları bunlar hep 🙂 illuminati gerçekleri 🙂

  38. fatih pehlivatt - 3 sene önce demiş ki:

    amerikanın oyunları bunlar hep 🙂 illüminati gerçekleri

  39. fatih pehlivatt - 3 sene önce demiş ki:

    film güzel olabilir ama film de çok fazla subliminal mesaj var. filmin sonunda el ele tutuşurken bitiyor ya hani. yazılar çıkmadan 1 kaç salise öncesinde çıplak adam resmi var. erkek cinsel organı var. brat pitt filminde boyle bir şey nasıl olur. tek açıklaması 25. boyutta karelerdir. dikkatli izleyen görür

  40. Kerem Özcü - 3 sene önce demiş ki:

    Mehmet Ali Yılmaz sen film izlememişsin 😀

  41. mustafa - 3 sene önce demiş ki:

    BU FİLME SAÇMA DİYENLER DEFOLSUN GİTSİN ALLAH AŞKINA DEFOLSUN GİTSİN ! ZATEN BU FİLMİ ÖNÜNE GELEN İZLEMESİN !

  42. Mehmet Ali Yılmaz - 3 sene önce demiş ki:

    Hayatımda İzlediğim En İyi 2 Film;
    1-Fight Club(Dövüş Klübü)
    2-Inception(Başlangıç)

  43. Qelbinur Tahirli - 4 sene önce demiş ki:

    filmin sonunu anlayamadim lutfen aciklarmisiniz

  44. mzlm - 4 sene önce demiş ki:

    nnnnnnnnnnnnnnnnnn

  45. mzlm - 4 sene önce demiş ki:

    lütfen yardımcı olun

  46. mzlm - 4 sene önce demiş ki:

    bu tr dublajmı ona göre indirecem net ağır old. için açılmıyor

  47. nrtv - 4 sene önce demiş ki:

    türkçe dublajı varmı bu filmin

  48. atma - 4 sene önce demiş ki:

    çok saçma bir film bence vakit kaybı

  49. srb - 4 sene önce demiş ki:

    süper bir film herkese öneririm izlemeyen kalmasın.