Sitemizde şuan toplam 5597 film bulunmaktadır.

Can Dostum izle Türkçe Dublaj

27
27.392
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
Can Dostum izle Türkçe Dublaj

Can Dostum izle, Can Dostum full izle, Can Dostum türkçe dublaj izle, Can Dostum hd izle, Geçirdiği kazadan sonra felç olan zengin aristokrat Philippe, cezaevinden çıkmış Driss’i bakıcısı olarak işe alır. Herkes Driss’in bu iş için uygun olmayacağını düşünürken, Philippe O’na inanır ve bir şans verir. Dünya dursa yan yana gelmeyecek olan bu iki karşıt dünya görüşünün çarpışmasının ve zamanla çılgın bir dostluğa dönüşmesinin, insanı derinden etkileyen hikâyesi.

Tür: 2011 Filmleri, Biyografi Filmleri, Komedi Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Can Dostum izle Türkçe Dublaj” filminde 193 Yorum bulunuyor.
  1. Anarbey - 2 hafta önce demiş ki:

    Mutlaka izlenilmesi gereken 5 filmden birisi

  2. Mzf - 3 hafta önce demiş ki:

    Çok güzel film

  3. Pınar B. - 4 hafta önce demiş ki:

    Nasıl izlememişim ya resmen büyük kayıp! ba yıl dım…

  4. UGUR - 4 hafta önce demiş ki:

    hayatımda izlediğim en güzel filmlerdendei bu filme yorum yazmazsam olmazdı 5 yıldız

  5. Ümran - 2 ay önce demiş ki:

    Tek kelime ile “harika” bir film.

  6. Sosyopat - 2 ay önce demiş ki:

    Duygu ve komedi yüklü bir eser.. gerçekten Muhteşem.. emeklerinize sağlık..

  7. erol - 2 ay önce demiş ki:

    B güne kadar seyrettiğim nadide filimler den biri müthiş güzel seyretmemek büyük kayıp

  8. Murshad - 3 ay önce demiş ki:

    Gozel filmdi

  9. Muratcan - 5 ay önce demiş ki:

    Müthişşş??
    Bir filimden çok daha fazlası var

  10. aslan - 5 ay önce demiş ki:

    Güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim.

  11. huseyinsun - 6 ay önce demiş ki:

    merhaba film bence mükemmel di kesinlikle izleyin harikulade 🙂

  12. ece - 6 ay önce demiş ki:

    çok güzeldi..

  13. ramazan - 6 ay önce demiş ki:

    olum bunedır ya ızledıgım fılmler arasında zırveye yerlestırdım hanı seker atarsın extazy kafası gıdınce mutsuzlasırda düşüşe gectıgını anlar üzülürsün ya aynı öyle oldu fılmın bıtmesıne düşüslere gectım ınan 10 saat olsa oturur ızlerım bayıldım allah herkese ıyı bır dost versın yalnızlık kötu admın cok sagol ya gece gece

  14. Taha - 6 ay önce demiş ki:

    Zıtlıkların gölgesinde yaşanmışlıklarımızı saklarken, belki de en derin sevgimizi hep yalnız kalmışlığımızla örteriz.

    Çünkü biz insanız…

  15. erkan - 6 ay önce demiş ki:

    cok guzel mutlaka ızlemek gerek

  16. ergün - 7 ay önce demiş ki:

    çok iyifilm

  17. . - 7 ay önce demiş ki:

    Çok güzel bir filmdi.Tavsiye ederim?

  18. yakup - 7 ay önce demiş ki:

    harika.

  19. Caner - 7 ay önce demiş ki:

    Müthiş bir film,10 üzerinden 10.Bi de şu kızıl saçlı güzel kadına bayıldım.Onunla sevişmeyi çok isterdim.

  20. ikrime - 7 ay önce demiş ki:

    10 üzerinden 5 fazla etmez… zerre heyecan filmde… bu filmi çok ağlayan karılara seyrettirmeli…

  21. Linda - 7 ay önce demiş ki:

    Çok beğendim,teşekkürler.

  22. thypıkman - 7 ay önce demiş ki:

    şu yaşıma kadar izledigim en güzel filmlerde ilk 5te yeri var zamanınızın filan geçirmenizi bi yana bırakın insanın üstünde öyle bi etki bırakıyoki bi yerlerde istemsizce hala iyi insanların var olduguna inanıyosunuz

  23. kadir - 7 ay önce demiş ki:

    arkadaşlar kesinlikle izleyin hayata bakış açınız değişecek benim öyle oldu izlediğim en iyi 2. flim birincisi barfi onuda tavsiye ederim…

  24. erdoğan tezcan - 7 ay önce demiş ki:

    harika bir film beş üzerinden yıldızlı beş her insanın severek izleyip seveceği film .

  25. fatih k - 7 ay önce demiş ki:

    bu filmi şu ana kadar 8 kez izledim,kim bilir; kaç kez daha izlerim

  26. nurlan - 8 ay önce demiş ki:

    haerıka bır fılm her kese tahmun ederım.bu fılımden sonre arkadaslarımızı bır daha gozden gecırmemız ve gercek arkadasımızı arayacagız

  27. ümit - 8 ay önce demiş ki:

    hayatımda izlediğim en özel en anlamlı canlandırma filmiydi teşekkürler bu filmi bize izletenlere

  28. ugur - 8 ay önce demiş ki:

    mutlaka izleyin icinizi isitacak guzel filmlerden bir tanesi

  29. enbuyukfenerli - 9 ay önce demiş ki:

    olmeden izlencek filmlerden bitanesi cok guzel berbat diyenlerin filmi izlemediginden eminim..

  30. ayke - 9 ay önce demiş ki:

    ilk defa yorum yazıyorum verildiği puanı haketmiyor tek kelimeyle berbat

  31. beyaz itli prens - 9 ay önce demiş ki:

    Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler. Filme kötü diyen arkadaş ortaya yem atmış tüm sazanlar onun adını haykırıyor. Filme gelince gayet güzel izlenesi bir film.

  32. eren - 9 ay önce demiş ki:

    mükemmel film kesinlikle izleyin çok güzel yani 😀

  33. ertuğrul - 9 ay önce demiş ki:

    film hiç bitmesin istedim bir an…

  34. ALPER - 9 ay önce demiş ki:

    DRİSS GİBİ İNSANLAR FİLMLERE ZEVK KATIYOR.MESELA BİTİRİM İKİLİ DE Kİ KARTIR GİBİ DRAMIN KOMEDİYLE BİRLEŞTİĞİ HALİNE BAYILIYORUM.HER FİLM BAŞKA BİR HİKAYE,BU FİLMDE BİRBİRİNE ZIT İKİ KAREKTERİN SEVGİNİN GÜCÜYLE BİRLEŞTİĞİNİ GÖRDÜK.NE KADAR YABANCI OLSALARDA,AYNI ŞEY ÜZERİNE DÜŞÜNEBİLDİKLERİNİ…ARKADAŞLAR HAYATTA SEVGİDEN,SEVMEKTEN DAHA GÜZEL BİR ŞEY YOK YAŞAYIN VE YAŞATIN.UMARIM BİR GÜN HERKEZ BİRBİRİNİ ANLAYABİLİR…

  35. Duygu - 10 ay önce demiş ki:

    Kesinlikle izleyin sırf berbat diyen arkadaşlar var diye yorum yazıyorum
    Hem komik hem etkileyici bir film 🙂 İYİ SEYİRLER

  36. Gülsüm - 10 ay önce demiş ki:

    Berbat diyen arkadaşlar lütfen asıl berbat olan film zevkinizi alın ve gidin. Çünkü bu şekilde film zevki olanları da çıldırtıyorsunuz ve onların da film zevkini bozuyorsunuz. Benim bu filmi ikinci izleyişim ve gerçekten ölmeden önce izlenmesi gereken filmler arasında bir film. İzlemek isteyen varsa hiç düşünmeden izleyebilir.

  37. CEM - 11 ay önce demiş ki:

    FİLM BENİ BENDEN ALDI.Bİ BAŞ YAPIT OKADAR COK DUYGU VERDİKİ.MUHTEŞEM İŞTE BU DOSTUM.

  38. meraklı - 11 ay önce demiş ki:

    dram filmi diye açmıştım fakat bir dram göremedim yinede güzel film

  39. agon - 11 ay önce demiş ki:

    süpeerrrr

  40. SİNAN CAKAL - 11 ay önce demiş ki:

    harika ötesi

  41. Natiq - 12 ay önce demiş ki:

    Yaxşı kino idi

  42. ademsarak - 12 ay önce demiş ki:

    Amerikanlar bu işe paralarını koyuyolar fransızlar duygularını, flim harika izleyicisine

  43. kubraaa - 1 sene önce demiş ki:

    insanın bi anı olurya herşeyin berbat olduğu zamanlar işte bu film o anın ilacı.huzur

  44. Deniz Yılmaz - 1 sene önce demiş ki:

    KEŞKE 500 SAAT YAPSALARDI…

  45. özgür - 1 sene önce demiş ki:

    müthişti şu berbat veya idare eder diyen kişiler psikiyatri tedavisine ihtiyaçları var duygu ve düşünce yoksunları

  46. Hüsamettin - 1 sene önce demiş ki:

    muazzam bir film 😉

  47. burak - 1 sene önce demiş ki:

    Selcuk Ananı Sikyim Siktir git Hayat dersi al yada bana gel hayatın inceliginden kalnın bir sekilde anlatayım film den bir sik anlamayan orospu cocugu

  48. k.dağlı - 1 sene önce demiş ki:

    mutlaka izleyin.

    10 numara bir film.

  49. yasin - 1 sene önce demiş ki:

    harika bir film.tavsiye ederim.

  50. Aykut - 1 sene önce demiş ki:

    Lütfen kafanızı Şımartıp izleyiniz 😉

  51. enes - 1 sene önce demiş ki:

    Dostluk kavramının ne olduğunu öğreten bir film kesinlikle ama kesinlikle izlenilmesini şiddetle tavsiye ederim bu filmi 2.kez izleyişim ve ilkinde nasıl duygulandıysam 2. izleyişimdede duygulandım işin kötü tarafı gerçekten odun biri olmam demem oki HARİKA. bu arada daha sonra gerçek hikaye sahiplerinin biyografilerini okursanız dahada bir anlam katıyor benden demesi birde bu yıllardır ilk defa bir filme yorum yapıyor olmam neyse çok konuştum 🙂

  52. Boody89 - 1 sene önce demiş ki:

    Harika bir film kesinlikle izlemenizi öneririm

  53. np_rv511 - 1 sene önce demiş ki:

    Çok güzel ama çok ağır.Ezildim.

  54. Ayşe Güler - 1 sene önce demiş ki:

    Tematik, izlenmeyi hakeden bir film, insan ilişkileri ve insani ilişkiler yani insan muamması (çözmek zor) ve dahi insan kalabilmek; hangi din, dil, ırk olursan ol!

  55. burak - 1 sene önce demiş ki:

    son sahnesinde ağladım resmen. mükemmel bir film

  56. Agakerim - 1 sene önce demiş ki:

    Film cok guzel, izlememe hic pisman olmadim.

  57. meraklı - 1 sene önce demiş ki:

    Bu gerçek bir hikaye mi?

  58. Hasan - 1 sene önce demiş ki:

    muthis film,mutlaka izleyin

  59. Ali YILDIRIM - 1 sene önce demiş ki:

    Olaylara kaliplarimizin dışından bakabildigimizde ne kadar farklı bir dünya yaratabiliyoruz.

  60. Yağmur - 1 sene önce demiş ki:

    Kesinlikle izlenmesi gerek muhteşem di oyUncular harika

  61. Yagmur - 1 sene önce demiş ki:

    Mukemmel bi film di hic bitmesini istemeden zevkle izkedim oyuncukarharika gercekten bayildim

  62. İsmini Vermek İstemeyen İzleyici - 1 sene önce demiş ki:

    DAHA İZLEMEDİM İZLEMEYİ DE BİLMİYOHREUJFMDNAJ LFSKAJF
    DSKLCSL

  63. Gzem H - 1 sene önce demiş ki:

    mucizeyi hayata her koşulda bağlanmayı hissettiren bir Film . Gerçek olmak böyle birşey… Sonsuz tavsiye ediyorum eğer benim gibi bir film çılgınıysanız böyle bir filminde beyin arşivinizde bulunması gerek.

  64. Deniz YILMAZ - 1 sene önce demiş ki:

    -Böyle anlamlı sevgi dolu filmler çok zor bulunur …

  65. Cem karatekin - 1 sene önce demiş ki:

    Oyunculuk, kurgu üst düzeyde.. Hikaye çok derinlere dokunabilen sıcak ve gerçek.. İnsana sevginin değişik pencerelerini açıyor.. Önereceğim filmler listesinde ön sıralardaki yerini aldı.. Çok beğendim.. Emeği geçen herkese teşekkürler…

  66. zafer - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir filmdi kesinlikle tavsiye ediyorum.

  67. Aylin - 1 sene önce demiş ki:

    Muhteşem bi film kim berbat diyo çok merak ediyorum hayatında kaç film izledi

  68. bvert agusto san diego - 1 sene önce demiş ki:

    “berbat” yorumunu yapacak kadar berbat bi insansın hatta insan bile değilsin bu filme berbat diyecek kadar.

  69. Erdem - 2 sene önce demiş ki:

    film harikaydı ölmeden önce izlenmesi gerekilen harika bir film 😀

  70. muhittn bolat - 2 sene önce demiş ki:

    hakikaten şahane bir film.. kesinlikle izleyin. teşekkürler http://www.hdizlefilmi.org….

  71. suruçlu - 2 sene önce demiş ki:

    harika bir filmdi … iyiki izlemişim.

  72. Film eleştirmeni - 2 sene önce demiş ki:

    Bu film kesinlikle ayrı dünyaların insanları olunca bile, bir şans verildiğinde ve insanların birbirini tanıdığında ne kadar iyi anlaşılabildiğini. İnsanlara asla önyargıyla yaklaşılmaması gerektiğini anlatan bir film. Kurgusu ve komedisi bakımından sevdiğim filmlerdendir. Neredeyse ağlatmak üzereyken güldürebilen filmlerden. Kesinlikle izlenmesi gereken, izlenmezse çok şey kaybedilecek bir filmdir.

    İyi seyirler.

  73. AKLAAYKİRİ - 2 sene önce demiş ki:

    harika bi filmdi gercekten bittiğinde üzüldüğüm nadir filmlerden di bence biri size can dostumu izledinmi diye bi soru sorduğunda o sorunun yanıtı tabiki olmalı karşındakinin böbürlenerek cok sey kacırmışsın dememesi icin…

  74. ışıl - 2 sene önce demiş ki:

    kesinlikle çokk guzel hatta muhteşemmmmm

  75. yılmaz - 2 sene önce demiş ki:

    2saat daha olsa izlerim filmi çok güzel çok anlamlı be

  76. nanana - 2 sene önce demiş ki:

    Bu filme güzel değil diyen aptalların olması ilginç gerçekten.

  77. alperen - 2 sene önce demiş ki:

    hayatımda izlediğim en iyi 3 filmden birisi bu muhtesem dostum

  78. Cesur kahraman - 2 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bi filmdi kesinlikle vakit yabı degil . Ben kolay kolay film beğenmem ama bunu izlemeden olmeyin 🙂

  79. Bi'dost - 2 sene önce demiş ki:

    kesinlikle özledigimiz dostlugu samimimiyeti haytalıgı ve zengin ama mutsuz insanların hayatlarındaki farkındalık yaratan cizgileri anlatıyor . filmin sonun da yuzunuzde koca bir gulumseme olusuyor

  80. furkan - 2 sene önce demiş ki:

    çokgüzel film omar sy hastayım

  81. Zehra - 2 sene önce demiş ki:

    Mükemmel. Duygu dolu. Bir solukta izledim diyebilirim. Teşekkürler.

  82. Zehra - 2 sene önce demiş ki:

    Dostluk… Duygu dolu mükemmel bir film. Teşekkürler.

  83. aysu - 2 sene önce demiş ki:

    süperdi berbat denmesi çok şaşırtıyo gerçekten çok iyi favorilerime girmeyi başardı güzzeldi emeğe geçen herkese teşekürler

  84. Kağan - 2 sene önce demiş ki:

    filmin sonunda ağladığım gerçekten müthiş bir filmdi bu filmi izlemekte teretdüt ederek hayatınızın hatasını yapmış olursunuz mutlaka izleyin

  85. süperrrrrr - 2 sene önce demiş ki:

    Gerçekten mucize bir film iğrenç digenler sadece malllar

  86. FATIH - 2 sene önce demiş ki:

    FILMDEN ANLAMAYN KARDESLER BOYLE BI FILM YOK BEYNI DEGISTIRSIN BEGENMIYEN BENCE

  87. aykut - 2 sene önce demiş ki:

    Hayatımda ilk defa bir film yorumluyorum.

    Bu FİLM GERÇEKTEN HARKİA MÜTHİŞ

    HERKESİN İZLEMESİNİ TAVSİYE EDERİM

  88. Enes - 2 sene önce demiş ki:

    Muhteşem bir film filmde aksiyon aramayın.Filmin en güzel tarafı duygu aktarımı çok başarılı.Tavsiye ediyorum…

  89. orhan - 2 sene önce demiş ki:

    Film gerçekten eğlenceli ve sürükleyici çok sevdim,yalnız sonunu daha iyi beklerdim çok kısa oldu

  90. çağlar - 2 sene önce demiş ki:

    Abi izleyin yaa…

  91. hemal - 2 sene önce demiş ki:

    güzzel

  92. Emre - 2 sene önce demiş ki:

    Gerçekten mükemmel bir haz aldı,konunun gerçek olması bir yane muhabber çok iyiydi ya 🙂 zenci işte mk ne beklersin

  93. kgullu - 2 sene önce demiş ki:

    Mütiş

  94. Güney - 2 sene önce demiş ki:

    Hiç bitmesini istemediğim filmlerden biri… sabaha kadar izlerim…bu filme berbat diyen arkadaşın ne tür film izlediğini merak ediyorum doğrusu…

  95. iyi kalpli masum zenciler - 2 sene önce demiş ki:

    Sağlam bir film intro müziği şahane

  96. Nüsürügil - 2 sene önce demiş ki:

    imdb puanına bakarsak her şey orda söylenmiş

  97. Gül - 2 sene önce demiş ki:

    Gerçekten harika

  98. aslı - 2 sene önce demiş ki:

    flim gerçekten çok güzeldi canınız sıkkın ve hayattan bunalmıssanız buyrun o flim bu flim ,iyi seyırler 🙂

  99. maris - 2 sene önce demiş ki:

    hayatımda izlediğim en iyi 10 film arasına girer diyebilirim ve bu 3. izleyişim

  100. Mmerve - 2 sene önce demiş ki:

    filmin bitmemesini istedim resmen.. gerçekten mükemmeldi , yüzümde büyük bir tebessümle izledim

  101. Mu.Rat - 2 sene önce demiş ki:

    Film güzeL ve duygusal dram bazı mallar film kötü diyor anlamıyor kafa almıyor mahlukatın 😀

  102. Berkay - 2 sene önce demiş ki:

    izlediğim en iyi filmlerden biriydi,mutlaka herkesin izlemesi gereken bir film .

  103. kemal - 2 sene önce demiş ki:

    sen ne anlarsın lan filimden asma yapraaa
    fıstık gibi film

  104. Emel - 2 sene önce demiş ki:

    gerçek filmseverlerin izlemesi gereken bir film

  105. edip - 2 sene önce demiş ki:

    Arkadas ve dost ötesi nasıl olur onu anlatmis mukemmel bir film ..menfaat kavramini kesip atiyor bu film…

  106. manzigert - 2 sene önce demiş ki:

    Bir çok övgüyü hak eden bir yapıt. içinde umut ve kardeşlik besleyen, yaşam kaynağı güneş gibi bulunduğumuz his topluluğu içinde kendimize yönelen bir demet bahşediyor. bu duygusal panoramayı gözler önüne seren ve ulaştıranlara teşekkür ediyorum

  107. canbaba - 2 sene önce demiş ki:

    beyni küçüçük insanların anlıyamacağı muhteşem bir film

  108. haykolik - 2 sene önce demiş ki:

    bu filme berbat diyeni beyninden vurmalı. yaşanmış olması filmi daha da çekici kılmış. harikaydı.

  109. deatly - 2 sene önce demiş ki:

    Tek Kelimeyle Muhteşem

  110. Erdem - 2 sene önce demiş ki:

    Filme kötü diyenler nerenizle izlediniz filmi ?

  111. alperen - 2 sene önce demiş ki:

    Filmin sonunda durmadan ağladım muhteşem bir film,muhteşem muhteşem muhteşem

  112. Azad - 2 sene önce demiş ki:

    Film cok guzel bir film..anlamli bir film. Bu filme berbat diyen arkadasa ana avrat soverdim ya neyse siz izleyin pisman olmarsiniz puan 8.2

  113. Büşra - 2 sene önce demiş ki:

    Vay be kesinlikle izlenmesi gereken filmler arasına banko girer

  114. merka - 2 sene önce demiş ki:

    süper bir filme defalarca seyredilir … tavsiyedir

  115. ALi - 2 sene önce demiş ki:

    Cok guzel bi film.cok duygulandim en son sahnede agladim.gercek hayat hikayesi tesekkur ederim

  116. Alice - 2 sene önce demiş ki:

    izlemedim daha ama yorumlara bakılırsa güzel bi film eger izlicek film bulamiyosaniz Yarının sınırında-Edge of tomorrow izleyim tom cruise oynuyo muhteşem bi film

  117. Hacer Özbek - 2 sene önce demiş ki:

    film muhteşemdi anlamlıydı

  118. Berke - 2 sene önce demiş ki:

    Filme kötü diyen arkadaşlar filmden anlayan birisi değildir heralde bu filme 2 yıl önce izlemiştim döndüm yine izliyeceğim teşekkürler.

  119. UFUK - 2 sene önce demiş ki:

    bu kadar ıyı bır fılm ızlemedım cok duygulandım mukemmeldı

  120. emre - 2 sene önce demiş ki:

    izlemeye fazlasıyla değer fir film insanlığına katkısı olcağından eminim

  121. sound - 2 sene önce demiş ki:

    film güzel fakat türkçe izlemeyin altyazılısı daha güzel sakat adamın sesi böy baskın değil duygusunu kaybetmiş..

  122. yunus - 2 sene önce demiş ki:

    kesinlikle izlenmesi gereken bir film. Bu tarz bir
    film bilen arkadaşlar yorumlara eklerse sevinirim

  123. fatihkrks - 2 sene önce demiş ki:

    İzlediğim en anlamlı filmlerden

  124. besra - 2 sene önce demiş ki:

    hiç bitmesin istiyceksiniz..

  125. AYHAN - 2 sene önce demiş ki:

    Film harikaydı tavsiye ederim…

  126. betül - 2 sene önce demiş ki:

    filmin yükseldiği bir yer yoktu hep aynı düzeyde ilerledi sonunu iyi bitirememişler güzel ama sadece fazla boş vaktiniz varsa izleyin..

  127. Efe Berke - 3 sene önce demiş ki:

    Harika bir film , muhteşem herkese tavsiye ederim..

    Yeni filmleri ise : Hayatımın şansı 🙂

    Bu projede emeği geçen herkese Teşekkürler

    Başarıların devamını dilerim..

  128. nizam - 3 sene önce demiş ki:

    Arkadasım fılme uyku getırıyomus demıssın gıt o zaman cehennem meleklerını ızle!!

    Film harika yaşamalısınız..

  129. azadi - 3 sene önce demiş ki:

    bu film SÜPER !! KENDİNİ FİLMİN İÇİNDE HİSSEDERSİN 🙂

  130. tufan - 3 sene önce demiş ki:

    tüylerim diken diken oldu sonunda iyi film

  131. edi - 3 sene önce demiş ki:

    izlediğim en saçma film berbattt

  132. Abdullah - 3 sene önce demiş ki:

    Bu Film Benim Çocukluğumun Filmi Ve Hala İzliyorum Bu Filme Kötü Diyen Filmden Bişey Anlamıyordur. Hergün İzlerdim Bu Filmi Vay Bee Duygulandım Ya la :///

  133. yasin - 3 sene önce demiş ki:

    berbat diyen arkadaşlara acıyorum:) keşke birazcık daha film kültürünüz gelişebilseydi, şahane bir film bu fazlasıyla etkileyici anlamlı ve eğlenceli bir film ısrarla tavsiye ediyorum.

  134. Tolga - 3 sene önce demiş ki:

    Alinın sozlerınee katılıyorummmm TEKK DIYECEGIMMMMM BUU FILMIIII IZLEMEDENNN ÖLMEYINNNNN MUKEMMELLLL

  135. ali - 3 sene önce demiş ki:

    bu filme berbat ve ya sıkıcı diyen kesin beyin özürlüdür gitsin yumurcak TV izlesin

  136. aytekin - 3 sene önce demiş ki:

    gerçekten izlenmesi gereken mükemmel bir film

  137. zırdeli - 3 sene önce demiş ki:

    selçuk sen gay misin ?

  138. Emre - 3 sene önce demiş ki:

    Mükemmel

  139. ugur - 3 sene önce demiş ki:

    yok böyle bir flim ya flimin bitmemesini istedim arkadaş

  140. alican - 3 sene önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğim en güzel filmdi her insanın izlemesi gereken hayatta tüm olumsuzluklara rağmen farklılık yaratılabileceği umutsuzluğun en dip noktasında hayata tutunuş,imkansızlıkların varolmayışı ve bunun üzerine temeli atılmış muhteşem bir dostluk filmi herkes izlesin çok duygulandım…

  141. MERVE - 3 sene önce demiş ki:

    İĞRENÇ ÖTESİ BEĞENENLERİN ZEVKİNDEN ŞÜPHE ETTİM.KANKAM YANMDA SON 30 DAKİKADIR UYUYOR.GARİBİM DAHA FAZLA DAYANAMADI. SAKIN İZLEMEYİN ZAMAN KAYBI.GİDİN DABBE SİCCİN FALAN İZLEYİN.SİNEMADA OLSAK VERDİĞİMİZ PARAYA AĞLARDIK.!?

  142. efsun - 3 sene önce demiş ki:

    aman allahım mükemmeldi…

  143. ezgi - 3 sene önce demiş ki:

    hey kaptanım bu gun gozyası dokuyorsan senın bu dunyadan ayrıldıgın ıcın degıl senı anlamadıkları ıcındır ROBİN WİLLİAMS

  144. Ömer - 3 sene önce demiş ki:

    Amerikan hayal ürünü değil, gerçek hayat ürünü. İzlenilmeye değer…

  145. Nərgiz - 3 sene önce demiş ki:

    super film.hər kəs izləsin..indiyə qədər izlədiyim ən gözəl filmlərdən biridi

  146. Nurulla - 3 sene önce demiş ki:

    bir filmin beni bu kadar mutlu edeceğini tahmin edemezdim gerçekten çok harika bir filmdi izlemeyenler çok şey kaçırır mutlaka izleyin

  147. arzu - 3 sene önce demiş ki:

    film muhteşemdi

  148. kemal - 3 sene önce demiş ki:

    sabaha kadar oynasa hiç şüphesiz izlemeye değer bir film.dostluk dostluk dostluk…!

  149. sadık - 3 sene önce demiş ki:

    10 numara

  150. salih - 3 sene önce demiş ki:

    bu filmi beğenmeyen filmden zerre kadar anlamıyordur

  151. name - 3 sene önce demiş ki:

    amman ha izlemeyin bok gibi film

  152. aLmanSiLo - 3 sene önce demiş ki:

    Harika ßir Filmdi. Berbat Olan Sadece Bu Filmi Beğenmeyenler. Çok AnLamlı ßir Fİlm.

  153. Gorkem - 3 sene önce demiş ki:

    Bu filme kotu diyen biri ya filmden anlamıyordur ya da filmi tam anlamamıştır.Gerçekten muhteşemdi..

  154. samet kızılbey - 3 sene önce demiş ki:

    on numara mükemmel bir film di yaa hiç sıkılmadan izledimm !

  155. NUR - 3 sene önce demiş ki:

    mükemmel ötesi bir film beğenmeyenlerin zevkine şaşarım

  156. naz - 3 sene önce demiş ki:

    BU FİLME BERBAT DİYEN VATANDAŞ!!FİLMİ NERESİYLE İZLEDİ ACABA?ON NUMARA BİR FİLM..ÇOK AMA ÇOK GÜZELDİ..ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM

  157. mine - 3 sene önce demiş ki:

    gerçekten güzeldi

  158. ant;iotja :X - 3 sene önce demiş ki:

    Bu filme berbat diyen arkadaş senin kafan mı iyi ya :/ Film İmdb sıralamasında 38. sırada yer alıyor ve berbat güldürdün ya 😀 hayatımda ilk defa yorum yapıyorum bir filmin altına. izleyebileceğiniz en iyi 3 filmden birisidir çok keyif alabilirsiniz tavsiyemdir..

  159. Ayşe - 3 sene önce demiş ki:

    Süper bir film…

  160. hakan - 3 sene önce demiş ki:

    sözün bittiği kareler engelli dünyalar

  161. anaksogoras - 3 sene önce demiş ki:

    mükemmel bir film, hiç bitmesin istedim…

  162. salih atağ - 3 sene önce demiş ki:

    çok anlamlı br flmm teşekkurler

  163. tolga - 3 sene önce demiş ki:

    bu filme berbat diyen taş olur taş süper bişey

  164. tonguç - 3 sene önce demiş ki:

    harika bir filmdi bende engelliyim çok iyi okadar yani …teşekkürler

  165. şzyyy - 4 sene önce demiş ki:

    Enlerimin arasında olan çok iyi bir film kendimi kötü hissettğimde açıp izlediğim olmustur..mutlaka izleyin arkadaşlarr seveceksniz.

  166. güven - 4 sene önce demiş ki:

    izlenesi güzel bi film tavsiye ederim. gayet güzel

  167. Fırat Süleyman - 4 sene önce demiş ki:

    Bu ilk bir film hakkında yorum yapıyorum. Çok farklı hissediyorum sevgi her yerde sevgi içimizde.

  168. acar fırat - 4 sene önce demiş ki:

    çok anlamlı tavsiye ederim farklı dünya görüşlerin ortak paydası ve ortaya yeni çıkan bir yaşam biçimi

  169. olcay - 4 sene önce demiş ki:

    mukemmel bır fılm

  170. güneş - 4 sene önce demiş ki:

    Çok etkileyici bir filmdi gerçekten. Uzun zamandır bu kadar güzel bir film izlememiştim. Çarpıcı ve düşündürücü üstelik oldukça sürükleyici bir film.

  171. güneş - 4 sene önce demiş ki:

    Gerçekten çok güzel bir film.Çok sevdim.İçten,insanda gerçek bir gülümseme yaratabiliyor.Pür dikkat izledim.Teşekkür ederim Admin

  172. JeRy - 4 sene önce demiş ki:

    Film geçekten çok guzel. Filimden anlamayan arkadaşlar yorum yapmasa iyi olur. Puan 8.1/10

  173. tatlim - 4 sene önce demiş ki:

    ilk kez film yorumluyorum…çok etkileyiciydi!!!driss karketeri mükemmel

  174. Necati k. - 4 sene önce demiş ki:

    Bu film değerlendirilmez bir film çok içe girersek çok iyi sonuçlar çıkıyor.Film izlemeyi bilen bir insan Esaretin Bedeli ile çok örtüşen bir film olduğunu anlar.Sadece izleyin gerisi mutlaka gelir.Bundan sonra film izlerseniz(12 kızgın adam)I izleyin…

  175. mee - 4 sene önce demiş ki:

    10 uzernden en fazla 5 uyku getiriyor

  176. ibrahim u - 4 sene önce demiş ki:

    Tek kelime ile muhteşem

  177. ck - 4 sene önce demiş ki:

    Berbat diyen arkadaş açsın gergedanlarla ilgili belgesel izlesin. Kendıne daha yakın hissedeceğinden emınım

  178. duygu - 4 sene önce demiş ki:

    bukadar güzel ve anlamlı bir film hiç seyretmemiştimm harika bir film hatta süperrrrrr

  179. ukde - 4 sene önce demiş ki:

    filmde gözüme çarpan bir hata var. boyundan aşağısı felç olan bir adamın gülerken karnının titrememsi gerekir.

  180. ukde - 4 sene önce demiş ki:

    muhteşem bir film.. bu iki insanı aynı noktada buluşturan tek şey adrenalin bence..

  181. gambiya - 4 sene önce demiş ki:

    film gerçekten MÜTHİİİİİİŞŞŞŞŞŞ güzellikte 🙂 fakir ile zengin,doğu ile batı,beyazlar ile zenciler,rahatlık ile disiplinin kaynaştığı,çatıştığı iç içe geçtiği bir film var karşınızda.gerçekten çoooookkkkkk güüzzeeelllll bir film :–)))

  182. tarık - 4 sene önce demiş ki:

    bu filme berbat diyen arkadaş.. sen hani ağacın yeşermemiş halisin sorabilirmiyim..

  183. Saadet - 4 sene önce demiş ki:

    Bazı filmler sahtedir bazıları ise bunun gibi anlamlı gördüğüm en güzel film değil ama ilk 1000e girer 😀 gerçekten güzel

  184. Saadet Keskin - 4 sene önce demiş ki:

    Bazı filmler sahtedir kandırır bazıları ise işte tamda bu duyguyu hissettirir bu filmde gerçek bişeyler var..

  185. dylktk - 4 sene önce demiş ki:

    izlenilesi, film güzel…

  186. wdwe - 4 sene önce demiş ki:

    lan bu filim berbat ha lan sen fiim ne bilmiyon ozaman cahil herif

  187. cicek - 4 sene önce demiş ki:

    müthiş müthiş. mutlaka izleyin. müthiş.

  188. ibrahim saygün - 4 sene önce demiş ki:

    mükemmel bir film di uzun zamandır böyle güzel bir film izlememiştim tavsiye ederim…

  189. kemal - 4 sene önce demiş ki:

    berbat diyen arkadaş filimden anlıyomuymuş merak konusu film süper

  190. irem - 4 sene önce demiş ki:

    çoook güzel bir filmdi.

  191. greyfox - 4 sene önce demiş ki:

    on numara film kesinlikle öneriyorum

  192. parev01 - 4 sene önce demiş ki:

    uçuk kaçık bir şey değil ama güzel film…

  193. selçuk - 4 sene önce demiş ki:

    berbatt