Sitemizde şuan toplam 5585 film bulunmaktadır.

Ajan Salt izle Türkçe Dublaj

4
7.469
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
Ajan Salt izle Türkçe Dublaj

Ajan Salt izle, Ajan Salt full izle, Ajan Salt türkçe dublaj izle, Ajan Salt hd izle, 06 Ağustos 2010'da gösterime giren ajan salt'ın yönetmen koltuğunda phillip noyce vardı. 100 dakika süreli ajan salt filminde Angelina Jolie, Liev Schreiber, Chiwetel Ejiofor gibi oyuncular rol aldı. CIA ajanı salt başkana suikast yapan bir rus casusu olarak suçlanmaktadır. Salt'ın bu suçlulukdan kurtulması için suikasti başka birine yapdığına herkesi inandırması gerekmektedir.

Tür: 2010 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Gizem Filmleri, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Etiketler:

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Ajan Salt izle Türkçe Dublaj” filminde 26 Yorum bulunuyor.
  1. şener - 6 ay önce demiş ki:

    Süper. Hiç durma hemen izle. Teşekkürler …

  2. tekin gizem - 6 ay önce demiş ki:

    katil bahcivan cikiyor

  3. tekin gizem - 6 ay önce demiş ki:

    cok berbatti abartmislar sonunda kiz amerika icin calisiyo

  4. eren - 8 ay önce demiş ki:

    Iste film bu. Baska kelama gerek yok.

  5. adge - 1 sene önce demiş ki:

    Mükemmel ötesi

  6. Serkan - 2 sene önce demiş ki:

    Muhteşem Bir Film Resmen 8 puan

  7. şener - 2 sene önce demiş ki:

    Tek kelime ile HARİKA film. Hemen izleyin derim. Teşekkürler …

  8. samet - 2 sene önce demiş ki:

    harika film

  9. ALİ - 2 sene önce demiş ki:

    güzel film ama arkadaşlar bu fikmin sonu farklı farklı ikitane faklı bitiş var anlamadım gittiii sonunda oldurgü adamı gemideyken oldürüyooo bitiş sahnesi manastırda deil uçakdan atlayıp suda bitiyor değişik yani bilginize

  10. necmican - 2 sene önce demiş ki:

    sana bayılıyorum angelina jolie sen bir hurisin

  11. ipek - 3 sene önce demiş ki:

    Soluk soluğa izleyeceğiniz harika bir film…

  12. esra - 3 sene önce demiş ki:

    film müthişti aksiyon ve duygu süper birleşim olmuş yaa en duygulu sahne mikeın öldüğüsahne

  13. hasan - 3 sene önce demiş ki:

    Sultan için canım feda 🙂

  14. sultan - 3 sene önce demiş ki:

    Angelina juli için canım feda di yen gerizakalılar ALLAH uğruna canım feda desen daha iyi değilimi onura topraktan yarattı senide ne gerek var iki:-) 🙂 🙂 🙂

  15. elif - 3 sene önce demiş ki:

    tam bitti derken bi aksiyon daha co k heyecanlıydı

  16. armağan - 3 sene önce demiş ki:

    süper yaa hayranı oldum filmin ihşalah devamı gelir

  17. kadir - 3 sene önce demiş ki:

    Guzel flim zaten angelinanin hangi flimmi kotu ki

  18. Belguzar DANACI - 4 sene önce demiş ki:

    Ne gibi bir program yuklenmesi gerekiyor bazi filimleri seyredemiyorum..donup duruyorum. Acilmiyor filim

  19. ELCIN443 - 4 sene önce demiş ki:

    super bir film

  20. nesir - 4 sene önce demiş ki:

    bayildimmmmmmmmmm ancalina coli icin canim feda

  21. anormal - 4 sene önce demiş ki:

    zaten fikmi üstünde 2 seçenek var TEK PART ve TEK PART 2 DİYE 2 FARKLI SONU OLAN FİLM film süper ama sonu farklı olması bok gibi…..

  22. anormal - 4 sene önce demiş ki:

    knklar cok saçma bu filmin 2 tane sonu var yalnız ve hangisi doğru olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnn birine göre salt 2 nin çıkmasına gerek yok. birine göreyse kesinlikleeeeeee vaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr…………….

  23. arif - 4 sene önce demiş ki:

    harika flim seyretin.Memnun kalır
    sınız.

  24. Cemal - 4 sene önce demiş ki:

    Böyle Bi Fİlm Yok Ya Tahnk Angelina

  25. Evden Eve Nakliyat - 4 sene önce demiş ki:

    yok böyle bi film..

  26. Erhan - 4 sene önce demiş ki:

    Film on numara her sahnesi aksiyon dolu